Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tekis mieli kokeilla mutta kaikesta päätellen respawnaus oli piirre, jonka julkaisija pelissä ehdottomasti halusi säilyttää. Se on deal breaker.
Mitä meinaat respawnauksella? Eihän se juuri eroa millään tavalla perinteisemmästä load last checkpoint vaihtoehdosta? Ainut ero että "respawnaus" toimii paremmin coop pelissä.
Eipä maistunut itselle. Kiitokset ubille siitä että sai testata, muuten olisi joku tylsä päivä tullut heitettyä 30€ hukkaan. Ei se varmaan pelin huonoutta ole, ei vaan enää riitä itsellä mielenkiinto tämmöisiä enää pelailla.
Primal mielestäni paras sarjan peleistä.
Kiva nähdä Primal faneja myös, vaikka omissa listoissani se ei ole ihan ykkönen koska kolmonen on se joka ajoi minut sarjan pariin sai mutta primal on ehdototmasti kolmen parhaan joukossa ja juuri tuo että vaikka tehtävien ja mapin puolesta oli ehtaa Far Cryita mutta koska ei ollut tuliaseita niin lähestymistapa oli erilainen ja tuosta tykkäsin siitä.Primal mielestäni paras sarjan peleistä.
Tämä on huonosti optimoitu ja kuormittaa prossua epätasaisesti.Tää on kyl huomattavasti raskaampi kuin FC5 ja ND. Mulla i5-7500 3,4GHz nuhapumppu ja GTX970 4GB ei jaksa edes medium asetuksilla 1920x1080 pyörittää. Low on jo aika ruma. Mut tän pelin takia en ala uutta näyttistä vielä ostelee
Tämä on huonosti optimoitu ja kuormittaa prossua epätasaisesti.
Eli siis pelkällä näyttiksen vaihdolla et paljoa kostu.
Itselläni on 3080ti + 5600x ja niillä fps pyörii 90-110 1440p resolla.
GPU usage ei juuri koskaan nouse yli 90%.
Tämä on huonosti optimoitu ja kuormittaa prossua epätasaisesti.
Eli siis pelkällä näyttiksen vaihdolla et paljoa kostu.
Itselläni on 3080ti + 5600x ja niillä fps pyörii 90-110 1440p resolla.
GPU usage ei juuri koskaan nouse yli 90%.
Ubisoftin suuri suosikkiräiskintä on pelattavissa ilmaiseksi tulevana viikonloppuna - Respawn.fi
Tänä viikonloppuna ilmaiseksi pelattavissa oleva Far Cry 6 -toimintapeli on kasvanut julkaisustaan lähtien kiehtovilla päivityksillä ja lisäyksillä. Näitä ovat muun muassa Stranger Things– ja Danny Trejo -teemaiset tehtävät omine minitarinoineen. Ilmaisviikonlopun ajan pelin maailmaa ja sen...respawn.fi
Ilmaisviikonloppu alkaa jo torstaina 4. elokuuta ja päättyy sunnuntaina 7. elokuuta.
Jos joku ei ole kerennyt pelamaan tätä.
Peli on copypastea, typerää tekoälyä ja gringeä menoa alusta loppuun. Minun mielestäni ajan voi käyttää paremminkin, mutta pelakoon kuka mitä pelaa.Kyllä tuota ilmaiseksi kannattaa pelata, vaikka aikamoinen pettymys olikin vitosen jälkeen.
Joo vähän sama juttu tässäkin Ubisoftin pelisarjassa, että on paljon hukattua potentiaalia. Kolme ekaa Far Cryta olivat aikanaan keskenään kovin erilaisia, mutta silti hyvin tehtyjä. Varsinkin kolmonen loisti parhaiten. Mutta jos saman asian tekee monta kertaa uudestaan, niin rupeehan se tuntumaan tylsältä. Tosi ikävä homma, koska idealtaan nämäkin ovat loistavia, mutta ei vain uskalleta tarpeeksi
ruveta muuttamaan asioita.
Toki onhan tässä jotain lisäyksiä, paitsi tietenkin tuo hahmon kehityksen poisto. Ja tosiaan minunkin mielestä asiat on mennyt huonompaan suuntaan.Onhan tässä muutettu asioita, mutta joka ikinen muutos on omasta mielestä vaan huonontanut peliä. Supremot, ammustyypit, hahmon kehityksen poisto ym. 5 ja new Dawn oli omaan makuun oikein hyviä, etenkin New Dawn.
Noku mun mielestä ei pärjää. Esim kaikkien vihujen hedari ei onnistu panssariluodilla mutta softilla onnistuu.. ja se tästä niin hullua tekeekin.No nuo ammukset ei ole ongelma kun tosiasiassa panssariluodeilla pärjää aina.
Toki en ole jaksanut pelannut loppuun asti peliä, mutta luulen että olen loppupuolella peliä. En ole törmännyt näihin vihollisiin.Noku mun mielestä ei pärjää. Esim kaikkien vihujen hedari ei onnistu panssariluodilla mutta softilla onnistuu.. ja se tästä niin hullua tekeekin.
En ole minäkään jaksanu pelaa. Mulla meni hermo ku hiipimisestä ei tullu mitää ku ei koskaan voinu tietää tippuuko vihu sniperillä vai ei. Ja kun siinä ei vielä ollu mitään logiikkaa kun kypärätön äijä konekiväärin kanssa nytkäyttää vaan päätään ja tekee hälytyksen vaikka ampuu .50 kaliiberilla panssariluodilla ottaan. Sitten taas kypäräpäinen kaveri joka sattuu olemaan "soft" tippuu "soft" luodeilla mutta ei panssariluodeillaToki en ole jaksanut pelannut loppuun asti peliä, mutta luulen että olen loppupuolella peliä. En ole törmännyt näihin vihollisiin.
En tiedä bugasiko mulla peli vai mitä, mutta mulla tippui yhdestä panssariluodista kaikki vihut. Toki pelasin snipulla että se saattaisi vaikuttaa asiaan. Muttajoo aika kehno peli joten täytyy kyllä antaa vitosella ja New dawnille uusi mahis.En ole minäkään jaksanu pelaa. Mulla meni hermo ku hiipimisestä ei tullu mitää ku ei koskaan voinu tietää tippuuko vihu sniperillä vai ei. Ja kun siinä ei vielä ollu mitään logiikkaa kun kypärätön äijä konekiväärin kanssa nytkäyttää vaan päätään ja tekee hälytyksen vaikka ampuu .50 kaliiberilla panssariluodilla ottaan. Sitten taas kypäräpäinen kaveri joka sattuu olemaan "soft" tippuu "soft" luodeilla mutta ei panssariluodeilla
Ja näitä kun tulee sekaisin niin saa olla kokoajan runkkaamassa luotien kanssa ja aina ihan tuuripeliä tippuuko vihollinen vai ei. Niimpä suurimman osan menin ihan vaan Rambona sisään ja rähinällä, sen verran monta kertaa palo käpy niitten saatanan luotien kaa. Vitosessa oli paremmin toteutettu.
Sitten helikopterilla lentely oli helvetin tylsää. Vihuja ja niiden autoja painaa muuten joka helvetin mutkassa ja tiessä mutta kun nouset helikopteriin niin ketään ei näy missään. Ja ne spawnaavat vihut, voi herran jestas sentään. Saat checkpointin tyhjäks ja juokset mutkan taa ja muistat että yks soppi jä käymättä ni eiköhän ne perkeleet ole spawnanneet takas.
Emmä tiiä.. ei tota oikein jaksanu. Vitonen meni kyllä mutta kutonen on jotenkin puuduttava. Ehkä siihen joskus jaksaa palaa mutta ei kyllä mitään suurta himoa ole.
Se kakkosen Afrikan savannit ja Datsunin raadot, unohtamatta kesken kiivainta taistelua satunnaisesti iskeviä malaria-kohtauksia, sen jälkeen kolmonen todellakin tuntuu rentouttavalta lomamatkalta trooppiselle saarelle.
Edelleen ainoa peli koko sarjassa joka jäi kesken. Ihan kaikilla tavoilla heikennys ykköseen verrattuna ja 3 kanssa siitä ei voi edes puhua samana päivänä.Se kakkosen Afrikan savannit ja Datsunin raadot, unohtamatta kesken kiivainta taistelua satunnaisesti iskeviä malaria-kohtauksia, sen jälkeen kolmonen todellakin tuntuu rentouttavalta lomamatkalta trooppiselle saarelle.
Oli kyllä pelisarjan heikoin esitys noin pelillisesti mutta olihan siinä kaikkea mullistavaa mutta harmittavasti sössitty itse toteutus.Se kakkosen Afrikan savannit ja Datsunin raadot, unohtamatta kesken kiivainta taistelua satunnaisesti iskeviä malaria-kohtauksia, sen jälkeen kolmonen todellakin tuntuu rentouttavalta lomamatkalta trooppiselle saarelle.
Itse olen kyllä eri mieltä. Edelleen kestää paremmin aikaa kuin uudemmat Far Cryt. Pelattavuus, fysiikat huipputasoa, tekoäly on parempi, on tyyliltään realistisempi ja grafiikka tietyiltä osin jopa parempaa Far Cry 2:ssa kuin 3-5 (FC 6:lle ei pärjää). Toki on suotavaa käyttää värimaailman korjavaa modia, kun on julkaistu tämän "ruskean Bloomin" vaiheen aikana.Plus muutaman laukauksen jälkeen hajoavat aseet ja respawn vihut teiden varsille.
Tämän vuoden puolella jossain vaiheessa tuli tuota kakkosta koitettua erittäin pitkästä aikaa mutta täytyy sanoa että ei ole kovin hyvin ikääntynyt se peli.
Jaa kakkonen realistiunen? Meinaatko sitä kuinka t-paita päällä olevaan sai pumpata lippaallisen kuteja tai sitä kuinka yöllä vihollislinnakkeessa oleva sotilas ilman yökiikareita ampuu pimeässä ruosteisella AK 47:lla täysosumia 300m päässä camopuku päällä olevaan pelaajaan?Itse olen kyllä eri mieltä. Edelleen kestää paremmin aikaa kuin uudemmat Far Cryt. Pelattavuus, fysiikat huipputasoa, tekoäly on parempi, on tyyliltään realistisempi ja grafiikka tietyiltä osin jopa parempaa Far Cry 2:ssa kuin 3-5 (FC 6:lle ei pärjää). Toki on suotavaa käyttää värimaailman korjavaa modia, kun on julkaistu tämän "ruskean Bloomin" vaiheen aikana.
Kakkonen on hyvä, kun juuri siinä sai mennä rauhassa ja ei tullut vihollisia, eläimiä, kerättävät ja tekemistä 5 metrin sekä 5 sekunnin välein. Lisäksi vaikka pelissä on työkaluja vähemmän niin on se oikeastaan monipuolisempi ja vapaampi kuin uudemmat Far Cryt.
No Far Cry 3 on tästä modernista Ubisoft-kaavasta ihan vielä hyvin tasapainossa, mutta ei se kestä kyllä aikaa. Tänä vuonna tuli testattua PC-versiota ja konsoleilla Classic-versiota.