Far Cry 5 (PC, Xbox One, PS4)

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 674
Itsellänikin toimi kyllä normaalisti. Eli johonkin valtaamaasi tukikohtaan / sinne pääpaikalle kun ajat ja hyppäät ulos rekasta, pitäisi omalle tilille etanolit napsahtaa.
Toi on aika buginen juttu. Mullakin jääny monta kertaa etanolit saamatta vaikka ajanu ihan oikein tukikohtaan.
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 156
Toi on aika buginen juttu. Mullakin jääny monta kertaa etanolit saamatta vaikka ajanu ihan oikein tukikohtaan.
Ok mielenkiintoista :hmm: Itse nimittäin pelannut pelin 100% niin PC:llä kuin myös pleikalla, ja aina toiminut moitteetta. Jokunen rekka tullut siis vietyä
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
3 969
Katselin Youtubesta ohjevideota ja siinä kyllä tipahti pelaajan inventoryyn etanolit heti, kun nousi rekasta. Ihme bugi itsellä. Toivotaan, että korjaantuu ajan kanssa, kun etanolille kyllä löytyy käyttöä.
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 560
Katselin Youtubesta ohjevideota ja siinä kyllä tipahti pelaajan inventoryyn etanolit heti, kun nousi rekasta. Ihme bugi itsellä. Toivotaan, että korjaantuu ajan kanssa, kun etanolille kyllä löytyy käyttöä.
Kyllä ne toimii, mutta välillä bugittaa. Etit vaan uuden rekan.
 
Liittynyt
26.01.2017
Viestejä
715
Aika hyvin koukussa tähän nyt. Tavallaan melkein GTA mutta ei takaapäin (kuvakulma). Yritän nyt himmata juonen etenemistä ja nauttia ympäristöstä ja sivutehtävistä.
 

WanhaPatu

Suurmöyhentäjä
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 458
Yritän nyt himmata juonen etenemistä ja nauttia ympäristöstä ja sivutehtävistä.
Ympäristö ja sivutehtävät ovatkin tämän pelin suola. On vaan harmillista, että pääjuoni tulee ja kaappaa pelaajan väkisin mukaansa vaikkei tahtoisikaan. :mad:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 396
Ympäristö ja sivutehtävät ovatkin tämän pelin suola. On vaan harmillista, että pääjuoni tulee ja kaappaa pelaajan väkisin mukaansa vaikkei tahtoisikaan. :mad:
Tää oli kyllä typerintä, lentelit monen sadan m korkeudessa ja tää kaveri tulee vain kaappaa sut koneesta.

Olisi ollut edes silleen että random encountereita olisi ollut ja joku uskomaton kova pahis ampuu myrkkynuolia ja jos tarpeeksi ampuu ja pelaaja kaatuu, joutuu sinne minne nyttenkin.

Nyttehän toi homma oli tehty helpoiman kautta koska kun se kaveri sanoi että ne tulee perään niin mä linnoittauduin jonnekin ison ase varusteiden kera ja silti, ilman mitää kontaktia niin pelaaja joutuu vain sinne.

Edit: Mutta muuten kyllä viihtyi sen FC5 parissa, ihan kivaa pumpumia isossa open world maailmassa joita ei isolla budjetilla tehtynä paljoa ole nykyisin.
 
Liittynyt
26.01.2017
Viestejä
715
Jos haluaa jäädä pyörimään ympäristöön, niin kannattaako 3 sisaruksen jälkeen tappaa heti Joseph vai jäädä hengaa ennen sitä?
 
Liittynyt
03.04.2019
Viestejä
518
Tai jos löytyy Far Cry New Dawn niin pelaa FC5 loppuun niin pääset jatkamaan tarinaa paljon mukavempaan ympäristöön ja parempaan peliin (jos multa kysytään)
 

WanhaPatu

Suurmöyhentäjä
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 458
Meneekö peli "kiinni" sit Josephin kuoleman jälkeen? Ei pääse enää avoimeen maailmaan?
Ei mene. Outpostit voi resetoida ja niitä hakata kerta toisensa jälkeen, mutta muita satunnaisia kohtaamisia ei taida enää sen jälkeen tulla?
 

Alensia

Custom-titteli
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 811
Meneekö peli "kiinni" sit Josephin kuoleman jälkeen? Ei pääse enää avoimeen maailmaan?
Ei mene kiinni, ja ehdottomasti myös Joosepin kohtaamisen jälkeen kannattaa/on mielenkiintoista pyöriskellä, mutta kolua nyt ensin läpi kaikki haluamasi ennen sitä :)
 
Liittynyt
26.01.2017
Viestejä
715
Onks toi New Down oikeasti hyvä? Review videoista sain sellaisen että meeh… pakko jatko-osa yms.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 674
Onks toi New Down oikeasti hyvä? Review videoista sain sellaisen että meeh… pakko jatko-osa yms.
Riippuu keneltä kysyy. Samat perusongelmat kun emopelissäkin. Nätti toki ja kontrolleissa on hankaluuksia, esim laskuvarjoa ei saa bindattua haluamalleen napille. Ja heittoaseissa ei ole kunnollista valintapyörää joka oli vitosessa.
Pisteitä saa aivan liian helposti niin että kykypuu on täynnä jo kun 10% peliä on pelattu. Aseita ei saa tuunattua vaan niitä on eri tasoisia ja kolmostasolle saakka ei mitään ongelmaa saada. Siviilit sotkee monesti hyvät väijytykset ku niitä tulee palloilemaan ja sotkemaan asiat.
Vedessä on taas nelosen ja kolmosen jälkeen vaarallista liikkua mikä on pelkkää plussaa.
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 156
Onks toi New Down oikeasti hyvä? Review videoista sain sellaisen että meeh… pakko jatko-osa yms.
Omasta mielestä parempi kuin vitonen, joka sekin oli siis loistava. Visuaalisesti nätimpi, monipuolisempi aseiden / varusteiden suhteen, tarinallisesti ihan ok. Myös ns helikopteritehtävistä kaukomaille iso plussa.
 
Liittynyt
03.04.2019
Viestejä
518
Pisteitä saa aivan liian helposti niin että kykypuu on täynnä jo kun 10% peliä on pelattu. Aseita ei saa tuunattua vaan niitä on eri tasoisia ja kolmostasolle saakka ei mitään ongelmaa saada. Siviilit sotkee monesti hyvät väijytykset ku niitä tulee palloilemaan ja sotkemaan asiat.
Aseita saa tuunattua enemmän lämää tekeviksi, toki ei saa muuteltua lippaan kokoa tai tiettyä tähtäintä, ei haitannut omalla kohdalla. Oma kykypuu ei ollut lähimainkaan täysi kun 10% peliä pelattu, vissiin kovin erilainen tapa pelata sinulla sitten (linnakkeita uudelleenvaltaamalla noita toki ropisee). Siviilit ei ole haitannut omaa peliä millään lailla kertaakaan, kai tämäkin on tapauskohtaista.

Itse inhosin FC5 erityisesti maailmaa joka on harmaa ja tylsä, muistutti ihan liikaa kotisuomea, tarina myös kaappauksineen täyttä skeidaa. ND maailma on värikäs ja elävä, ihan toista kuin emopelissä. Minulle Far Cryssä aina ollut tärkein se ympäristö ja maailma, siihen minusta pelisarjan suosiokin perustuu, siksi FC3 tulee aina olemaan paras. ND on ehkä lähinnä tuota fiilikseltään kaikista jatko-osista ja lisäreistä (FC1:ssä tietty melkein sama ympäristö kuin FC3 toki ikivanhoilla graffoilla).

Jos saisin toivoa niin paluu Karibialais tyyppiseen ympäristöön olisi unelma. Jos joku on käynyt Meksikossa ja erityisesti Tulumissa niin tuolla maisemat on todella lähelle samaa mitä FC3 raunioineen kaikkineen :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 674
Aseita saa tuunattua enemmän lämää tekeviksi, toki ei saa muuteltua lippaan kokoa tai tiettyä tähtäintä, ei haitannut omalla kohdalla. Oma kykypuu ei ollut lähimainkaan täysi kun 10% peliä pelattu, vissiin kovin erilainen tapa pelata sinulla sitten (linnakkeita uudelleenvaltaamalla noita toki ropisee). Siviilit ei ole haitannut omaa peliä millään lailla kertaakaan, kai tämäkin on tapauskohtaista.

Itse inhosin FC5 erityisesti maailmaa joka on harmaa ja tylsä, muistutti ihan liikaa kotisuomea, tarina myös kaappauksineen täyttä skeidaa. ND maailma on värikäs ja elävä, ihan toista kuin emopelissä. Minulle Far Cryssä aina ollut tärkein se ympäristö ja maailma, siihen minusta pelisarjan suosiokin perustuu, siksi FC3 tulee aina olemaan paras. ND on ehkä lähinnä tuota fiilikseltään kaikista jatko-osista ja lisäreistä (FC1:ssä tietty melkein sama ympäristö kuin FC3 toki ikivanhoilla graffoilla).

Jos saisin toivoa niin paluu Karibialais tyyppiseen ympäristöön olisi unelma. Jos joku on käynyt Meksikossa ja erityisesti Tulumissa niin tuolla maisemat on todella lähelle samaa mitä FC3 raunioineen kaikkineen :)
Miten noita aseita saa tuunattua muuten kuin niiden leveliä nostamalla?
Mulla näyttää kykypuu täydeltä ja olen jo niitä monipäivitettäviäkin jo varmaan 3-4 kierrosta levelöiny.
Outpostejakaan ei ole kuin varmaan viisi vallattu eikä yhtäkään kahta kertaa. Pisteitä vaan tuntuu kokoajan ropisevan kaikesta paskantärkeestä ja stasheista lehtiä jne.
Siviilit on mulla kyllä todella riesana. Ei ole eka eikä toka kerta ku outpostia suunnittelen valtaaavani niin joku siviili tulee ja kohta on sota taas pystyssä.
 
Liittynyt
03.04.2019
Viestejä
518
Miten noita aseita saa tuunattua muuten kuin niiden leveliä nostamalla?
Mulla näyttää kykypuu täydeltä ja olen jo niitä monipäivitettäviäkin jo varmaan 3-4 kierrosta levelöiny.
Outpostejakaan ei ole kuin varmaan viisi vallattu eikä yhtäkään kahta kertaa. Pisteitä vaan tuntuu kokoajan ropisevan kaikesta paskantärkeestä ja stasheista lehtiä jne.
Siviilit on mulla kyllä todella riesana. Ei ole eka eikä toka kerta ku outpostia suunnittelen valtaaavani niin joku siviili tulee ja kohta on sota taas pystyssä.
Kun saat 3 tason ase nikkarointisetin niin saat tietyillä materiaaleilla nostettua tietyn aseen damagea 5% kerralla, oma kulta tason Snipu tekee esimerkiksi varmaan 5x enempi lämää kuin normi. Toki olen nostanut muidenkin käytössä olevien aseiden damagea rutkasti. Tekee niitä helikopteritehtäviä ja tukikohtien uudelleenvaltauksia niin saa kivasti materiaaleja joilla aseita parantelee.
Siviilileillä voi olla omat kärhämänsä tukikohtien kanssa mutta ei ole ikinä haitannut omaa valtailua, sopivasti toki voivat jopa olla avuksi kun vievät vihujen huomiota toisaalle, heidän taistelunsa ei onneksi vaikuta mitenkään että tulisi alerttia tai muuta ellet toki itse tule nähdyksi.
Itse olen vallannut jokaisen basen useaan otteeseen 3 tasolla, tietyt kymmeniä kertoja joten pitäisi olla ihan kohtuullisesti kokemusta tuosta puuhasta.
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
3 969
New Dawn lähtikin maistumaan kunnolla ja tuntuu jopa paremmalta kuin FC5 peruspeli. Resurssien haalimiseen ja tukikohdan paranteluun jää koukkuun ja tehtävät ovat ihan mielenkiintoisia. Expedition-tehtävät erityisesti ovat kivaa vaihtelua, kun pääsee vähän eri maisemiin.

Onkohan optimoinnissa pahasti jotain pielessä, kun monissa tilanteissa FPS tippuu reilusti ja samalla tippuvat näyttiksen käyttöasteet ja kellot? Prossun käyttöaste ei nouse yli 80%, mutta tuota tapahtuu enemmän paikoissa, joissa on paljon ihmisiä, niin epäilen, ettei peli osaa hyödyntää 6 ydintä oikein. FC5:ssa en vastaavaa havainnut, mutta sen tosin pelasin heikommalla näytönohjaimella ja FPS ei muutenkaan ollut niin korkea.

FarCryNewDawn_2020_04_02_20_33_15_824.png
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 396
Onkohan optimoinnissa pahasti jotain pielessä, kun monissa tilanteissa FPS tippuu reilusti ja samalla tippuvat näyttiksen käyttöasteet ja kellot? Prossun käyttöaste ei nouse yli 80%, mutta tuota tapahtuu enemmän paikoissa, joissa on paljon ihmisiä, niin epäilen, ettei peli osaa hyödyntää 6 ydintä oikein. FC5:ssa en vastaavaa havainnut, mutta sen tosin pelasin heikommalla näytönohjaimella ja FPS ei muutenkaan ollut niin korkea.
Toi ongelma on ihan Dynia engine peruja.
Jos on tarpeeksi "irto" tavaraa ruudulla mitkä eivät kuulu normaalisti kohtaukseen(räjäytä autoja tai muuta tavaraa)niin engine hidastuu ja samalla GPU% tippuu.

Sama vika oli muissakin FC peleissä.
 
Liittynyt
26.01.2017
Viestejä
715
Vähän toi New Dawn on 50-60. Toisaalta ihan hauska Mad Max tunnelma, mut toisaalta harmi kun ne tiet on tukossa vaikka autoja on paljon. Olen vasta alussa.
 
Liittynyt
26.01.2017
Viestejä
715
Oispa noi New Dawnin uudet featuret myös FC5ssakin! Ihan jees oon viihtynyt NDssa mutta tuskin pelaisin ilman FC5.
 
Liittynyt
25.01.2017
Viestejä
517
Justiin alottelin tota hours of darkness lisäriä ja ai että on komian näköne. Tällä enginellä ku tehtäis joku vietcong multiplayeri.
 
Liittynyt
26.01.2017
Viestejä
715
New Dawnissa vituttaa kyl että petoeläimet ovat melko kuolemattomia, puumaa ei saa mitenkään hengiltä. Myös vihuihin joutuu yleensä tyhjentää lippaita. Aika epärealistinen nyt kyllä. FC5 oli siinä mielessä parempi.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 396
New Dawnissa vituttaa kyl että petoeläimet ovat melko kuolemattomia, puumaa ei saa mitenkään hengiltä. Myös vihuihin joutuu yleensä tyhjentää lippaita. Aika epärealistinen nyt kyllä. FC5 oli siinä mielessä parempi.
Ne ovat niitä rpg elementtejä mitä ubisoft kokeilee.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 674
New Dawnissa vituttaa kyl että petoeläimet ovat melko kuolemattomia, puumaa ei saa mitenkään hengiltä. Myös vihuihin joutuu yleensä tyhjentää lippaita. Aika epärealistinen nyt kyllä. FC5 oli siinä mielessä parempi.
Toisaalta taas se tuo omaa elementtiään peliin että joutuu olee varuillaan joka paikassa. Eikä semmoset eläimet olis kivoja mitkä olis laaki ja vainaa.
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 156
New Dawnissa vituttaa kyl että petoeläimet ovat melko kuolemattomia, puumaa ei saa mitenkään hengiltä. Myös vihuihin joutuu yleensä tyhjentää lippaita. Aika epärealistinen nyt kyllä. FC5 oli siinä mielessä parempi.
Tämä on mielestäni vain plussaa. Muutenhan nuo kaikki olisi täysin turhia.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 396
Jos petoeläimet on riesa niin kannattaa ehdottomasti kokeilla primalia ja sitten pelin alussa menet yöllä isompien petojen alueelle niin jumaleisson kun toiminta peli vaihtuukin kauhuksi(ainakin mulla)

Sulla joku kämänen nuija ja sitten sapelihammastiikeri lähtee pelaajan perään, etkä näe yön pimeydässä minnekkään.
En uskaltanut liikkua öisin kun vasta pelin loppuvaiheilla.
 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 540
Primal on kyllä hyvä peli kaikessa erilaisuudessaan, voiskin tänään taas yrittää vähän jatkaa sitä.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 604
Primal on ollut kyl ainoa FC peli josta oon tykännyt ihan kunnolla. Kaikissa muuten ollut jotain ärsyttävyyksiä jonka takia on nousematta mihinkään loistopelien luokkaan.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Tämä on mielestäni vain plussaa. Muutenhan nuo kaikki olisi täysin turhia.
Mun on pakko todeta, että tämä uusi The Ubisoft RPG juttu ei vaan toimi. Tuoreempana nyt muistissa AC Odyssey mutta myös FC5:t molemmat pelattu. Käytännössä homma menee niin, että jollain alueella vaan on tavallisia partiomiehiä/hopliitteja tms., joita ei nuoli tai luoti silmään tapa eikä tikari kaulassa pudota. Aika pian olet siinä vaiheessa, että kaikki alueet on auki (eli max oma taso +3 tjsp) ja ne helpommat alueet laahaa autoskaalautuvina siellä oma taso -2 perässä. Tästä eteenpäin kokemuksen kertyminen ei enää tuo mitään uutta peliin vaan pikemminkin aina saadessasi tason verran kokoon, muutut heikommaksi. Ainakin AC-O:ssa näin kun ei enää ole mitään merkittäviä taitoja otettavaksi, kaikki viholliset skaalaa tason ylöspäin mutta omat varusteet eivät. Sitten päivitetään kamoja, jotta päästäisiin takaisin siihen pariteettiin missä oltiin ennen tason saavuttamista. Ja kun ei voi edes käyttää oman tasonsa ylittävää kamaa niin koko RPG-elementti tarkoittaa lähinnä varustuksen mikromanagointia.

Fantasiapeleissä homma on vähän eri pohjalla kun alussa vastaan tulee jotain goblineita ja lopussa lohikäärmeitä ja voit aina käydä flexailemassa loppupelin hahmoilla alkupään mestoissa pyyhkien kylällisen örkkejä yhdellä taialla. Ubin "ropeissa" se on se sama vartiomies haulikko tai keihäs kädessä mutta pään yläpuolella numero on vaihtunut ja sen niittaaminen on tasapaksu kokemus aina kulloisestakin kokemustasosta riippumatta.
 
Liittynyt
03.04.2019
Viestejä
518
New Dawnissa vituttaa kyl että petoeläimet ovat melko kuolemattomia, puumaa ei saa mitenkään hengiltä. Myös vihuihin joutuu yleensä tyhjentää lippaita. Aika epärealistinen nyt kyllä. FC5 oli siinä mielessä parempi.
Kuinka huonoa gearia sulla oikein on? Mä ainakin saan one shotattua ihan kaikki vihut koko pelissä no problem. Jopa ne eeppiset elikot delaa ku vaan osuu siihen heikkoon paikkaan. Huvin vuoksi tulee usein hakattua ihan nyrkein vaan elikoiden kanssa :) Kun vaan levelaat sen ukon ylös ja gearit niin ei ole juuri vaikeuksia.
 
Liittynyt
26.01.2017
Viestejä
715
Mulla on perinteiset pumppuhaulikko, se konekiväri ja tarkkuuskiväri. Ei kiinnsta noi höpö-höpö aseet. Ja nyt sitten vittu mitä paskaa noiden siskosten tapot. Ammuin 3 lipallista konekivärillä ihan lähellä niin ei vittu vaan kuole.
 
Liittynyt
26.01.2017
Viestejä
715
No ei helvetti, juoni melkein lopussa ja nyt vasta tajusin että noita aseita kandee päivittää :D ... taitaa tääkin peli mennä toiseen kertaan sit joskus läpipeluuseen.
 
Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
643
New Dawnissa vituttaa kyl että petoeläimet ovat melko kuolemattomia, puumaa ei saa mitenkään hengiltä. Myös vihuihin joutuu yleensä tyhjentää lippaita. Aika epärealistinen nyt kyllä. FC5 oli siinä mielessä parempi.
Itse nyt pelailen FC5 sivutehtäviä loppuun (lopultakin) niin tämä on kyllä naurettavan helppoa. Vaikka elukat pääsisivät yllättämään niin ne pystyy niittaamaan aivan ylihelposti. Ainoat kuolemat tulee, kun yrittää edetä tuolla mettässä nopeasti hyppimällä vuorilta alas ja koittaa ehtiä avata laskuvarjon :D ND:ssä muistaakseni oli sentään jotain haastetta niiden legendary elukoiden tappamisessa.

Asiasta toiseen tuohon on tullut joku new game+ onko se avatuilla aseilla ja perkeillä vain vaikeampia wihuja vastaan vai onko siinä jotain muuta haastetta?
 
Liittynyt
26.01.2017
Viestejä
715
Asiasta toiseen tuohon on tullut joku new game+ onko se avatuilla aseilla ja perkeillä vain vaikeampia wihuja vastaan vai onko siinä jotain muuta haastetta?
New Dawnissa vihut ovat selkeesti kestävempiä ja ne on eri rankeissa, eli on heikompia ja kestävempiä vihollisia. NDssä mun mielestä tää on paljon parempaa, että vihut eivät spämmää tyhjästä ja ne eivät kuole ihan yhestä laakista jolloin taistelut ovat mielenkiintoisempia. Olisi niin siistä saada kaikki ND:n ominaisuudet FC5:een!
 
Liittynyt
03.04.2019
Viestejä
518
No ei helvetti, juoni melkein lopussa ja nyt vasta tajusin että noita aseita kandee päivittää :D ... taitaa tääkin peli mennä toiseen kertaan sit joskus läpipeluuseen.
Onhan tuosta ollu tälläkin sivulla juttua enemmänkin, minäkin olen useassa viestissä kehottanut noin tekemään :cool:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 674
Onko kukaan onnistunut saamaan reshadea toimimaan uplay-versiossa?
Vaatii helvetillisen säädön. Yritin joskus mutta luovutin. Onneks nykyisen näyttiksen GeForce Experiencessä on sisäänrakennettu shaderi niin oon käyttäny sitä. Se toimii kaikilla peleillä.
 
Liittynyt
05.12.2017
Viestejä
199
Vaatii helvetillisen säädön. Yritin joskus mutta luovutin. Onneks nykyisen näyttiksen GeForce Experiencessä on sisäänrakennettu shaderi niin oon käyttäny sitä. Se toimii kaikilla peleillä.
Pitääpäs kokeilla sitä GeForce Experiencen shaderia, kiitoksia vinkistä.
 
Liittynyt
26.01.2017
Viestejä
715
Joo kyllähän toi peli saa uuden ulottuvuuden, kun osaa käyttää hyväkseen kaikenlaisia kikkoja. Oliko FC5ssa edes samanlaista aseenpäivitys systeemiä kuin NDssa?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 396
Muistaakseni lippaat ja äänenvaimentimet/tähtäimet sai lisättyä(kuten kaikissa muissakin?) mutta itse aseentehoa en jaksa muistaa että olisi ollut.

Edit: Voin muistaa väärinkin ja uusin wolfenstein sekottaa minun muistiani näiden välillä
 

WanhaPatu

Suurmöyhentäjä
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 458
FC5:ssa ei voinut vaikuttaa aseen tehoon, noita tähtäimiä ja muita kilkkeitä pystyi lisäilemään.

(en muista vähensikö äänenvaimennin aseen tehoa)
 
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
4
Löytyisikö täältä pelikaveria New Dawniin, alustana Xbox?

Tavoitteena suorittaa 3 expeditionia co-op, jotta saisi nätin 1000/1000 saavutusriville.

Itsellä on juoni vielä kesken, mutta Elite aseet löytyy jne. Expeditioneja jäljellä lähinnä tasolla II vielä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 473
Viestejä
4 163 431
Jäsenet
70 414
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom