• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

    Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

    Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

    Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

Feminismi ja sosiaalinen oikeudenmukaisuus

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
833
Tervetuloa, arvon cisnormatiiviset sortajat, tarkistamaan privilegionne! Täällä keskustellaan länttä 2010-luvulla vitsaavista, (omien sanojensa mukaan) tasa-arvoa ajavista liikkeistä. Korkea elintaso ja uhrimentaliteetti ovat luoneet sukupolven, joka raivotaudin lailla kerää itselleen uusia identiteettejä jotka Tumblrin syvissä onkaloissa asetetaan hierarkiaan ja joiden kanssa kilpaillaan sorto-olympialaisissa. Logiikka, faktat ja todellisuus kannattaa suosiolla jättää narikkaan, sillä ne ovat valkoisen heteromiehen luomia järjestelmiä, joilla pidetään transniggerit ja multiple systemit sorrettuina.

Youtubesta löytyy monta kanavaa, jotka käyvät läpi social justicen uusimpia kehityssuuntia. Tässä pari videota. Varoitus: saattaa laittaa kasetin koville.



Minulla on monen vuoden kokemus feministipiireistä, sillä olen viettänyt aikaa foorumilla, jossa heitä oli useampiakin. Kyseessä ei ollut pahin psykopaattikeskittymä, mutta olen onneksi saanut itseni irroitettua kyseisistä ihmisistä täysin, sillä heidän vaikutuksensa minun mielenterveyteeni oli erittäin negatiivinen ja he suvaitsivat minua tasan niin kauan, kun annoin ymmärtää olevani yhtä suvaitsevainen kuin he. Se vähä hyvä, mitä nykyfeminismistä löytyy, hautautuu niin valtavan paskakasan alle, että kyseistä ideologiaa on mielestäni turha yrittää pelastaa. Tavallinen tallaaja selviää sillä, että toteaa kannattavansa sukupuolten (niiden kaikkien kolmenkymmenen) välistä tasa-arvoa.

Kirjoitan tähän pronominini, jahka keksin itselleni sopivat. Siihen asti voitte kutsua minua hyökkäyshelikopteriksi.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
833
AH-64 suomentuu taisteluhelikopteriksi toki täällä myös hyökkäyshelikoptereita suvaitaan.



Mikä on ollut pahin?
Jos tunnetuista nettifoorumeista puhutaan, niin esimerkiksi NeoGAF tulee mieleen. Siitä olen tajunnut pysyä itse kaukana. Ja tietenkin surullisenkuuluisa Tumblr, tosin sillä on erittäin pirstaloitunut käyttäjäkunta. Itse käytän Tumblria köh... artistien seuraamiseen. :smoke:

Sittemmin olen pitäytynyt paskalordien asuttamilla foorumeilla, joissa privilegioista ei kummemmin muistutella. Kuplia toki nekin tavallaan, mutta itsesensuuria tarvitsee harrastaa huomattavasti vähemmän.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
328
Itse käytän Tumblria köh... artistien seuraamiseen. :smoke:
:smoke: Niin itse kukin, siinä privileegioiden tarkastelun ohella.

SJW-seurakunnan argumentoinnin seuraaminen on suurta viihdettä. Uhriutumisesta on tullut normaali käytösmalli ja terveelle itsekritiikille ei ole enää sijaa. Etenkin tuo itsekritiikin ja vastuun ottamisen puute on sellainen mikä aiheuttaa voimakkaan vihareaktion (huumorin ohessa) näitä henkilöitä kohtaan. Yksilövastuuta ei enää käytännössä tunnusteta vaan syy on aina ulkoisessa tahossa tai vähintäänkin oman kontrollin ulkopuolella (geenien mukavaikutus holtittomaan lihomiseen).
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
833
Jokos se TheThh rantautui tännekin?
Ehei, itseäni harmitti lähinnä ThöThön pelleily kyseisessä langassa joten päätin täällä ottaa ohjakset käsiini.
:smoke: Niin itse kukin, siinä privileegioiden tarkastelun ohella.

SJW-seurakunnan argumentoinnin seuraaminen on suurta viihdettä. Uhriutumisesta on tullut normaali käytösmalli ja terveelle itsekritiikille ei ole enää sijaa. Etenkin tuo itsekritiikin ja vastuun ottamisen puute on sellainen mikä aiheuttaa voimakkaan vihareaktion (huumorin ohessa) näitä henkilöitä kohtaan. Yksilövastuuta ei enää käytännössä tunnusteta vaan syy on aina ulkoisessa tahossa tai vähintäänkin oman kontrollin ulkopuolella (geenien mukavaikutus holtittomaan lihomiseen).
Islam-keskusteluista tuttu locus of control pätee täälläkin. Syy on tosiaan aina jossain muualla kuin "uhrissa" itsessään.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 782
Omistani käsittelen feminismin yhtä alkeelliseksi, kuin sen perinteisen roolin naisesta kotiäitinä. Toivon mukaan edellä mainittu jää historiassaan lyhytaikaiseksi ilmiöksi, sillä ainoa oikea tapa on löytää tarpeelle tekijänsä kilpailun ehdoilla, sitouttamatta sukupuoleen. Tarpeiden tyydyttäminen on mielestäni perustellusta tärkeämpää, kuin sen tekijän toissijaiset piirteet (Sukupuoli, lempiväri, onnenluku, mitä mieltä on lidlin salamipizzasta jne.).

Feminismillä "tasa-arvon luonti" on sama kuin "jumalalle pyhitettyjen ilmiöiden purkaminen, ja purkamista etua edistävien kohteiden selittäminen luontoäidillä tai muulla tietoisella kohtalolla", hyvin epäloogista ja täten yhtä raivostuttavaa. Asioita ei tule puhumalla puhua sekaisin. Sen enempää feminismiä tasa-arvoiseksi kuin työmarkkinat ovat, tai jumal-eettisen ilmiön purkua korvaamaan jokun muu "tietoinen ilmiö".

Mielikuvituksessa voimme elättää käsityksiä parantuvasta maailmasta mm. naisesta IT-firman pääjohtajana, tai likavesikaivon tyhjentäjänä. Tai miehestä lentoemäntänä, tai tekstiilikaupan myyjänä. Kuin myös jumalattomuus/jumalallisuus tai joku muu tietoinen kohtalo tietää päivämme etukäteen... On turha kumminkaan ottaa niitä vakavana edustuspuheina, saati puhua tasa-arvosta tai "suuresta edistysaskeleesta", jota se sitten ei ollut alkuunkaan.

Ainoa päämäärä siis on tarpeille tekijänsä, ja sen tarve feminismisestä piirteestä koostuu vain sukupuolineutraalisesta, eikä kiintiöllisestä päämäärästä. Jälkimmäinen kun ei voi toimia kilpailun mukaan. Katson tähän kilpailuun auttavan kumminkin autettavan myös työnantajaa, ettei hänen kuulu maksella äitiyslomia työntekijälle, joka on valinnut itse abortin ja synnytyksen välillä päämääränsä.
 

AHPU

VHM
Premium-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
548
Itse olen huomannut semmoisen privileegion itselläni että aina pitää perustella mielipiteet ja kommentit juurta jaksain, kun muuten on rasistinaisvihaajavaimonhakkaaja. Erittäin hieno etuoikeus mielestäni.
Vähän sama juttu täällä. Mutta sen eri mieltä olevan taas harvemmin tarvii vaivautua perustelemaan yhtään mitään. Halveksuva tuhahdus piisaa. Ihme juttu.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
11
http://aijaa.com/WqoOtt

Mikä instanssi on Sturenkatu 2 Helsingissä?

"Toivotamme rodullistetut (POC)* feministit tervetulleiksi vain meille tarkoitettuun tilaan. Meillä on käytössämme oleskelutila, jossa voi käväistä tai jäädä pidemmäksi aikaa. Tilassa voi seurustelun lisäksi katsella lyhyitä ohjelmia ja dokumentteja, kuunnella musiikkia, laittattaa hennatatuointeja tai siemailla teetä. Tietysti voit tulla vain rentoutumaan.

Huone 418 on VALKOISILTA KIELLETTY.


We welcome all feminists of color** to this exclusive space for us. We offer up this space for you to stop by or stay for a while. You can watch short programmes and documentaries, listen to music, get some henna tattoos or sip some tea. Of course, you can just chill and relax.

Room 418 - NO WHITES ALLOWED."


www.facebook.com/events/191615231277425/
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
1 900
http://aijaa.com/WqoOtt

Mikä instanssi on Sturenkatu 2 Helsingissä?

"Toivotamme rodullistetut (POC)* feministit tervetulleiksi vain meille tarkoitettuun tilaan. Meillä on käytössämme oleskelutila, jossa voi käväistä tai jäädä pidemmäksi aikaa. Tilassa voi seurustelun lisäksi katsella lyhyitä ohjelmia ja dokumentteja, kuunnella musiikkia, laittattaa hennatatuointeja tai siemailla teetä. Tietysti voit tulla vain rentoutumaan.

Huone 418 on VALKOISILTA KIELLETTY.


We welcome all feminists of color** to this exclusive space for us. We offer up this space for you to stop by or stay for a while. You can watch short programmes and documentaries, listen to music, get some henna tattoos or sip some tea. Of course, you can just chill and relax.

Room 418 - NO WHITES ALLOWED."


www.facebook.com/events/191615231277425/
Tapahtuma poistettu Facebookista. taisi tulla rasistiselle tapahtumalle paskaa niskaan, heh.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
430
Hakekaa Youtubessa tai Googlella tms.
Zarna Joshi Hugh Mungus.

Tuloksena saatte todnäk materiaalia jossa näette miten hysteerinen ja idioottimaisesti käyttäytyvä SJW tekee itsestään pellen.

Tai tsekatkaa vaikka tuo niin ei tarvitse hakea:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
430
http://aijaa.com/WqoOtt

Mikä instanssi on Sturenkatu 2 Helsingissä?

"Toivotamme rodullistetut (POC)* feministit tervetulleiksi vain meille tarkoitettuun tilaan. Meillä on käytössämme oleskelutila, jossa voi käväistä tai jäädä pidemmäksi aikaa. Tilassa voi seurustelun lisäksi katsella lyhyitä ohjelmia ja dokumentteja, kuunnella musiikkia, laittattaa hennatatuointeja tai siemailla teetä. Tietysti voit tulla vain rentoutumaan.

Huone 418 on VALKOISILTA KIELLETTY.


We welcome all feminists of color** to this exclusive space for us. We offer up this space for you to stop by or stay for a while. You can watch short programmes and documentaries, listen to music, get some henna tattoos or sip some tea. Of course, you can just chill and relax.

Room 418 - NO WHITES ALLOWED."


www.facebook.com/events/191615231277425/
Eikö tuosta huoneen 418 ongelmasta sisäänpääsyn suhteen selviä kenkälankilla?
 

Aihio Sekasorto

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 264
Jonkun aikaa oli ihan hauskaa olla noiden idioottien ("feministit") vastapuolella, mutta aivan samanlaista rinkirunkkausta on myös juurikin tämä meemien perässä juokseminen (taisteluhelikopteri, röhöröhö, ensimmäisellä kerralla ihan hauska juttu, mutta sadatta kertaa kun lukee, niin ei enää niin nokkelaa) ja muiden argumenteilla ratsastaminen, kuinka ollaan paljon valveutuneempia, kuin tyhmät feministit.
Miksi ne argumentit pitäisi keksiä uudestaan kun ne jo pitävät paikkansa? Sama kuin sanoisi että pitäisi keksiä pakkoruotsia vastaan lisää argumentteja :confused2:
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
29
Jos tunnetuista nettifoorumeista puhutaan, niin esimerkiksi NeoGAF tulee mieleen. Siitä olen tajunnut pysyä itse kaukana. Ja tietenkin surullisenkuuluisa Tumblr, tosin sillä on erittäin pirstaloitunut käyttäjäkunta. Itse käytän Tumblria köh... artistien seuraamiseen. :smoke:

Sittemmin olen pitäytynyt paskalordien asuttamilla foorumeilla, joissa privilegioista ei kummemmin muistutella. Kuplia toki nekin tavallaan, mutta itsesensuuria tarvitsee harrastaa huomattavasti vähemmän.
Joo gaf on menny ihan pilalle viimeisten 5 vuoden aikana.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
155
Tässä videossa näkee miten perseelleen asiat ovat menneet amerikkalaisissa yliopistoissa. Pitkä video, mutta kannattaa katsoa jos aikaa on:
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 782
"
DN: Tasa-arvoinen auraus epäonnistui Tukholmassa – tavallista enemmän jalankulkijoita loukkaantunut lumikaaoksen aikana
Tukholmassa päätettiin aurata lumet ensin jalkakäytäviltä ja pyöräteiltä, koska naiset käyttävät niitä enemmän kuin miehet.

ULKOMAAT 11.11.2016 20:12
Helsingin Sanomat

MAXIM SHEMETOV / REUTERS
Tukholmassa on satanut tällä viikolla runsaasti. Kinokset olivat isot 9. marraskuuta Högalidin kirkon edustalla.TUKHOLMAN kaupunki on sitoutunut hoitamaan lumenaurauksen jalkakäytäviltä ”tasa-arvoisesti”. Nyt näyttää siltä, että ajatuksen käytännön toteuttaminen onnistuneesti on vaikeaa.

Ruotsalainen Dagens Nyheter -lehti uutisoi, että kun lunta äskettäin tuli runsaasti, tuloksena oli fiasko.

Artikkeliin liittyvät

Tasa-arvoisilla lumitöillä tarkoitetaan Ruotsissa sitä, että lumen auraamisessa ei suosita miesvaltaisten työpaikka-alueiden katuja tai miesten useammin käyttämiä autoiluväyliä, vaan lumet aurataan ensin jalkakäytäviltä ja pyöräteiltä. Sukupuolineutraalilla aurauspolitiikalla on haluttu tehdä kaupungista yhtä turvallinen sekä miehille että pyöräteitä ja jalkakäytäviä enemmän käyttäville naisille.

Tasa-arvoiseen auraukseen siirtymisestä päätettiin Tukholmassa viime talvena.

Tämän viikon runsaat lumisateet olivat uuden aurauspolitiikan tulikaste. Nopeasti tuli selväksi, että malli ei toimi. Dagens Nyheterin lukijan Carl Edelhjelminmielestä nimenomaan naiset joutuivat kärsimään lumikaaoksen aikana eniten.

LIIKENTEESTÄ vastaava Tukholman apulaiskaupunginjohtaja Daniel Helldénmyöntää, ettei tasa-arvoinen lumenauraus onnistunut vaativissa olosuhteissa.

Jalkakäytäviä ja pyöräteitä ei saatu puhdistettua siinä laajuudessa kuin oli suunniteltu”, Helldén sanoo Dagens Nyheterille.

Kaupungin sairaaloihin on virrannut lumisateiden aikana päivystyspotilaita. Kun tavanomaisella marraskuun viikolla Danderydin sairaalan ortopedisellä päivystyspoliklinikalla on noin 50 potilasta päivässä, esimerkiksi 9. marraskuuta 108 ihmistä hakeutui sinne ortopedin hoitoon. Myös Sankt Göranin sairaalassa on hoidettu suuri määrä liukastumisonnettomuuksissa loukkaantuneita – keskiviikkona hoitoa tarvitsi 83 kaatunutta ja torstaina 93.

Helldén pahoittelee kunnossapitotilannetta ja loukkaantumisia. Hänen mukaansa kaupunki aikoo varata ensi viikoksi kunnossapitoon enemmän rahaa.

”Ajatuksena on ollut, että tämäntyyppisessä lumikelissä jalankulkijoiden olisi aiempaa helpompi liikkua. Ei ole hyvä, ettemme ole onnistuneet luomaan sellaisia olosuhteita.”

HELLDÉN ei osaa täsmentää, mistä ongelmat ovat viime päivinä varsinaisesti johtuneet.

Olen pyytänyt kriisiraporttia, jotta selviäisi tarkasti, mitä näinä päivinä on tehty. Jos olemme epäonnistuneet jossakin, korjaamme toimintaamme. Toivon, että seuraavien runsaslumisten päivien aikana pystymme parempaan suoritukseen.”

Helsingissäkin on tehty aloite sukupuolivaikutusten arvioinnista lumenpoistossa. Kaupunki piti arviointia kuitenkin tarpeettomana.
"

http://www.hs.fi/ulkomaat/a14788479...&utm_source=iltapulu.fi&utm_medium=tf-desktop

************
Ettäpä sillee. En ole kuullutkaan aiemmin kys. ratkaisusta "naisten tasa-arvoa ajavana asiana".

Toivottavasti unohtuu pian, mutta jääköön talteen muistuksena mikäli viestit eivät lähiakoina resetoidu, käyttäjä tiliäni poisteta tai foorumi lopeta toimintaansa. Pimeitä ovat "tasa-arvovaltuutettujen" ja viherhihhulien analyysit.
 

SuperEgo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
720
En nyt haluaisi nipottaa (no vittu, haluanpas :D), mutta eikö "social justice" tarkoita täsmälleen samaa kuin suomenkielinen termi "sosiaalinen oikeudenmukaisuus"? Miksi viljellä kielellistä sillisalaattia silloin, kun oma äidinkieli riittäisi täysin?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
833
En nyt haluaisi nipottaa (no vittu, haluanpas :D), mutta eikö "social justice" tarkoita täsmälleen samaa kuin suomenkielinen termi "sosiaalinen oikeudenmukaisuus"? Miksi viljellä kielellistä sillisalaattia silloin, kun oma äidinkieli riittäisi täysin?
Rehellisesti ottaen en edes ollut törmänneeni tuohon suomenkieliseen termiin kuin vasta äskettäin. Ei tule oikein suomalaisia SJW-blogeja seurattua joissa tuota sanaa ehkä viljellään.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
624
Aika absurdia tuo jenkkien SJW meininki mutta toivottavasti tästä threadista ei tule kuitenkaan mitään Redditin Red Pill paskaa.
 

Pricez

I suck at games
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
213
Muutaman sjw-mielisen kanssa on yritetty keskustella, ei tule hevon kukkuakaan.
Itse menestyn palikkatesteissä, mutta ulosanti ei ole kuitenkaan samaa luokkaa älykkyyden kanssa. Siitä huolimatta pystynyt perustelemaan vastaväitteeni henkilöille paremmin, kuin mitä näiden sankareiden geneeriset väitteet/perustelut on ollut. Yleensä lopettanu keskustelun lauseella: "Olen rodultani leivänpaahdin ja sukupuolisuuntautumiseni on paahtoleipä, todista toisin."
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
833
Feminismi on ideologia, ja ideologian omaksuminen tekee valtavaa vahinkoa ihmisen mielenterveydelle. Tämän lisäksi feministit ovat käytännössä aina erittäin tunteellisia ihmisiä. Kun yhdistetään tunteet ja ideologia, on seuraksena erittäin arvaamattomasti käyttäytyvä ihminen joka voi räjähtää käytännössä mistä vaan. En noin yleensä suosittele minkään ihmisryhmän sulkemista pois omasta elämästä, sillä siitä seuraa helposti kaikukammion muodostuminen, mutta olen rehellisesti sanoen erittäin tyytyväinen, että olen poistanut kaikki feministit ja muut SJW-henkiset omista piireistäni. He suvaitsevat sinua tasan niin kauan, kuin olet yhtä suvaitsevainen kuin he, ja on hukkaan heitettyä energiaa koittaa takoa järkeä heidän kalloihinsa.
Tähän lukeutuvat jenkkien liberaalit, jotka ovat omien kokemuksieni mukaan erittäin epämiellyttäviä ihmisiä.
Aika absurdia tuo jenkkien SJW meininki mutta toivottavasti tästä threadista ei tule kuitenkaan mitään Redditin Red Pill paskaa.
Reddit ja red pill nyt eivät samaan lauseeseen kuulukaan.
 

SuperEgo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
720
Näköjään toi sovinistinen feminismi syöpä pesiytyy entistä tiukemmin yliopistoihin täälläkin. Opiskelijoille pakko kuulua tuollaiseen jos haluaa opiskella. http://www.syl.fi/2016/11/22/syl-on-feministinen-jarjesto-deal-with-it/
Tarkalleen ottaenhan tuossa sanotaan näin: "Yhdenvertaisuus on vahvan ja hyvinvoivan yhteiskunnan perusta. Kaikilla tulee olla yhtäläiset oikeudet ja mahdollisuudet toteuttaa itseään ja vaikuttaa yhteisiin asioihin kykyjensä mukaan ja taustoistaan riippumatta. SYL on täten feministinen järjestö." Viimeinen lause on aika hassussa ristiriidassa muun kappaleen kanssa.

Julistaudutaanhan tuossa tosin myös monikulttuurisuutta ja kulttuurirelativismia ("syrjimätöntä kulttuurien kohtaamista") edistäväksi järjestöksi, ja monikultturismi ja kulttuurirelativismi ovat kyllä nykymuodoissaan (islamofiilisyydessään) aika räikeässä ristiriidassa sekä ihmisten yhdenvertaisuuden että feminismin kanssa. Ihan ei mene nyt putkeen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
164
Mitä voi kuvitella jos pikkutytöt ovat hallituksissa päättämässä asioita? Juuri tällaista SYL:n kaltaisia päättömiä lausuntoja ja päätöksiä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 782
Kun en ole koskaan opiskellut yliopistossa (Edit: koska tekstissä viitattiin nuoriin lähes automaattisesti:jossa muuten on keski-iän reilusti ylittäneitä sukulaisiakin opiskellut), en tiedä myöskään onko oppilaan pakko tai "pakko" olla SYL:iin. Sen pakollisuus tosin olisi mikään ihme. Onhan näitä pakkojäsenyyksiä historiassaan ollut iät ja ajat mm. kansallis-sosialistisen puolueen jäsenyys saksassa, ja mitä kaikkea muuta "inhimilliseksikin" nykyaikana luettavia pakkoja.

Tuntuu vähän omituiselta, että pohdin tässä itse peruskansalaisena tuota että josko se sana sittenkin pitäisi päivittää mm. englanninkielen "female +ism" muodosta johonkin pelkkään tasa-arvoon. Sellaiseen joka tukee (taas jälleenkerran) osaamista eikä sukupuolielimellä ollut siihen kuvastusta muussa kuuin sen luontaisissa tehtävien kuvassa, jossa omilla kokemuksilla on oppimista huomattavat etuudet.

Odottaisin siis, että yliopistotasolla on huomattu tämä sanasisällön virhe ja kuvastus. Odottaisin sieltä tasolta keskustelua sen korjaamisesta, turhaan. En usko että älyni tasoni on sentään lähelläkään yliopiston huippua, vaan ehkä mediaani tai jopa sen alapuolellakin. Tästä huolimatta kyseessä on hysteria ja jos haluan odottaa yliopiston ratkaisevan keskustelullaan tämän ongelman, pitänee odottaa jonkun superneron tai vähintään nobel-palkitun johtava avaus tähän.

Muutoin minun on koettava kyseenalaiseksi yliopiston laatu ja rohkeus ratkaista näitä ongelmia, joiden esitettyinä eivät vakuuta minua ainakaan. Eiköhän porua ole ollut myös yliopiston sisälläkin. Siitä vaan tehtailemaan rikosilmoituksia ja potkuja, sen onkin jatkoa sokealle hillarysmille tai hitlerismille. Muodot vain sokeudessa muuttuvat, sokea kiihko ei.

Edit: Pidän todennäköisempänä että tyhmempi ainesosa kannattaa kiihkeästä kyseisiä trendinomaisia, epämääräisyyksien ideologiaa ja älykkäämpi osapuoli haluaisi niihin selvennystä/päivitystä.
 
Viimeksi muokattu:

mabasa

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
511
Miten niin? Voitko valaista kommenttiasi vähän enemmän? Sellaisenaan se näyttää juuri sellaisen ihmisen aivopierulta joka ei tajua politiikasta yhtään mitään.
Siten niin, että poliitikoista huomattava osa on tyhjää puhuvia idiootteja, pyrkyreitä tai niiden yhdistelmiä, jotka nimenomaan leikkivät niitä turhanpäiväisiä leikkejään sen sijaan, että laittaisivat asioita kuntoon. Jos luulet muuta, niin sinä et tajua politiikasta yhtään mitään, vaan olet sellainen mainitsemani sinisilmäinen ihminen.

Vertaa nyt vähän tuotakin lässytystä siihen, mitä voit vaikka tämän päivän lehdistä lukea poliitikkojen suusta tulleen. Se on sitä samaa. Joten noissa leikeissä menestyvät ovat niitä tulevaisuuden poliitikkoja. Tuo on juurikin sitä asian poliittista puolta. Sinä esitit asian päinvastoin, että tuo leikkiminen jotenkin jäisi pois aikuisten sarjaan siirtyessä, vaikka noissa leikeissä on koko poliittisen pelin ydin.
 
Viimeksi muokattu:

mabasa

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
511
Ahaa. No tarkoitin kyllä sitä että tuollaiset tyhjänpäiväiset pikkutyttöjen leikit jää niihin järjestöihin ja politiikassa pärjää vain jos on pärjätäkseen niissä oikeissa leikeissä. Sinne ei noilla järjestövajakeilla ole yleensä asiaa.
Ymmärsin täsmälleen, mitä tarkoitit. Jos sinä olisit ymmärtänyt lukemasi, niin olisit huomannut sen, kuten myös erimielisyyteni juuri siitä, mitä tarkoitit. Nuo leikit harjoittavat myöhemmän politiikan tekemisen leikkeihin. Totta kai, koska kumpikin on politiikan tekemistä. Jos noissa pärjää, niin se ennustaa pärjäämistä sarjaa ylempänäkin. Jos joku pelaa 1. divarissa hyvin, niin sarjatasoa ylempänäkin on todennäköisemmin tulevaisuutta kuin jollain, joka ei pelaa divarissa hyvin.

Kovin on katkeran kuuloinen kommentti. Ilmeisesti poliittinen annoksesi on kovin yksipuolinen...
Mihin perustat väitteesi? Mikä ihmeen yksipuolisuus? En tosin ihmettele, jos sinun on hankala kuvitella, että poliitikot olisivat usein sinua tyhmempiä ja älyllisesti epärehellisempiä.

Eilen Ville Niinistö twiittaili innolla unisex-vessoista. Soini uhittelee hallitustyöskentelyn vaikeuttamisella, jos hihhuleiden takapajuisen avioliiton aloitetta ei käsitellä. MOT.
 

mabasa

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
511
Tarkoitin sitä että tuo kukkasia ja kiiltokuvia-pelleily jää sinne järjestötasolle ja ne jotka kykenee kasvamaan siitä pois jatkaa oikeaan politiikkaan. Siksi en ole niistä kukkasista ja kiiltokuvista huolissani.
Eihän se sinne jää. Katso vaikka vihreiden ja vasemmistoliiton agendoja.

"Vihreät on ylpeästi feministinen puolue"

http://www.verkkouutiset.fi/politiikka/vihreat_feminismi-21734

"SYL on feministinen järjestö täysin pystypäin."


http://www.syl.fi/2016/11/22/syl-on-feministinen-jarjesto-deal-with-it/

Huomaa myös tämä:

"Vihreiden nuorten ja opiskelijoiden puheenjohtaja Maria Ohisalon mukaan tulevalla hallituskaudella pitää ottaa tosissaan palkkaepätasa-arvon umpeen kurominen, vanhemmuuden kustannusten jako sekä vanhempainvapaiden tasaisempi käyttö. Myös sukupuolikiintiöitä tarvitaan hänen mukaansa esimerkiksi pörssiyhtiöiden hallituksiin."

Opiskelijajärjestöt, oli kyse SYL:stä, ylioppilaskunnista tai puolueiden broileritehtaista tai mistä tahansa vastaavista, ovat ponnahduslauta politiikkaan. Samat ihmiset vetävät aikuisenakin samalla tyylillä samoja linjoja. Noissa ympyröissä pärjäävät ja niitä sietävät, koska moni järkevä ihminenhän turhautuu ihan täysin tuohon pelleilyyn, etenevät ylöspäin. Noista leikeistä pitävät etenevät ylöspäin muiden ymmärtäessä, että politiikka ei ole heitä varten. Mistä tullaan taas siihen, että noista ei tosiaan karsiudu turhanpäiväiset ideologit pois, vaan päinvastoin, koska se ideologia auttaa jaksamaan tai palvelee välineenä omien henkilökohtaisten kunnianhimojen tyydyttämisessä.
 
Viimeksi muokattu:

mabasa

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
511
hyökkäävän tekstisi perusteella.
Sanoin sinua hellyttävän sinisilmäiseksi, johon sinä aloitit:

Sellaisenaan se näyttää juuri sellaisen ihmisen aivopierulta joka ei tajua politiikasta yhtään mitään.
Ja jatkoit:

Kovin on katkeran kuuloinen kommentti. Ilmeisesti poliittinen annoksesi on kovin yksipuolinen...
Eli älä uhriudu, vaikka ketju käsitteleekin feminismiä, jossa uhripääoma on arvokkain valuutta.
 

mabasa

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
511
Tasa-arvoa kannatan itsekin ja raivofeminismi ärsyttää.
Tästä olemme sentään samaa mieltä. Feminismi on vain nykyisin kaapattu aika suurelta osin palvelemaan uusinta uutta: intersektionaalinen feminismi, joka on puhdas salaliittoteoria. Siinä on keskeisenä asiana taustalla puoluehenkisyyden sekoittuminen naisliikkeeseen. Tuon "kaappauksen" takana ovat hyvin vasemmistovihreähenkiset ihmiset. Heillä on aatteen paloa vielä touhottaa noissa piireissä, kun taas normaaliälyiset naiset ovat jo nähneet, että heillähän menee jo keskimäärin Suomessakin paremmin kuin miehillä, joten heitä ei enää niin noissa järjestöissä näy taistelemassa siitä, millaista feminismiä ajetaan.

Heillä on enemmistö yliopistopaikoista, heidän palkkansa on 102 prosenttia miesten palkkaan nähden, ei tarvitse käydä varusmiespalvelusta, elävät pidempään, voittavat huoltajuuskiistoissa säännönmukaisesti jne. Palkka on eri asia kuin ansiotaso, johon vaikuttavat myös tehdyt työtunnit. Miehillä on parempi ansiotaso, koska he tekevät enemmän töitä, mutta sehän on vain oikein. Eihän kukaan missään muussa yhteydessä julkea esittää, että pitäisi saada sama ansiotaso vähemmällä työllä kuin työkaverilla.
 
Viimeksi muokattu:

SuperEgo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
720
Jännä juttu että nykyään kun alkaa olla oikean näköisiä seksirobottinaisia miehille jotka eivät syystä tai toisesta saa seksiä, niin eikö tästä ole jo naiset mieltäänpahottamassa. Minusta on hienoa jos mies tulee toimeen omillaan. Miksi naiset siitä pahottaa mielensä? Niiden vikahan se on.
Kunnon feministille se, ettei mies tarvitse naista, on vähintäänkin yhtä verinen loukkaus kuin se, että mies tarvitsee naista. Siksi kunnon feministi vihaakin homoja yli kaiken. Tätä vihaa ei tietenkään voida tuoda suoraan esille, mutta sen sijaan ollaan kyllä vitut märkinä rahtaamassa Suomeen mahdollisimman paljon porukkaa, jonka mielestä Jumala käskee tappaa homot. Se, että naisten oikeudet ottavat samalla osumaa, ei liene loppujen lopuksi niin olennaista.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
475


Nauratteli. Ikävä kyllä. Koska just tuollaistahan meno nykyään tuntuu olevan. Kaikesta loukkaannutaan tai syyllistetään toista. Saa nähdä mihin tää maailma on menossa..
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
1 609
Jännä juttu että nykyään kun alkaa olla oikean näköisiä seksirobottinaisia miehille jotka eivät syystä tai toisesta saa seksiä, niin eikö tästä ole jo naiset mieltäänpahottamassa. Minusta on hienoa jos mies tulee toimeen omillaan. Miksi naiset siitä pahottaa mielensä? Niiden vikahan se on.
Samalla kehittyy myös virtuaalitodellisuus, joka tulee varmaan myös tekemään naiset ja tavallisen seksin enemmän tarpeettomaksi.

Mutta miehillä on jo kauan ollut teknologiaa joka aiheuttaa häirintää miesten ja naisten välillä tekemällä naiset enemmän tarpeettomiksi. Sitä kutsutaan pornografiaksi. Monet feministit pahoittavat mielensä siitä, mutta toiset taas tykkäävät että se on enimmäkseen naisen "vapautta". Feministeillä on joitakin hyviä argumentteja tässä, kuten esimerkiksi se miten pornografia vääristää todellisuutta naisesta ja seksistä.

Mitä enemmän teknologia kehittyy, sitä enemmän miesten ja naisten välinen luonnollinen tasapaino häiriintyy.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
2 150
Niiden vikahan se on.
Joo, naistenhan vika se on automaattisesti kun eivät kykene täyttämään mahdottomimpia toiveita. Mietipä vaikka
omalta kannaltasi sitä että miksi naisen korvaaminen robotilla olisi mielekästä. Mitkä asiat seksirobotissa ovat paremmin
kuin "biologisissa" naisissa? Ketkään ääriliikkeitä lukuunottamatta eivät ole kieltämässä seksirobotteja tai pornoa joten voit käyttää
niitä vapaasti, mutta naisilta ei ole oikeudenmukaista vaatia samaa mitä seksiroboteilta olematta myös itse valmis myönnytyksiin. Vai tarkoititko ihan
vakavissasi sitä että kaikki miehet ansaitsevat seksiä (aidon naisen kanssa) tekemättä mitään sen eteen? Itse en allekirjoita sitä että seksi olisi perusoikeus, siitä kiukuttelevat lähinnä miesasiamiehet.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
679
Sehän tässä vähän ongelma on, että suomalainen mies hyväksyy minkä naisen tahansa kunhan vaan saa seksiä siltä. Omaa tyhmyyttähän se on minkäs sille voi, mutta kyllä jotain laatuvaatimuksia pitää olla. Liian moni täysin laaduton nainen saa seksiä.
Voi ollakin noin, mutta minä funtsin että jos seksiä olisi enemmän, yleinen vitutus ja ahdistus vähenisi merkittävästi. Eli ehkä feministit kaipaa vaan kunnon panoa? Jos asentaa pannua kunnolla niin päätä kiristävä vanne löysäisi.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
1 609
Sehän tässä vähän ongelma on, että suomalainen mies hyväksyy minkä naisen tahansa kunhan vaan saa seksiä siltä. Omaa tyhmyyttähän se on minkäs sille voi, mutta kyllä jotain laatuvaatimuksia pitää olla. Liian moni täysin laaduton nainen saa seksiä.
Syy miksi suomalainen mies hyväksyy minkä naisen tahansa on koska miehille naisen saaminen on paljon vaikeampaa kun naisille, ja naisille miehen saaminen on hyvin helppoa. Se ei ole tyhmyyttä, se on vain luonnollinen ero miesten ja naisten välillä.

Voi ollakin noin, mutta minä funtsin että jos seksiä olisi enemmän, yleinen vitutus ja ahdistus vähenisi merkittävästi. Eli ehkä feministit kaipaa vaan kunnon panoa? Jos asentaa pannua kunnolla niin päätä kiristävä vanne löysäisi.
Itsekin olen miettinyt että ehkä siksi feministit haluavat ulkomaalaisia miehiä Eurooppaan, koska he haluavat lisää seksiä ja miehiä. He sanovat että he ovat patriarkaattia vastaan, mutta kuitenkin he haluavat ihmisiä tänne joilla on erittäin patriarkaattinen kulttuuri.

Feminismi syntyi koska patriarkaatin voima alkoi vähenemään. Naiset alkoivat taistelevaan patriarkaattia vastaan, mutta samalla he alitajuisesti haluavat patriarkaatin takaisin, koska se on luonnollinen tasapaino.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
410
Itsekin olen miettinyt että ehkä siksi feministit haluavat ulkomaalaisia miehiä Eurooppaan, koska he haluavat lisää seksiä ja miehiä. He sanovat että he ovat patriarkaattia vastaan, mutta kuitenkin he haluavat ihmisiä tänne joilla on erittäin patriarkaattinen kulttuuri.

Feminismi syntyi koska patriarkaatin voima alkoi vähenemään. Naiset alkoivat taistelevaan patriarkaattia vastaan, mutta samalla he alitajuisesti haluavat patriarkaatin takaisin, koska se on luonnollinen tasapaino.
Älä ylianalysoi tätä, ei tyypillisen feministin järjenjuoksu noin monimutkaista ole. Feministit kannattavat yleisesti hallitsematonta maahanmuuttoa täsmälleen siitä syystä, että valkoihoinen heteromies, heidän pahin vihollisensa, sitä yleisesti vastustaa. Kaikki valkoisen heteromiehen vastustama on automaattisesti hienoa ja kannatettavaa.

Hallitsemattoman maahanmuuton haittapuolien ymmärtäminen edellyttää niin pitkälle vietyä syy-seuraussuhteiden ymmärryskykyä, että sitä on turha feministeiltä odottaa, pääasioita ovat valkoiselle miehelle nokertelu ja omassa maailmanhalaus-erinomaisuudessa piehtarointi.
 

Steakki

tymä
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
310
Voi ollakin noin, mutta minä funtsin että jos seksiä olisi enemmän, yleinen vitutus ja ahdistus vähenisi merkittävästi. Eli ehkä feministit kaipaa vaan kunnon panoa? Jos asentaa pannua kunnolla niin päätä kiristävä vanne löysäisi.
Tuppaavat yleensä olemaan läskejä tai naama on kuin petolinnun perse syysripulin aikaan:tdown:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 377
Viestejä
4 159 027
Jäsenet
70 410
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom