Mullvad VPNMikä VPN?
Mulla pyytää vaan ottamaan supporttiin yhteyttä jos kännykällä kokeilee subscribeä. Nordvpn. Onkohan paska VPN mulla![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mullvad VPNMikä VPN?
Mulla pyytää vaan ottamaan supporttiin yhteyttä jos kännykällä kokeilee subscribeä. Nordvpn. Onkohan paska VPN mulla![]()
Itse tein tilauksen eilen ja törmäsin aluksi tuohon samaan ongelmaan.Mikä VPN?
Viime vuonna pääosin toimi ilman VPNnää kisojen katselu. Muutaman kerran oli pakko laittaa päälle, että toimi. Toki silloin taisi olla jotain muutakin ongelmia tuossa palvelussa.Käsitinkö oikein että tuo ei vaatisi VPNn käyttöä itse kilpailun seuraamiseen vaan pelkästään Pro paketin ostoon?
Itse tein tilauksen eilen ja törmäsin aluksi tuohon samaan ongelmaan.
Lataa F1 TV app puhelimeesi ja tee tilaus sillä, maksussa käytettävä googlepay tai applepay toimii. Taisin käyttää VPN:ää jotta F1 TV oli tyytyväinen valittuun sijaintiin (Saksa) -> maksu meni ok läpi.
Nyt pääsi pidemmälle jostain syystä.
Poistin asennuksen, laitoin VPN päälle ruotsiin, mobiilidata ja paikannus pois (en tiedä tarviiko), latasin play kaupasta uusiksi.
Käynnistäessä F1TV tuli maksuvaihtoehdot esiin.
En vielä maksanut.
Onko Ruotsissa englanninkielinen selostus saatavilla?
Onnistui minullakin, VPN Ruotsissa. Maksoin kuukauden. Katsotaan miten toimii
Siis, tuossa alennus koskee vain C-More pakettia kun ennen alennuksen sai C More Total tilaukseen.
Ilmeisesti tuo etu on poistunut:
C More etuhintaan
Osuuspankin omistaja-asiakkaana saat C Moren viihde-edun kuukaudeksi maksutta, jonka jälkeen tilaus jatkuu 30%:n alennuksella eli 9,05 €/kk (norm.12,95 €kk).
F1 virallisella sivulla Ruotsi on Pro listauksessa.Jaahans. Nyt on livenä joku lähetys, mutta eipä näy freedomen eikä nordvpn:n kautta. Lokaatioina testattu Tanska, Ruotsi ja Norja. Herjana
You are currently in an unsupported region
edit: ao. listauksen mukaan Tanska, Ruotsi ja Norja eivät enää olekaan "tuettuja" maita. Pitääpä koittaa huomenna uudelleen live-lähetyksen aikana.
![]()
How to Watch F1 TV Anywhere in the World? - The VPN Guru
How to watch F1 TV Pro anywhere in the world? Unblock F1 TV outside USA, Germany, or France using VPN on PC, Mac, Android, iOS, Apple TV, or Amazon Fire TV Stick.thevpn.guru
Tuo lista voi olla vanha. F1TV on voinut alkaa blokkaamaan vpn-osoitteita jolloin suosituimmat vpn-palvelut on aina ekana bannilistalla.Jaahans. Nyt on livenä joku lähetys, mutta eipä näy freedomen eikä nordvpn:n kautta. Lokaatioina testattu Tanska, Ruotsi ja Norja. Herjana
You are currently in an unsupported region
edit: ao. listauksen mukaan Tanska, Ruotsi ja Norja eivät enää olekaan "tuettuja" maita. Pitääpä koittaa huomenna uudelleen live-lähetyksen aikana.
![]()
How to Watch F1 TV Anywhere in the World? - The VPN Guru
How to watch F1 TV Pro anywhere in the world? Unblock F1 TV outside USA, Germany, or France using VPN on PC, Mac, Android, iOS, Apple TV, or Amazon Fire TV Stick.thevpn.guru
F1 virallisella sivulla Ruotsi on Pro listauksessa.
Kumpaa sitten uskoa, ehkä kuitenkin virallista sivustoa?
Tuo lista voi olla vanha. F1TV on voinut alkaa blokkaamaan vpn-osoitteita jolloin suosituimmat vpn-palvelut on aina ekana bannilistalla.
Nyt näkyy ainakin f2 tai 3:set livenä, freedomen usa servuilla, ja f1tv accon paikkaksi laitettu usa myös, jos sillä mitää väliä. Kohtahan tuota voi koittaa näkyykö itse ykköset.
Eli tuon F1 pron lisäksi vaatii siis freedomen tai jonkun muun VPN palvelun tilauksen? Osaako joku suositella jotain edullista ja hyvää palvelua tuohon?
Freedome toimii, kun asettaa VPN Jenkkeihin ja laittaa omiin tietoihin residence United States. iOS appin kautta ostettu nyt kuukauden Pro kokeilu.Eli tuon F1 pron lisäksi vaatii siis freedomen tai jonkun muun VPN palvelun tilauksen? Osaako joku suositella jotain edullista ja hyvää palvelua tuohon?
Freedome toimii, kun asettaa VPN Jenkkeihin ja laittaa omiin tietoihin residence United States. iOS appin kautta ostettu nyt kuukauden Pro kokeilu.
Toimiiko toi F1TV jollakin? Sivun lataus vie 5min aina ja streami ei aukea edes enää :|
Ehkä sitä vaihtaa C-moreen jos toimivuus on tätä..
Jaha.. No se tais olla mun osalta siinä sitten
Pöytäkoneella pelaa moitteetta.Toimiiko toi F1TV jollakin? Sivun lataus vie 5min aina ja streami ei aukea edes enää :|
Ehkä sitä vaihtaa C-moreen jos toimivuus on tätä..
Ei mene F1 TV Pron osto läpi millään. Yrittänyt Saksan, Norjan ja Jenkkilän kautta. Freedome käytössä. Credit Cardista herjaa vaan. Pitäskö tässä nyt sit netissä luoda joku anonyymi luottokortti...Freedome toimii, kun asettaa VPN Jenkkeihin ja laittaa omiin tietoihin residence United States. iOS appin kautta ostettu nyt kuukauden Pro kokeilu.
Ei taida onnistua selaimella. Itsellä on iPad ja App Storen kautta sai menemään maksun läpi. En tiedä onnistuuko sama Play kaupan laitteella?Ei mene F1 TV Pron osto läpi millään. Yrittänyt Saksan, Norjan ja Jenkkilän kautta. Freedome käytössä. Credit Cardista herjaa vaan. Pitäskö tässä nyt sit netissä luoda joku anonyymi luottokortti...
Onnistuu androidilla/play kaupan laitteella myös.Ei taida onnistua selaimella. Itsellä on iPad ja App Storen kautta sai menemään maksun läpi. En tiedä onnistuuko sama Play kaupan laitteella?
Minulla herjasi joillain vpn servuilla, kunnes löytyi toimiva ja nyt pelaa moitteetta.Jotain omituista tuossa F1TV Pro tilauksessa. Tein iPadilla AppStoren kautta (VPN Ruotsi) kk-tilauksen ja se näyttää aktivoituneen.
Silti sivusto ja appi ei suostu näyttämään live sessioita vaan pyytää päivittämään tilauksen. Ei merkitystä yritänkö VPN:llä vai ilman. Account tiedoissa lukee F1 TV Pro.
Strange...
Jotain omituista tuossa F1TV Pro tilauksessa. Tein iPadilla AppStoren kautta (VPN Ruotsi) kk-tilauksen ja se näyttää aktivoituneen.
Silti sivusto ja appi ei suostu näyttämään live sessioita vaan pyytää päivittämään tilauksen. Ei merkitystä yritänkö VPN:llä vai ilman. Account tiedoissa lukee F1 TV Pro.
Strange...
Tuolla voi alkaa tunnelmaan mennä.
Kellään acestreami linkkiä?
Tämä näyttäis itsellä ainakin toimivan, muut löydetyt ei lataa ollenkaan tai bufferoi samantien
acestream://6f90a6ac7d5fdd809c4dee3796f613e10cf47321