Facebook haku ongelma: We didn't find any results

Liittynyt
11.01.2019
Viestejä
56
We didn't find any results
Make sure everything is spelled correctly or try different keywords.

Facebook ei löydä mitään...Ei edes eri selaimella. Tämä liittynee jotenkin tiliin, koska muuta tilit toimivat.
Missäköhän vika lienee? Ite en löytänyt...

tttttttt.PNG
 
Liittynyt
19.01.2022
Viestejä
102
Voitko tarkentaa, oletko etsinyt omalta seinältä, jostain ryhmästä, vai koko FaceBookista? Onko hakusanoissa monta sanaa ja onko käytetty + -merkkiä?
 
Liittynyt
11.01.2019
Viestejä
56
Voitko tarkentaa, oletko etsinyt omalta seinältä, jostain ryhmästä, vai koko FaceBookista? Onko hakusanoissa monta sanaa ja onko käytetty + -merkkiä?
Etsin koko facebookista. Ei auta vaikka etsin ihan mitä vaan. Niin sama tulos. Ei mitään. Eri selaimet kokeiltu. Toinen tili kyllä löytää, mutta tästä yhdestä tilistä ei löydä yhtään mitään. Kieliasetuksissa ei muutosta. Olen ehkä nukahtanut ja hiiren nappulalla painanut jotakin, mutta mitä...? Muuta selitystä en tiedä, en ole bannattu tms.
 
Liittynyt
19.01.2022
Viestejä
102
Jos ei ole omissa asetuksissa mitään estoja, niin ei tule nyt muuta mieleen heti kuin tämä uutisvirran profilointi. FaceBook syöttää ihmisille heidän profiiliensa mukaisia juttuja. Jos tällä toisella tunnuksella ei ole vielä syntynyt sellaista profiilia, että haut löytäisivät mitään. Onko sellainen mahdollista?
 
Liittynyt
11.01.2019
Viestejä
56
Jos ei ole omissa asetuksissa mitään estoja, niin ei tule nyt muuta mieleen heti kuin tämä uutisvirran profilointi. FaceBook syöttää ihmisille heidän profiiliensa mukaisia juttuja. Jos tällä toisella tunnuksella ei ole vielä syntynyt sellaista profiilia, että haut löytäisivät mitään. Onko sellainen mahdollista?
Ei, olen etsinyt paljon facebookista. Todella mysteeri tapaus....
 
Liittynyt
11.01.2019
Viestejä
56
En ole. Koska se voi kestää vaikka kuinka kauan, että sieltä saa vastauksen. Ja mulla ei ole koko nimeä esillä.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 706
Viestejä
4 238 401
Jäsenet
71 241
Uusin jäsen
Marmelooni

Hinta.fi

Ylös Bottom