Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pääasia että selostus vaihtuu...
Mistäs tiedät ettei juontajat liiku mukana?Pääasia että selostus vaihtuu...
Ne helvetin eläin vertaukset, ei yhtään lausetta saa sanottua etteikö siellä joku hanhiemo ois.Mikäs Niki Juuselassa on vikana?
Tässäkin tuntuu hiukan että valitetaan jokaisesta mahdollisesta selostajasta.
Ihan ok tasoa olleet kaikki Tuominen, Saari, Juusela. En haluaisi palata Kyllösen tyyliin hehkuttaa tietämättä lajista mitään.
Heittäkää ehdotuksia kuka hoitaisi paremmin, ei varmaan Suomesta löydy toista lajista yhtä paljon kiinnostunutta ammattiselostajaa kuin Juusela. Nimikin edesmenneen Laudan mukaan joten elänyt koko ikänsä ykkösiä.
Kommentaattoreista lähetys niin sanotusti elää omasta mielestä. Vilander on ollut hyvä, pitäisi olla joka lähetyksessä ja vielä paikan päällä.
Ne helvetin eläin vertaukset, ei yhtään lausetta saa sanottua etteikö siellä joku hanhiemo ois.![]()
Ei elämä, vaan katselunautinto.Ei helvetti, pienestä on elämä taas kiinni.![]()
Tânä vuonna on ollut MM-rallin lähetyksissä.Onko tuomine siirtyny ny pelkästää ylelle?? Toivottavasti..
Urheilulehden painetussa versiossa oli juttua, että Ville Lepistö on C Moren juontajana tällä kaudella.
Studiotiimissä mukana Ossi Oikarinen, Mika Salo, Aaro Vainio ja Toni Vilander.
Jep. Ja Mervi Kallio jatkaa varikkotoimittajana.Niin tuossa tarkoitettiin Studion juontajaa? Selostajana jatkanee Juusela?
Pääasia että selostus vaihtuu...
Onko C-moresta mitään hyviä tarjouksia menossa? 30e/kk en ole maksamassa.
Pressitiedotteessa mainitaan Viaplay, joka on siis nimenomaan Viaplay.fi palvelu, aika monta kertaa eli nuo kaikki onnistunee.Mites viasat on hoitanut nuo katselut kännykällä, tietokoneella tai Android tv laitteilla?
Ja miten on ollut noiden vanhojen urheilulähetysten kanssa, onko ollut mahdollista katsoa niitä jälkikäteen?
Itseä ei kiinnosta niin paljon se että kuka sen rahan perii noista kisoista, mutta se kiinnostaa että pystynkö katsomaan kisat jälkikäteen omalla aikataululla jos en ole kotona tai kyseessä on aamukisa enkä herää sitä varten.
Seloatajista voi olla montaa mieltä ja c-moren tekninen toteutus ei aina ole ollut kovin hyvällä tasolla.
Mutta se että pystyy katsomaan kisat television Android tv sovelluksen kautta, puhelimesta/tabletista, tai tietokoneen kautta ja aika lailla omaan tahtiin. Jo tuon takia olen maksanut tuosta c-moresta tuota kalliin puoleista kuukausimaksua.
Mutta jos tuo viasat tarjoaa pelkän digiboksin kautta kortille tilattavan kanavan ja mikään striimaus ei onnistu, niin taitaa mennä F1 tv palvelu tilaukseen.
Ei muuta kun hakemusta vetämään jos onnistuis sinulta vaikka paremmin "Ne helvetin eläin vertaukset, ei yhtään lausetta saa sanottua etteikö siellä joku hanhiemo ois.![]()
Meinaatko ettei saa arvostella ammattilaisia jos ei ite oo parempi?Ei muuta kun hakemusta vetämään jos onnistuis sinulta vaikka paremmin ""
Eikös tuo ole 25 e kuussa? Vai ovatko nostaneet hintoja?Onko C-moresta mitään hyviä tarjouksia menossa? 30e/kk en ole maksamassa.
Sport 25e, total 30e. Kyllä itse ainakin ottaisin vitosella sen muunkin sisällön. Joskaan en kyllä 25euroakaan maksaisi ”pelkistä” formuloista (jos muut lajit ei kiinnosta)Eikös tuo ole 25 e kuussa? Vai ovatko nostaneet hintoja?
Sport 25e, total 30e. Kyllä itse ainakin ottaisin vitosella sen muunkin sisällön. Joskaan en kyllä 25euroakaan maksaisi ”pelkistä” formuloista (jos muut lajit ei kiinnosta)
Tässä on oma Cmore tilaus suunnitelma . 7 kk maksulla koko kausi, 5 kertaa joutuu tilaamaan ja lopettamaan. Rikkaat , laiskat tai kiireiset ihmiset selviävät kaudesta 9 kk maksulla ja yhdellä tilauksella ja lopetuksella, tosi fanit tietysti pitävät tilauksen päällä vuoden ympäri.
Belgian Harjoitukset jäävät suoraan katsottuna pois, tosin jos tilaa vasta illalla niin silloin ehtii nähdä Venäjän kisan, nyt on aikataulutettu varman päälle eli tilaus loppuu vasta maanantaina Venäjän kisan jälkeen.
Kalenteria voi sotkea jos Kiinan kisa ajetaan myöhemmin tai joku muu kisa siirtyy.
Tämä on siis Cmorelta suoraan tilattu 30pv voimassa oleva tilaus. Tilaus loppuu samaan kellon aikaan kuin se on alkanut.
![]()
Mä totesin, että ei jaksa säätää. Totalin kautta näkee paljon muutakin ja sai 10 kuukaudeksi sen verran ok hintaan, että kelpasi mulle:Tässä on oma Cmore tilaus suunnitelma . 7 kk maksulla koko kausi, 5 kertaa joutuu tilaamaan ja lopettamaan. Rikkaat , laiskat tai kiireiset ihmiset selviävät kaudesta 9 kk maksulla ja yhdellä tilauksella ja lopetuksella, tosi fanit tietysti pitävät tilauksen päällä vuoden ympäri.
Belgian Harjoitukset jäävät suoraan katsottuna pois, tosin jos tilaa vasta illalla niin silloin ehtii nähdä Venäjän kisan, nyt on aikataulutettu varman päälle eli tilaus loppuu vasta maanantaina Venäjän kisan jälkeen.
Kalenteria voi sotkea jos Kiinan kisa ajetaan myöhemmin tai joku muu kisa siirtyy.
Tämä on siis Cmorelta suoraan tilattu 30pv voimassa oleva tilaus. Tilaus loppuu samaan kellon aikaan kuin se on alkanut.
![]()
Onkohan tuossa yritetty optimoida tulot mikäli Korona peruu enemmänkin kisoja kalenterista?Mä totesin, että ei jaksa säätää. Totalin kautta näkee paljon muutakin ja sai 10 kuukaudeksi sen verran ok hintaan, että kelpasi mulle:
![]()
C More palvelu on päättynyt - Siirry MTV Katsomoon
Kaikki C Moren uutuuselokuvat ja sarjat netissä. Katso mielin määrin, missä ja milloin haluat. Aloita ilmainen kokeilu – ei sitoutumista.www.cmore.fi
Todennäköisesti, mutta toisaalta jokaisella operaattorilla on vastaava 10kk tarjous ollut jo pidempäänkin, joten ehkä vain vastine siihen.Onkohan tuossa yritetty optimoida tulot mikäli Korona peruu enemmänkin kisoja kalenterista?
Tuo siis tapahtuu 2022.F1 TV Pro kun alkaa lähettämään liveä Suomessa joskus niin sitten mietitään uudestaan
Tuli otettua kuukaudeksi testiin tuo F1 TV Pro.
Viime vuonna meni striimien metsästämiseen hermot, joten jos tuosta olisi avuksi.
Itellä meni ihan "normaalisti" kaikki läpi, kunhan olin Norjassa Vpn:llä. Toki käyttö vaatii, että on Norjassa myös silloin.Toimiiko tuohon tilaamiseen vanhat ohjeet (kikkailua sivun lähdekoodissa yms) vai onko tilausjärjestelmää päivitetty?
Ja maksu miten?Itellä meni ihan "normaalisti" kaikki läpi, kunhan olin Norjassa Vpn:llä. Toki käyttö vaatii, että on Norjassa myös silloin.
Meni ilman kikkailuja suomalaisella kortilla.Ja maksu miten?
Mä olin käsityksessä ettei onnistu suomalaisella kortilla ja ainoa porsaanreikä oli iOS-sovelluksen kautta, kun maksu menee Applen kautta?
3€ näyttää maksavan kuussa tuo F1 Tv Pro
Eli toimiiko tuo kuten muutkin striimauspalvelut, norjaan vpn:llä vaikka sitten sijoitettuna? Livenä jne.
Hmm. Hyvä. Jossain vaiheessa viime vuotta tuon ei ole kuitenkaan täytynyt onnistua koska eihän tuosta kikkailusta muuten olisi ollut puhetta.Meni ilman kikkailuja suomalaisella kortilla.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.