Harmittaa että vesissä ei ollut kimppuun käyviä kaloja tai muuta. Oli aina vedessä turvassa.
Hyvä vaan ettei ollu. Minua välillä ärsyttää, kun milloin on mikäkin pesukarhu perseessä kiinni. Nelosessa meni muutaman kerran hermot ihan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Harmittaa että vesissä ei ollut kimppuun käyviä kaloja tai muuta. Oli aina vedessä turvassa.
Mutta se tekee pelistä tylsän. Aina ku tilanne päällä niin hyppää veteen ja homma siinä. Olis ees alueita joilla jotain olis ja alueita joissa ei ole.Hyvä vaan ettei ollu. Minua välillä ärsyttää, kun milloin on mikäkin pesukarhu perseessä kiinni. Nelosessa meni muutaman kerran hermot ihan.
No tämä oli kyl vitosessa sit korvattu sillä, että koko ajan oli joku kulttilainen perseessä kiinni. Hyvä jos vähän tietä sivusi nii tuli joku rynchesterillä silittämään.Hyvä vaan ettei ollu. Minua välillä ärsyttää, kun milloin on mikäkin pesukarhu perseessä kiinni. Nelosessa meni muutaman kerran hermot ihan.
Olis kiva kyllä kuulla vähän perusteluita koska muuten on aika ontto kommentti.En ihan kunnolla tuota ehtinyt kokeilla tuossa ilmaisessa viikonlopussa, mutta se mitä ehdin, en kyllä juuri tykännyt.
Olis kiva kyllä kuulla vähän perusteluita koska muuten on aika ontto kommentti.
Mä oon kyllä pelannu ton läpi ja nautin cooppina ihan hyvin. Mutta vähän tylsät maisemat ja liian helppo ku snipun saa. Ja mitään extra haasteita tai tekemistä ei juuri ollut, niinkuin parissa edellisessä FCssä jossa oli kirjeitä sun muita salaisia paikkoja mitä oli kiva ettii. Tää oli aika tasapaksu näin niinkuin pelinä mutta kyllä mä tykkäsin ja pienillä parannuksilla olis vielä parempi.On se kyllä tynkä, mutta miten tuollaista ylipäätään voisi perusteella.
"Pelissä ei jonkun aikaa pelattuani, tullut vastaan mitään mistä pitäisin."
Alku oli erityisen huono. Se on helppo perustella: Far Cry 5 alku. ( Sun täytyy katsella joku ehkä vartin animaatio. Pelin idea, että on joku tärähtänyt kultti, tulee selitettyä jo 2-4 minuutissa.)
Mua ihmetyttää että ne seilaa ominaisuuksien ja asioiden välillä ihan hulluna. Yhdessä pelissä on ominaisuus X, seuraavassa pelissä se on otettu pois ja siinä on ominaisuus Y, seuraavassa pelissä Y on pois ja X taas tilalle ja seuraavassa saattaa puuttua molemmat ja tilalla on Z. Miks ominaisuudet ei vaan voi lisääntyä eikä tommosta heittelyä?Joo toi kaappareiden hakureissu on todella laiskasti tehty, ei ole väliä vaikka olet monta sataa metriä ilmassa niin nuoli kun kajahtaa niin heräät seuraavaksi sen alueen pomon juttusilta.
Oliskin mielenkiintoisempaa ollut että jos noi olisivat olleet jotain ei mitään super vihuja mutta haastavia kuitenkin ja voitettavissa ja saisit hyvät palkinnot mutta jokatapauksessa sinne pomon juttusille pitäisi mennä saatettuna tai omin avuin.
Tässä ei noi huumehuore kohtaukset vituttaneet mutta nelosessa kyllä oli hermo tiukalla niiden kanssa.
Näin jälkeenpäin tuntuukin että Ubisoft on kokeilut jokaisessa osassa erilaista lähestymistapaa ja ehkä joskus ne osuvat vahingossa kokonaan maaliin kun tarpeeksi monta kertaaa tekevät.
40v päästä eläkkeellä "No vihdoin ne osasi tehdä sen Far Cry pelin mistä ei löydä mussutettavaa"
Pelien pelaaminen tarinan takia on kyllä ihan turhaa, koska en itse muista enää ollenkaan Far Cry 4:n juonta siis loppuratkaisun osalta vaikka pelasin sen aikanaan läpi. Samaa huomannut myös muiden pelien osalta, että ei sitä tarinaa vaan pian enää muista.FC5:n suurin ongelma oli se että päävihut oli epäkarismaattisia ja epäkiinnostavia. Heitin pelin roskiin noin viiden tunnin jälkeen koska motivaatio loppui kesken.
FC4 meni tylsäksi jo puolitiessä mutta koska halusin tietää mikä tuota Pagan Miniä vaivaa, niin puskin pelistä läpi (lisäksi se easter egg ending oli loistava veto Ubisoftilta).
FC3:sta jaksoi pelata muutenkin koska koko pelin idea ja gameplay looppi tuntui tuoreelta, ja olihan siinä Vaas joka oli hauskimpia psykoja mitä peleissä on tullut vastaan.
---------------
FC6 on tulossa mulle AMD rewardsien kautta, joten kai sitä nyt ainakin kokeilee jos kerran ilmaiseksi saa. Se että Giancarlo Esposito on palkattu näyttelemään päävihua on nostattanut mussa toiveita siitä että päävihuksi saadaan vihdoinkin joku oikeasti kiehtova henkilö. Saa nähdä.
Mä en ymmärrä. Eikö se ole että mitä enemmän pelissä tekemistä niin sen parempi? Kyllä mu taas vituttaa juosta suora putkijuoksu ilman mitään extraa tai jälleenpeliarvoa.Pelien pelaaminen tarinan takia on kyllä ihan turhaa, koska en itse muista enää ollenkaan Far Cry 4:n juonta siis loppuratkaisun osalta vaikka pelasin sen aikanaan läpi. Samaa huomannut myös muiden pelien osalta, että ei sitä tarinaa vaan pian enää muista.
Nämä Ubisoftin pelit on aina tämmöisiä askarekarttoja, että tee x määrä tehtäviä ympäri karttaa ja toistoa on todella iso määrä. Tulee tunne että eikö tästä pitäisi maksaa ihan oikeaa rahaa pelaajalle näiden askareiden tekemisestä, kun alkaa muistuttaa työntekoa. Nämä tahtoo olla vaan hankala kiertää kaukaa kun nämä on aina jossain vaiheessa alle kympillä myynnissä ja sillon tulee tartuttua. Assassin Creedeistä olen onnistunut pysymään enimmäkseen erossa.
Vitosessa noita ei ollu. Mutta kolmosessa oli ja siinä oli myös vaihteleva sää niin oli aika tunnelmallista nousta torniin helvetinmoisessa ukkosmyrskyssäNiinpä. Ei kukaan pakota niiden kysymysmerkkien perässä juoksua tai linnoitusten valloittamista. Mutta jotkut pitävät tästä joten miksei.
Toki ubisoftin pelit muistuttaa ehkä jo hieman liikaa toisiaan.. kaikissa on kartta täynnä kysymysmerkkejä ja sidequestit ovat niin tylsiä kun vaan nyt voivat olla. Silti tulee nämä aina koluttua sataprosenttisesti.. joku pakkomielle vissiin
Ne tornit vois kyllä heivata helvettiin. En tosin FC5:tä pelannut paljoakaan joten en muista oliko niitä edes tässä, mutta useimmissa Ubisoft peleissä on.. Ei vaan vittu jaksa juosta ja kiivetä tornilta tornille että saa kartan paljastettua jostain vitun usvasta.
No ei jos ne on tehty Ubisoftin toistuvine tehtävineen ja identtisten aarrearkkujen etsimisen muodossa. Sama ne Bethesdan pelien loputtomiin generoituvat identtiset tehtävät. Selvästi Ubisoftin malli kuitenkin toimii, kun näitä asscreedejä ja farcryta pusketaan jatkuvasti ulos. Voi jopa olla pelaajaryhmä joka pelaa vaan näitä vrt. nhl-pelit.Mä en ymmärrä. Eikö se ole että mitä enemmän pelissä tekemistä niin sen parempi? Kyllä mu taas vituttaa juosta suora putkijuoksu ilman mitään extraa tai jälleenpeliarvoa.
FC5 kun saa helikopterin ostettua niin suurimman osan tehtävistä saa hoidettua sillä räiskimällä korkeuksista. Voisi tietenkin olla käyttämättä, mutta toisaalta mitä järkeä kun tuonkin kanssa tullut vain tunne että haluaa mahdollisimman äkkiä läpi sen. Itseasiassa useimmissa tarinavetoisissa single player peleissä tulee tuollainen tunne.Joo FC5 ei uponnut itselle niin ei tullu sitä paljoa pelattua. Kahteen otteeseen yritin ja molemmilla kerroilla lopahti into. Tarina vaan ei jotenkin kiinnostanut, miljööstä puhumattakaan. Sen muistan FC5:stä että peli oli liian helppo kun Deluxe edition heti antaa käteen jonkun älyttömän snipun. Mitä järkeä käyttääkään muita aseita tai avata muita kun aloitusase on liian hyvä. Lisäksi ne kaappaus-questit oli ihan paskaa. Mulla tuli sellainen kaappaus kesken helikopteri-lennon. Aika immersion-rikkovaa jos saavat lentävästä helikopterista sinut kaapattua..
Hehän ampuivat huumeluodeilla tai nuolilla...Joo FC5 ei uponnut itselle niin ei tullu sitä paljoa pelattua. Kahteen otteeseen yritin ja molemmilla kerroilla lopahti into. Tarina vaan ei jotenkin kiinnostanut, miljööstä puhumattakaan. Sen muistan FC5:stä että peli oli liian helppo kun Deluxe edition heti antaa käteen jonkun älyttömän snipun. Mitä järkeä käyttääkään muita aseita tai avata muita kun aloitusase on liian hyvä. Lisäksi ne kaappaus-questit oli ihan paskaa. Mulla tuli sellainen kaappaus kesken helikopteri-lennon. Aika immersion-rikkovaa jos saavat lentävästä helikopterista sinut kaapattua..
Mutta onko noissa linnakkeiden valtaamisessa kovemmalla vaikeustasolla mitään mieltä kun käytännössä mikään muu ei ole muuttunut kuin vihollisen health?New Dawnissa tykkään kun saa upgreidattua linnoitukset vaikeammiksi ja sitten saat luonnollisesti enempi luuttia kun valtaat ja on myös niitä expedition tehtäviä joita voi tehdä eri partnerien kanssa, näissäkin eri vaikeustasot, eri lähestymistavat ja tavoitteet. New Dawnia tulikin pelattua varmaan 4x enemmän kuin FC5 jonka lopetin siihen kun läpi pääsin enkä siihen toiste enää meinaa koskea. En ole juuri helikopteria New Dawnissa käyttänyt kun siinä se liikkuminen on ilmankin melko vaivatonta ja varsinkin kun peli on läpi niin ukolla on jo aika mukavasti ominaisuuksia mitä muista sarjan peleistä ei löydy.
Muuttuu siinä useampikin asia, sinne tulee niitä ei kartassa näkyviä vihuja esmes ja normivihujakin enemmän ja tietysti niillä on parempi aseistus. Ite tykkään valtailla noita eri partnerien kanssa, eri taktiikoilla ja eri pyssyillä. Ainoa mitä en harrasta on helikopterin käyttö noissa.Mutta onko noissa linnakkeiden valtaamisessa kovemmalla vaikeustasolla mitään mieltä kun käytännössä mikään muu ei ole muuttunut kuin vihollisen health?
Helmpompi myydä jatkossa sitten poistettuja ominaisuuksia "uusina" ominaisuuksina eikö NHL sarjassa ollut tehty näin?Mua ihmetyttää että ne seilaa ominaisuuksien ja asioiden välillä ihan hulluna. Yhdessä pelissä on ominaisuus X, seuraavassa pelissä se on otettu pois ja siinä on ominaisuus Y, seuraavassa pelissä Y on pois ja X taas tilalle ja seuraavassa saattaa puuttua molemmat ja tilalla on Z. Miks ominaisuudet ei vaan voi lisääntyä eikä tommosta heittelyä?
Vaikka en tykänyt New Dawnista pelinä niin paljoa sen roolipelimäisyyksien takia ja sama voi ehkä olla myös CP77:ssä mutta kuitenkin ND:ssä sentää noi vihuen "healthit" oli tehty loogisesti siten että vihuilla oli sentää paremmat panssarit päällä ja siten kävi "järkeen"Mutta onko noissa linnakkeiden valtaamisessa kovemmalla vaikeustasolla mitään mieltä kun käytännössä mikään muu ei ole muuttunut kuin vihollisen health?
Täytyy kyllä sanoa että Season Pass on vähän kaksjakoinen.
Vietnam oli ihan kivaa ja tunnelmallista pelattavaa, mutta se mars on melkoista tuskaa. Ihan eri keybindigsit eikä niitä saa vaihdettua ja mikä hiton järki on siinä että asepyörässä melkein kaikki aseet on samannäköisiä
Yritä sitten siinä tohinassa valita oikeita aseita kun kaikkien kuvakkeet on samanlaisia. Ja hiton puuduttavaa tappaa niitä kuningattaria melkein koko peli. Komeaa ja osittain ihan kiva tunnelma mutta oli kyllä todella surkea eikä meinaa millään jaksaa pelaa loppuun.
Zombie osasta ei ole vielä kokemuksia, saa nähdä onko se mistään kotoisin..
Myös itseeni 5 ja New Dawn nappaa paljon enemmän kuin uusin julkaisu. Tykkään itsekkin pelialueesta ja aiheesta paljon enemmän kuin kutosen vastaavasta. Toivottavasti julkaisivat konsoleille next gen pätsin näihin, niin voisi jälleen kerran pelailla läpiMoni ei tunnu tykkäävän miljööstä ja tarinasta. Omasta mielestä varsinkin miljöö ja tunnelma aivan huippu. Pienenpi maaseutu kylä jossain pohjoisen korvessa paljon enemmän ainakin omaan mieleen kuin joku ticoticosaari etelämerellä. Tarina vähän mitäänsanomaton, mutta tarinan asetelma myös omasta mielestä todella hyvä uskonnollisine kultteineen. Tunnelmaa vielä taydentää musiikki joka osuu kuin nenä päähän. Punaniska Hurkin kanssa metsässä autoillessa radiosta soi Up Around the Bend tai kun nappaa kulttilaisilta, auton, niin radio dei:t päällä. Ainakin itseen upposi ihan täysillä.
Ne pakolliset kaappaukset vähän tympeitä, mutta ei nekään niin ylitse paha vika. Ne kuitenkin aina tiesi etukäteen, että tulee kun resistanssipisteet menee seuraavalle levelille.
Juonipainotteista hiekkalaatikkoa. Voi edetä ryminällä tai sitten hiippailemalla.Nyt näytti olevan vitonen ja dawn (mikä ettei primalkin samalla sitten) kunnon tarjouksessa. Kuinka räiskintäpainoitteinen tuo on jos yleisesti vihaan jotain doomia ynm. (oon jo kyllästynyt niihin joskus dukenukemin aikoihin jos en nyt satu jostain verkkoräiskinnästä innostumaan)? Omasta mielestä ihan sama pelata sitten jotain shoot the duck peliä kun peli alkaa toistamaan itseään alkumetreillä.
Lähinnä juoni ja roolipelimäisyys kiinnostaa (verrattuna vaikkapa borderlandsiin). Mikä se painotus on?
Älä koske noihin vitosen delsuihin. Aikamoista kuraa.Jees thänks, ostanpa tuon vitosen ja kokeilen sillä miltä maistuu. Tosiaan tuollainen taktinen taistelu voi olla tosi jees, mutta harvoin onnistuu fps genressä. On tässä muutama päivä näköjään aikaa miettiä ostaako muut osat (ja ehkä dlct).
Kerta riitti. Sen jälkeen lähinnä huvitellut koska mitään haastetta ei enää ole kun on äijä ollu tapissaan jo ennen ensimmäisen pelikerran puoliväliä.Montakos kertaa ootte pelanneet FC5 läpi? Taidan aloittaa nyt kolmannen kerran![]()
Montakos kertaa ootte pelanneet FC5 läpi? Taidan aloittaa nyt kolmannen kerran![]()
Tässä nyt pelaillut enemmän tätä ja herännyt kysymys, voiko noita "huumenukutuksia" jotenkin ennakoida/varoa?
Tässä nyt pelaillut enemmän tätä ja herännyt kysymys, voiko noita "huumenukutuksia" jotenkin ennakoida/varoa?
Ja tuliko tuo nukutushomma aina kun ylitti tietyn pisteen resistance-mittarissa?Kun valtaat alueen, niin sen jälkeen tuo nukutushomma tulee noin 5min sisällä ja tulee se ns alueen johtajan kenttä. Ei pysty estään.
Ja tuliko tuo nukutushomma aina kun ylitti tietyn pisteen resistance-mittarissa?
Tämänkin olisi voinut ehkä tehdä paremmin että ne väijyttää pelaajan jossain ja olisi siten uskottovampi keino tai olisko se voinut luoda mahdollisen bugin että jos pelaaja pääseekin niitä karkuun ne eivät enää toisten aktivoidu ja pelaaja ei pääse ikinä etenemään.Mittari kun täyttyy niin siitä tulee ilmoitus että hemmoja perässä. Siitä sitten se max. 5min niin nukutusnuoli tulee vaikka olisit raketissa kuuta kiertävällä radalla ja mitään et voi.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.