Muuten samat mutta sentin pidempi ja isompi palkka. Onneksi näistäkin ketjuista löytyy tällaisia viestejä välillä!
No siis pienihän minulla on mutta kyllä se minulle kelpaa! Sellainen käteensopiva, sekä pippeli että palkka.
Kaikkea on tullut kuultua ja koettua maan ja taivaan väliltä. Lähipiiristä tuttua että mies ei halua lasta kevyestä suhteesta mutta nainen on raskaana ja vannoo haluavansa pitää sen "vaikka sitten yksin" ja mies makselee sitten 18 vuotta elatusmaksuja.
Täytyy myöntää että aikamoisen riskin otin mutta olin "nuori" ja luottavainen, vähän niinkuin Halla-aho. Enemmän kyllä pelkäsin jälkikäteen jonkin papilloomaviruksen, herpeksen tai mitä noita on saamista.
Sitähän on monesti tullut mieleen että miesten pitäisi kategorisesti kieltäytyä naisille annettavasta suuseksistä koska siitä voi nykytiedon valossa saada nopeasti kurkkusyövän. Sehän vei Val Kilmerin ja muistanko oikein että Michael Douglasillakin olisi joskus ollut kurkkusyöpä, molemmat samanlaisia nuoleskelevia pukkeja.
Vähintään pitäisi olla joku kelmu tai folio siinä välissä tyttöbakteerien varalta, mutta jos menet kieltäytymään antamasta suuseksiä naiselle, eikös aleta vinkua itsekkyydestä yms.?
Mitä Halla-ahoon tulee, olen enemmistön kanssa samaa mieltä että aika turhaa uhriutua jälkikäteen että luotti toisen ehkäisylupauksiin, ja vielä valittaa toisen moraalista jos on itse parisuhteessa ja sekstaa muualla. Tästä ei pisteitä Halla-aholle, itseasiassa otan pari pois... noin. En tosin tiedä millaisessa tilanteessa tuo seksikokemus tapahtui, oliko asumuserossa vaimonsa kanssa vai mikä tilanne, mutta noin lähtökohtaisesti, pidetään se pippeli housuissa maailmalla ollessa.
EDIT: Annankin Halla-aholle puolikkaan ihmisyyspisteen takaisin koska tulee kuva että hän kokee syyllisyyttä siitä ettei hänen aviottomalla lapsellaan ole kunnollista isä-suhdetta, myös Halla-ahon itsensä takia.
Lisäksi jos kirjan arvioita olen oikein ymmärtänyt, Halla-aho avautuu myös jonkinlaisesta... autismikirjon jutuistaan tms.? Tuo toisaalta ei tule ollenkaan yllätyksenä, epäpoliitikkomainen syrjäänvetäytyvä hymisijä hän on noin yleisesti tuntunut olevankin, ja ollut hänen yksi vahvuutensa kun ei juurikaan puhu tyhjiä orpomaisia tai stubbimaisia lauseita.