Joko normaali FO4 on tämän pätsin jälkeen pelattavassa kunnossa? Eli uskaltaisi muutamalla modilla aloittaa alusta?
Edit: Ei näköjään edes käynnisty, vaan kaatuu saman tien
Edit2: Käynnistyy kun ei koske hiireen ollenkaan ennen alkuvideota, muuten kaatuu
Näköjään tuo Unofficial patch päivittynyt, eiköhän tätä uskaltaisi taas jauhaa, pari pikkumodia tuon lisäksi niin ei haitanne.
Saitko toimiin, yks asia ainakin mikä monella aiheuttaa kaatumisia on tuo weapon depris fix, jos sulla on RTX kortti. Löytyy pelin launcherin asetuksista, eli weapon depris pois päältä ja myös modi on nexuksessa.
Itellä erikoisempi kysymys ja varmaan menee suoraan FO4 veteraaneille. Eli mulla on automatron DLC ja pelaan pre-next gen versiota yhä, jossain vaiheessa jos innostuu tuota londonia vois myös kokeilla.
No siinä automatronissa on tuollainen "Eyebot Pod" rakennus, josta voi laittaa tuollaisen eyebotin ettimään tavaraa itelle, esim missileitä, mini nukeja, scrap aineksia yms.
Siinä on nyt outo bugi ja muistelen että joskus ollu ennemminkin, eli se ei eti tiettyä tavaraa aina vaan ilmoittaa virhetekstin ruudulle, omassa pelissä olen pistäny etsimään mini nukeja ja missileitä.
Mutta löysin maastosta pelin alkupuolella ton eyepodin ja pistin sen etsimään missileitä, ja nyt rakensin sen omaan tukikohtaan ja se ei lähde etsimään enää missileitä, kaikkea muuta kyllä.
No selvittelin, että se aiempi eyepodi jonka löysin maastosta glitchaa jotenkin ja pitää ton missilehaun varattuna, piti jonkun aikaa etsiä ja löysin paikan missä se oli ja se eyepodi oli vieläkin siellä maastossa eikä ollut kadonnut, kuten yleensä pitäs kun tarpeeksi kauan pysyttelee pois alueelta ja se resettaa.
Olen kyllä ettiny ne kaikki tavarat mitä se on koskaan hakenu, mutta jostain syystä toi missilehaku jonka ihan ekana pistin hakeen jää nyt jumiin, enkä voi millään uudella podilla tuota ettiä, vaikka purkaisin ja rakentaisin uuden.
Yritin ettiä tätä pikkuongelmaa redditistä ja FO4 wikistä, mutta sieltä ei löytynyt oikein mitää ratkaisua ja toi maastossa oleva ylimääräinen eyepodi ei katoa mihinkään vaikka pitäs.
No ei iso ongelma, mutta en vaan saa tuota poistettua, ja vähän hankala esittää tämä glitch.
E: muutenkin tuo automatron bugittaa paljon, ne robotit hukkaa rakennetut osat ja palaa defaultiksi ihan randomisti tietyn ajan kuluttua, vähän ärsyttävä.
Samoin kun sen questiputken aloittaa, kaikki random encounterit lakkaa toimimasta ja korvautuu noilla roboteilla, eli ennenkuin sen aloittaa kannattaa yrittää etsiä esim noi legendary vendorit.
The eyebot pod is a constructible settlement item added in the Fallout 4 add-on Automatron. It can be found in the special tab after picking up the schematics in the Mechanist's lair. Once constructed, it requires six power to activate. Once active, the player character can use the terminal to...
fallout.fandom.com
Eli siis löysin eka ton jury rigged podin, ja myöhemmin rakensin oman ja toi eka löydetty jury-rigged pod ei katoa maastosta vaikka sen pitäs.
E2: no höh erikoinen ratkaisu, pistin sen ekana löytyneen jury rigged podin etsimään tavaraa jota hirveästi ei enää tarvi tässä tapauksessa componenteista adhesive ja se podi minkä rakensin etsii nyt ihan normaalisti missileitä nukeja yms, mutta ei toiminu componenteille. ton ilmeisesti saa console komennolla "disable" myös pois, mutta se voi jäädä silti saveen bugina.