On hassu sattuma, että Hussein al-Taee (sd.) ja Suldaan Said Ahmed (vas.) olivat poissa äänestyksestä. Minä pidän sinua naiivina tässä asiayhteydessä. Siihen sinulla on täysi oikeus.
Seta-pride-painostusjärjestö on vihervasemmistolainen riemuidiotismin huipentuma. Minä en pidä tuosta tavasta toimia. Minä halveksin pride-tapahtuman muuntamisen puoluepolitiikaksi.. Sinä näytät pitävän tästä. Hyvä niin. Meitä on niin moneen junaan.
No se voi olla juurikin se, sattuma. Sä tässä ilmeisesti oletat, että vain koska kyseiset kaksi henkilöä ovat muslimitaustaiset, niin he jättivät äänestyksen väliin.
Ja itse tykkään Priden tavasta toimia tuossa tapauksessa. Viime aikoina Pridesta on yhä enemmän ja enemmän tullut sellainen kuva, että erilaiset yritykset ja organisaatiot käyttävät sitä vain oman julkisuuskuvansa kiilottamiseen. Marssivat Pridessa, ja sitten olettavat, että se riittää. Homma hoidettu.
Nyt Pride menee ja toteaa, että ehei, ei se riitä. Vaan teidän pitää oikeasti tehdä jotain, jotta ansaitsette sen Priden yhteistyön leiman. Ja arvostan tuota asennetta erittäin paljon.
Kokoomus meni pelaamaan poliittista peliä tuon äänestyksen kanssa, ja sai Pridelta ansaitusti näpeillensä. Puhumattakaan Kepun kepuilusta aiheen ympärillä.