Fallout 76

Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
5 527
SidAlpha yritti ladata Bethesdan launcherilla Bethesdan Fallout 76 beta:n. Ja siitähän tulikin Bethesdamainen onnistuminen. Esim. Bethesda ilmoitti Twitterissä, että ei saa painella Bethesdan Launcherissa Bethesdan nappuloita, saattaa rikkoa jotain.



PS. Bethesda Bethesda Bethesda
Pistin kaikkiin koneisiin yöksi makrot päälle sen jälkeen kun tuli ilmoitus "ei saa painella nappuloita"
Soitin töihin ja kehotin myös siellä kaikkia laittamaan koneisiin makrot päälle ja jättämään yöksi.
Toivottavasti olimme avuksi
 
Liittynyt
02.07.2018
Viestejä
22
Mielenkiinnolla seurailen että millainen tästä tulee.
Olin aluksi iloinen että tekevät multiplayer pelin, pelkästään sen takia että vähintään tässä kohtaa saavat ensimmäisen oikean syyn korjata korkeista fps luvuista johtuvat viat.
Näin ei nähtävästi ole tehty ja lukeman perusteella pelistä puuttuu säätömahdollisuudet FOV, motion blur, depth of field ja tiettyjen näppäimien bindaamisen.
EDIT: Näitä pystyy muuttamaan config tiedostoja sörkkimällä mutta tämähän on askel taaksepäin jopa skyrimin launcherista.
Saa nähdä mitä kaikkea ehtivät korjailemaan julkaisuun mennessä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 731
Tekeeköhän tää peli yhtään mitään server side tarkistuksia. Jos liikkuminen ja ampuminen ei ole server side niin miksi mikään muukaan olisi.
 
Liittynyt
30.03.2017
Viestejä
1 100
Gamebryo taitaa purra lopulta Bethesdan omaan nilkkaan. Ehkä jotain bugeja korjataan, kaikkia tuskin - ja tällä kertaa pelin korjaamista ei voi delegoida pelaajille. Kysymys on enää, onko myös huijareiden torjuntaohjelmat taattua Bethesda-laatua.

Haen lisää popcornia. Pääsivät mokomat taas loppumaan.
 
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
5 527
Gamebryo taitaa purra lopulta Bethesdan omaan nilkkaan. Ehkä jotain bugeja korjataan, kaikkia tuskin - ja tällä kertaa pelin korjaamista ei voi delegoida pelaajille. Kysymys on enää, onko myös huijareiden torjuntaohjelmat taattua Bethesda-laatua.

Haen lisää popcornia. Pääsivät mokomat taas loppumaan.
Paras huijareiden torjunta on hankkia peli Ps4, jos siis ylipäätään tykkää kyseisestä pelistä.
PCllä on huijareita aina, Diablo3 oikeastaan ainut jossa en ole nähnyt vaikka jo Torment 12 olenkin.

Reportteja tais tulla aika paljon tosta speed hackistä.
https://www.google.fi/amp/s/www.pol...1/18047900/fallout-76-beta-speed-hack-exploit
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 731
Varmaan hieno peli jos pääsis sitä pelaamaan. En päässyt Vaultista ulos kun peli kaatuu.
 
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
5 527
Varmaan hieno peli jos pääsis sitä pelaamaan. En päässyt Vaultista ulos kun peli kaatuu.
Näytti se toimivan,
mutta peli on kyllä muuten täyttä kuraa, 30min ja ei vaan jaksa enempää.

Mielenkiinnolla odotan revikoita, saatta metaCrit olla punaisella.
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 420
Mielenkiinnolla odotan revikoita, saatta metaCrit olla punaisella.
Fallout 4 kun ei saanut ylistystä niin Bethesda veti herneet nenään ja lopetti lähettämästä ennakkoon arvostelijoille pelejä.

Mutta mitä väliä niillä kun pelit myyvät kun häkä.
 
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
5 527
Fallout 4 kun ei saanut ylistystä niin Bethesda veti herneet nenään ja lopetti lähettämästä ennakkoon arvostelijoille pelejä.

Mutta mitä väliä niillä kun pelit myyvät kun häkä.
Mielestäni Fallout4 sai ihan Ok revikat monestakin paikasta,enkä tiedä miksi mutta mä tykkäsin kyseisestä pelistä,ihan yhtä paljon kuin 3 ja lasvegasista
Fallout 4
 

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 356
Nyt kohta tulee kolme tuntia tätä täyteen, aivan loistava.

Ei ole kaatuillut, ainoastaan silloin tällöin pientä jumitusta ja framedroppailua mutta se ei itseäni haittaa.

En malta odottaa että saavat virallisesti julkaistua tämän, varmasti tulee lisä sisältöä ja toki optimointia.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 731
Nyt oon päässyt pelaamaan, todella hyvin peli pyörii mun R9 270 + i5 3470 koneella, tosin olen vasta haahuillut tuolla metsässä, en ole edes ehtinyt ekaa virallista questia suorittamaan.

Nyt tuli eka tauko kun mokkula pätkäisi nurin, tekee tuota aina joskus.

Jos ette tiedä niin kuulemma peli toimii todella huonosti windowed tilassa, eli kannattaa laittaa full screen.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
2 391
Fallout sarja kuoli Fallout2:sen jälkeen, hienoo että bethesda osaa raiskata kuollutta.
 

Subv1sa

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 115
Hyvin tää mulle ainakin maistuu. (ja kyllä olen aikoinaan pelannut alkuperäiset ja tykännyt myös niistä)
Pakko lähtee vaan välillä nukkuun et jaksaa aamulla lähtee töihin. :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
11
Hyvin jaksoi kolme tuntia pelata, kerran katkesi yhteys servulle kun olin justiin basea rakentamassa, joku heppu tuli siihen tyhjäämään asettaan.(mun naamalle)
Sunnuntaina uudestaan... :)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
101
Eilisestä 3,5h betaa takana, level 7 ja maistui juuri niin hyvälle, kuin ennakkoon osasi odottaa. Peli toimi ongelmitta koko ajan, tosin ensi betatestissä pitää tuo fps capata erikseen, koska nyt esim. sisätiloissa oli koko ajan yli 200 fps ja ukko tikkasi eteenpäin kuin pupu piripäissään.

Ampuminen ja melee-taistelu toimii paljon paremmin mitä Fallout 4, mikä on erittäin mukavaa, kun VATSia ei tule käytännössä juurikaan käytettyä. Perk-korttijärjestelmää saisivat ainakin PC:lle hieman suunnitella paremmin, tuo käyttöliittymä ei ole kyllä ihan paras mahdollinen.

Ei malta odottaa, että pääsee taas pelaamaan ja tutkimaan uusia paikkoja.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
89
Eilisen beta-testailun perusteella ihan mukavan oloinen tekeke. Vihdoin saatu mukaan moninpeliominaisuus, millaiseksi sitten lopulta muodostuukin. Itseä kun ei ikinä ole tuo pelkkien pikseleiden kanssa kommunikointi tai niitä vastaan "taistelu" houkuttanut. Kyllä vasta tieto siitä että ns. pelimaailmassa on muutakin eloa kuin itse ja mahdollisuus vuorovaikutukseen toisten oikeiden pelaajien kanssa luo syvyyttä pelikokemukseen. Edellä mainitusta syystä edelliset Falloutin ovat jääneetkin pelkälle kokeiluasteelle.

Pahempia tökkimisiä en ainakaan vielä tullut vastaan, kerran kaatui koko peli kesken hahmon luonnin, mutta mitä noita betoja on tullu pelattu niin varsin hyvin/vakaasti tuntui toimivan moneen muuhun betaan verrattuna.

Mielenkiinnolla odotan varsinaisen pelin launchia, jospa tämä olisi se eka Fallout joka koukuttaisi.
 
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
5 527
Kummallista kun kukaan ei huomannut mitään hiiren liikkeessä vai?

Y ja X akselit oli tehty ohjaimelle sopiviksi eikä hiirelle.
Eli ylös/alas liike hitaampi ja oikea/vasen normaali
PC pelaajana huomaan heti tuollaiset paskeet näistä peleistä.

tieto siitä että ns. pelimaailmassa on muutakin eloa kuin itse ja mahdollisuus vuorovaikutukseen toisten oikeiden pelaajien kanssa luo syvyyttä pelikokemukseen.
Odotappa kun huijaukset pääsee valloilleen.
Kohta on ilmaisia ja maksullisia tarjolla.
 
Liittynyt
16.04.2017
Viestejä
735
Kummallista kun kukaan ei huomannut mitään hiiren liikkeessä vai?

Y ja X akselit oli tehty ohjaimelle sopiviksi eikä hiirelle.
Eli ylös/alas liike hitaampi ja oikea/vasen normaali
PC pelaajana huomaan heti tuollaiset paskeet näistä peleistä.
Koko valikot on kamalaa konsolikamaa, huh huh. 10 min testasin betaa ja poistin koneelta. Hyvin rullas jne mut en mää vaan pääse sisään tämmösiin verkkopeleihin. Tulipahan testattua ettei mee rahat omalla kohtaa hukkaan.
 

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 356
Kummallista kun kukaan ei huomannut mitään hiiren liikkeessä vai?

Y ja X akselit oli tehty ohjaimelle sopiviksi eikä hiirelle.
Eli ylös/alas liike hitaampi ja oikea/vasen normaali
PC pelaajana huomaan heti tuollaiset paskeet näistä peleistä.
Eipä tuollainen pikkujuttu jaksa häiritä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
57
Sama konsoli pip-boy ku fallout4:ssä. Häiritsi jo silloin mut kyl siihen tottus.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
101
Kyllä se tosi pelaajaa häiritsee
Mitäs jos laittaisit tuon sun trollivaiheen vapaalle, tai sitten hieman mietit ensin mitä kaikkea suollat tälle foorumille? Kyllä sun kanta on käynyt pelistä selväksi useaan otteeseen, ei siinä mitään, mutta sulla harvoin on oikeasti mitään konkreettista asiaa kerrottavana, ulosanti näyttää vain trollaamiselle.

PvP näyttää muutenkin olevan sivuosassa tässä pelissä ja on täysin estettävissä niin halutessaan, itselle aivan sama tuleeko sieltä aimbotteja tai speedhackeja. Blokkaan pelaajan ja ongelma on poissa.
 

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 356
Ei tätä tarvitse ostaa eikä pelata jossei peli vastaa omia vaatimuksia.

Itse ainakin nautin täysin rinnoin, eikä mitään valittamista, varsinkin kun ottaa huomioon että tämä on vasta beta.

Ihan hyvillä mielin olen siitä että maksoin tästä täyden hinnan. Toivottavasti tähän tulee myös jotain DLC materiaalia niinkuin ESO:n tuli. Mielelläni ostan nekin välittömästi kun tulevat saataville.

Nuo "tosi pelaaja" argumentit on aika köyhiä.

E: Vaikka RPG elementtejä tässä ei paljoa enää ole, ei se minua haittaa. En anna sen häiritä omaa nautintoani, ei niitä tarvita siihen.

Mielestäni isometrinen peli on todella typerä pelata. Kyllä nekin Falloutit pelikirjastostani löytyy mutta eivät sytytä isometrisyytensä vuoksi. Toki tällä kommentilla saan "tosifanien" vihat niskaani
 
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
5 527
Mitäs jos laittaisit tuon sun trollivaiheen vapaalle, tai sitten hieman mietit ensin mitä kaikkea suollat tälle foorumille? Kyllä sun kanta on käynyt pelistä selväksi useaan otteeseen, ei siinä mitään, mutta sulla harvoin on oikeasti mitään konkreettista asiaa kerrottavana, ulosanti näyttää vain trollaamiselle.

PvP näyttää muutenkin olevan sivuosassa tässä pelissä ja on täysin estettävissä niin halutessaan, itselle aivan sama tuleeko sieltä aimbotteja tai speedhackeja. Blokkaan pelaajan ja ongelma on poissa.
Kyllä nyt mielesi pahoitit kun kritisoi pelissä olevaa bugia.
Etkä sä pysty PvP tuossa estämään.
Ja peliä on todella helppo muokata eri tarkoituksiin,engine ei ainakana sovellu online pelille.


Onko @Lepakomäyrä joku isompikin personal agenda tätä peliä vastaan vai muuten vaan ahdistaa?
Kyseessä vain tylsä online peli Falloutista,ei muuta.
Lyö tauluun sarjan surkeimmat revikat kohtapuolin.
 
Viimeksi muokattu:

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 356
En katsonut Storea että mitä siellä tavarat maksavat, mutta itse sain vajaa neljän tunnin pelaamisella joku 370 pointsia.
Vähän kattelin challengeja että mistä kaikesta noita saa, niin noita toivoisi tulevan lisää, toki siellä on Weekly ja Dailyt, että ehkäpä ne ovat ainoat uusiutuvat challenget.
 

H0rna

Oberste Führer
Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 183
Näillä näkymin ostamatta jää, mut katsellaan uudestaan pari kk sen jälkeen kun ovat julkaisseet. Lähtökohtaisesti multiplayer-fallout ei kinosta..:mad:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
101
Kyllä nyt mielesi pahoitit kun kritisoi pelissä olevaa bugia.
Etkä sä pysty PvP tuossa estämään.
Ja peliä on todella helppo muokata eri tarkoituksiin,engine ei ainakana sovellu online pelille.



Kyseessä vain tylsä online peli Falloutista,ei muuta.
Lyö tauluun sarjan surkeimmat revikat kohtapuolin.
Enhän minä mieltäni pahoittanut, annoin vain sinulle palautetta. Vastauksessasi oli kuitenkin taas tuota samaa jaaritusta, joten jätetään tämä tähän meidän osalta tähän. Toivottavasti sinulle tuo iloa pelin huonot ominaisuudet sekä negatiiviset arvostelut. Kukin tyylillään.
 

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 356
Näillä näkymin ostamatta jää, mut katsellaan uudestaan pari kk sen jälkeen kun ovat julkaisseet. Lähtökohtaisesti multiplayer-fallout ei kinosta..:mad:
Itsekin aluksi tuolla mielellä olin. Mutta pelatessa vain alussa muutamam ensimmäisen questin aikana näin muita pelaajia, sitten lähdin samoilemaan muualle, niin ei muita enää vastaan tullutkaan.

Ja jos niitä vastaan tulee niin ei niitä tarvitse noteerata.
 
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
5 527
Toivottavasti sinulle tuo iloa pelin huonot ominaisuudet sekä negatiiviset arvostelut. Kukin tyylillään.
Onneksi ei ole ainut peli,enkä ole yksin mielipiteideni kanssa.

Ei tuohon saa itse tehtyä edes serveriä johon voi vain kavereiden kanssa mennä pelaileen.
Kattoo sitten joskus kun saavat pelin korjattua ja enemmän ominaisuuksia.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 731
Mä en huomannut mitään huonoa hiirellä tähtäämisessä, muistaakseni hieman siirsin herkkyyttä pienemmälle. Muuten toimi hyvin ja sekä normaalisti että vatsia käyttäen osuin hyvin. Tuntuu että ampuminenkin on toteutettu client side.

Camp rakentamisessa kyllä noiden valikkojen konsolilogiikka on käsittämätöntä. Kolme eri tapaa selata vasemmalle/oikealla ja eri valikoissa eri näppäimet. Myös vats on vähän hankalaa ja se pahenee jos yrittää tähdätä eri ruumiinosiin. Monet noista on helppo korjata, mutta näin lähellä julkaisua on tuollaiset perusasiat niin rempallaan, paljonkohan Microsoft on noille maksanut siitä että PC:n kontrollit ovat tarkoituksella huonot.

Ite kanssa pääsin level 7:aan, juuri viimeisillä sekunneilla serverissä huomasin etten ollut valinnut 3 viimeistä levelliä ja mulla taisi sen taisi sen takia olla vielä PvP pois päältä, kun en ollut vapauttanut niitä.

En katsonut Storea että mitä siellä tavarat maksavat, mutta itse sain vajaa neljän tunnin pelaamisella joku 370 pointsia.
Vähän kattelin challengeja että mistä kaikesta noita saa, niin noita toivoisi tulevan lisää, toki siellä on Weekly ja Dailyt, että ehkäpä ne ovat ainoat uusiutuvat challenget.

Joku peruslätsä maksaa ~500 atomia. Hienommat kamat maksaa monta tuhatta. Itse en kyllä onnistunut mitään ostamaan vaikka mulla oli tarpeeksi noita atomeja.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
431
Toivottavasti nuo atom-pojot jää sinne turhamaisten pelaajien riesaksi/iloksi. En ole koskaan ymmärtänyt sitä että joku maksaa rahaa siitä että näyttää videopelissä nätiltä. Ja tekee sitä muotivirtausten perässä jatkuvasti. Onneksi ei tarvikkaan ymmärtää.

Aina kun peliin aletaan ujuttamaan tavaraa, josta saa pelinsisäistä hyötyä, se alkaa vääntymään nopeasti pay-to-win muotoon.

Miksi jotkut valittaa tuosta PvPstä, sehän on pehmustettu todella pitkälle, niin ettei grieffaajat saa siitä iloa.

Fallout 76 PvP explained: challenging other players, getting revenge, and avoiding grief | GamesRadar+
 
Liittynyt
25.07.2017
Viestejä
70
Bethesda jakaa vissiin beta koodien omistajille mahdollisuutta antaa kavereiden testata kanssa.

Olisin kiinnostunut jos joku haluaa heittää privalla koodin.

Edit: lisätietoa on: beth.games/2AJsbgf

Edit2: koodi saatu
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.12.2017
Viestejä
173
Onko tuo beta vielä kauan pystyssä? Itseä kiinnostaisi kanssa kovasti kokeilla. Löytyykö koodeja? <3

Edit: Koodi saatu
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 364
Jos jollain on noita koodeja niin tänne saa ainakin tuikata yv:tä :)

E: Koodi saatu. Iso kiitos @Subv1sa
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
126
Sen mitä nyt pc streameja on katsellut niin kyllähän tämä alkaa hieman kiinnostamaan. Onhan tämä aika erilainen kuin aiemmat mutta tuo maailma on ollut aina kiinnostava ja alkaa tuntua että kyllä tähän varmasti saa riittävän ajan uhrattua :)

Ps. Jos jollain on koodia betaan niin kiinnostaisi kyllä kokeilla ;)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 834
Viestejä
4 205 819
Jäsenet
70 990
Uusin jäsen
BGZ

Hinta.fi

Ylös Bottom