Kysymys oli, "Onko muut huomaneet
unofficalia pakolliseksi?"
Ja vastasin siihen:
Eipä tullut vastaan mitään erikoista. Eipä tosin skyrimissäkään ollut tarvetta.
Ja perustelut: En kokenut pätsiä pakolliseksi, koska omassa F4(+100h) tai Skyrim(+400h) peleissäni en törmännyt mihinkään minkä olisin kokenut unofficialia vaativan. Suurin bugi oli muistaakseni jonku radiant questin toimimattomuus jossain vaiheessa kun niitä oli useamman jo tehnyt. Suurin osa jotain ihan kosmeettisia olankohautuksella ohitettavia.
Saa siitä mun puolesta olla eri mieltä, miten minun kokemukseni meni, mutta valitettavasti se on väärä mielipide, koska jos kysytään minun kokemustani, niin vain minä tiedän miten se meni. En ole väittänyt tuossa lausessani, että pätsiä ei kannata asentaa, enkä myöskään sitä, etteikö pelissä voisi olla bugeja, enkä myöskään mitään muutakaan, vain kertonut OMAN kokemukseni. Ja siihen sit tullaan kertomaan, et ollaan muuten sun kokemuksesta eri mieltä, että lopetappa paskanjauhaminen.
Edelleen, sinä olet vain jättänyt bugit huomiotta tai et ole edes pelannut tarpeeksi peliä. Muistaakseni sinä olet aina täällä huutelemassa miten paska peli Fallout 4 on ja kuinka et omista lisäreitä yms.
En voi sanoa pelistä mitään, koska en ole pelannut sitä sinun mielestä tarpeeksi ja olen ilmaissut siitä väärän mielipiteen. Voi hyvä päivä.
Korjaa jos olen väärässä, mutta minulla on jonkillainen muistikuva että olisit aikaisemmin samasta aiheesta keskustellessa maininnut ettei sinua itseäsi niin häiritsisi jos jokin sivutehtävä ei toimi kuten kuuluisi tai jotain vastaavaa. Tämä on täysin ok, jokainen saa pelata pelinsä kuten haluaa, mutta haluaisin nyt kuitenkin täältä sivulta mainita että kaikilla ei ole ihan yhtä leppoinen asenne bugeja kohtaan kuin sinulla.
Voi olla, riippuu questista. Skyrimissä varsinkin on niitä radiantquesteja joiden toimimattomuus on ihan se ja sama sen ekan jälkeen. Tosin nämä pelit on itelle lähinnä tutkimisseikkailuja, juonenkuletus, hahmot, tehtävät yms. ei mitenkää imase mukaan, joten tuskinpa hirveätä porua syntyis jos joku questijono lakkais toimimasta. Mutta jos näitä olis tullut, nii voisin hyvinkin suositella pätsiä, nyt sitä en koe mielekkääksi kun en ole sitä kokenut tarvitsevani.
Mutta muistampahan jatkossa kysyä Kirotun ja Tiihokatin mielipidettä ennenkuin kerron omia kokemuksiani jostain pelistä, ettei taas tuu vaan jauhettua paskaa ja oltua vääriä kokemuksia.