F1-lähetykset

Minulla selain blockasi kun pari kertaa yritin kirjautumista(, jotta voisin linkata television toimimaan).

No, tässä on joka tapauksessa Viaplay katkolla maanantaina niin päässee takaisin F1TV:n pariin.

Melko amatöörimäistä kun juuri pari kolme viikkoa sitten hajoilivat kaikki striimit ja nyt taas on sama homma. Ehkä tämä on nyt tätä tekoälyn aikakautta että kukaan ei enää osaa mitään bugejakaan korjata.

Saa nähdä kauan kestää, joku atk-velho varmaan osaa sanoa mitä hajoaa jos asiakkaat kirjautuvat ulos eikä sisään pääse? Ongelma jossain käyttåjä-tunnistus koodissa tms?

Niin ja outoa ettei ole vielä otsikkoja mediassa, ilmeisen laajasta ongelmasta ilmeisesti kuitenkin kysymys nyt.

Saa siis urheilut näkymään nettisivun fail/backup-sivun kautta kuten aiemmin sanoin.

edit. Nyt sentään toimii taas.
Kyllä minulla toimi Viaplayn urheilu koko ajan kännyssä missä ei tarvitse erikseen kirjautua mutta televisiossa(, johon ei ole kertaakaan kirjauduttu) ja selaimessa ei. Siten noiden torrent- toistojen näkyminen ei ole yllättävää.

Siellä on aika-ajo lähetys yhä meneillään ja saapuessani kotiin katsomaan lähetystä ajatuksella aloittaa se alusta niin lähetys ei anna kelata lainkaan, onko tämä normaalia viaplay-toimintaa? F1tv:llä sentään voi koska vain aloittaa alusta.
Lisäksi on jotenkin hassua että Viaplay tallentaa esistudion, itse lähetyksen ja jälkistudion vain yhtenä tallenteena. Ennen tästä ei ollut ongelmaa kun lähetys tuli aloitettua aika-ajojen tai kisan ollessa vielä käynnissä mutta näin paria tuntia myöhemmin en olisi uskonut ettei tämä ole mahdollista( katso lähetystä television välityksellä, nyt kun vihdoin pääsin sinne kirjautumaan).
Ei nyt hirveän ikävä tule viaplayn lähetyksiä jos palvelu on tällaista tasoa kuin tänään.

Epäilin ensin, että kyseessä on jotain pakotettua mainostyrkytystä mutta nyt ruudussa lukee viaplayn päivän ohjelma joten siitä ei ole kyse. Todennäköisesti kyseessä on vain päin helvettiä tehty tizensovitus mutta silti.( Android tv:ssä ei näy koko aika-ajolähetystä 😂👍)

Viimeksi muokattu:

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
278 856
Jäsenet
77 807
Uusin jäsen
Köpilä

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom