Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Etsin koko facebookista. Ei auta vaikka etsin ihan mitä vaan. Niin sama tulos. Ei mitään. Eri selaimet kokeiltu. Toinen tili kyllä löytää, mutta tästä yhdestä tilistä ei löydä yhtään mitään. Kieliasetuksissa ei muutosta. Olen ehkä nukahtanut ja hiiren nappulalla painanut jotakin, mutta mitä...? Muuta selitystä en tiedä, en ole bannattu tms.Voitko tarkentaa, oletko etsinyt omalta seinältä, jostain ryhmästä, vai koko FaceBookista? Onko hakusanoissa monta sanaa ja onko käytetty + -merkkiä?
Ei, olen etsinyt paljon facebookista. Todella mysteeri tapaus....Jos ei ole omissa asetuksissa mitään estoja, niin ei tule nyt muuta mieleen heti kuin tämä uutisvirran profilointi. FaceBook syöttää ihmisille heidän profiiliensa mukaisia juttuja. Jos tällä toisella tunnuksella ei ole vielä syntynyt sellaista profiilia, että haut löytäisivät mitään. Onko sellainen mahdollista?
Oletko ollut yhteydessä facebookin supporttiin?Ei, olen etsinyt paljon facebookista. Todella mysteeri tapaus....