Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
811f814c977abb492565e6e1aa0fe3174134c315Toimivaan aceen streamiä kellään?
Toimiikin oikein hyvin.Redditistä: [Request] Formula One 2018 Japanese GP : motorsportsstreams
löytyi tämmönen: Formula 1 Japanese Grand Prix - f1livegp
toimii hyvin ainakin ennen kisan alkua
Vaatii ostomaan luottokortin, joten vpn ei pekästään riitä.Onko kukaan kokeillut tuota F1 TV -palvelua? Saako toimimaan Suomessa VPN -kikkailulla?
Itse estin automaattiset päivitykset tuolta sovellukselta ja onnistuin pitämään kiinni vanhasta versiosta, niin en uskalla testata.Päivitinpä tabletin pitkästä aikaa. Entinen live timing appi otti hatkat ja tilalla on jotain ihan järkkyä. Miten ne voi päästää tämmöistä saastaa ulos? Näkymä on näköjään täsmälleen sama puhelimella ja tabletilla - tabletilla kaikki on jättikokoista.
Tuosta näkyy uusi ja vanha
Cut-down live timing screen on new F1 app provokes complaints · RaceFans
edit. ovat näköjään kaikessa hiljaisuudessa palauttaneet entisen toiminnallisuuden, mutta laittaneet sen erilliseen appiin
> edit. ovat näköjään kaikessa hiljaisuudessa palauttaneet entisen toiminnallisuuden, mutta laittaneet sen erilliseen appiinItse estin automaattiset päivitykset tuolta sovellukselta ja onnistuin pitämään kiinni vanhasta versiosta, niin en uskalla testata.
Onko siis tuo tablet näkymä korjattu näyttämään kaikki 20 autoa ja muutkin paskannukset korjattu?
Lähetetty minun TA-1004 laitteesta Tapatalkilla
Löytyykö netistä mahdollisuutta katsoa kisaa ilman maksamista?
No, itse en kyllä löydä. Voiko joku jelpata?Motorsport and Motor Racing Streams
Tuolta varmaan löytyy alaosio aika-ajoon ja kisaan varttia ennen niiden alkua ja toimivat linkit.
Redditin uusi layout on kyllä paska, mutta olisit varmaan nähnyt jos olisit kelannut sivua alas:No, itse en kyllä löydä. Voiko joku jelpata?
e3eb8547bcade59efed5ad802a33849114381ee0
toimii toistaiseksi..
Tökkii tämäkinMuut pätkii, tämä ace stream tuntuu toimivan:
Channel 4 HD - 1080p
95b5dd198b61954ba2c4aa5070744c0bf4732069
Tökkii tämäkin
Mikähän mulla vikana ku jokaisessa noissa yhtäkkiä kuva pysähtyy mutta ääni kuuluu ja taas vähän ajan päästä jatkuu kuvaEi täällä.
Jos sattuu olemaan Osuuspankin nettitunnukset, niin vielä 3 kisaa näkyy tuon kautta ilmaiseksi.
C More
Osuuspankin korttia ei tarvitse olla. Esim Nordeakin käy.
Jos sattuu olemaan Osuuspankin nettitunnukset, niin vielä 3 kisaa näkyy tuon kautta ilmaiseksi.
C More
Osuuspankin korttia ei tarvitse olla. Esim Nordeakin käy.
Kaksi eri asiaa. Se Osuuspankin kampanja sisältää urheilun.Mites kun tuolla C more sivuilla lukee: "C More Totaliin ja C More Sporttiin, eli urheilusisällöt sisältäviin tuotteisiin, ei kuulu maksutonta kokeilukuukautta."
Ja: "Huomaathan, että ilmainen kokeilujakso ei sisällä urheilua."
C More
???
Ok ja kiitos.Kaksi eri asiaa. Se Osuuspankin kampanja sisältää urheilun.
On. Se live ruutu alempana toimii.Onkos muillakin morningstreamsin ykkösstriimi nurin?
Tais kuolla sekin.morningstreamin webstream toimii mainiosti.
Mulla nyt onneksi edelleen toimii joku vuonna kivi ja keppi tehty kanavasoppari DNA:n kanssa jolla saan Cmore Maxin + Eurosportit ja sekalaista tauhkaa 23 eur/kk, joka on minulle ihan hyvä koska tykkään katsoa pyöräilyn ympäriajoja Eurosportilta ja onhan siellä muutakin. Pääasia ettei tarvitse kokea maksavansa "pelkistä formuloista". Mutta varmaan lähtee tämäkin paketti vaihtoon kunhan Kimi lopettaa, nämä Sauber- vuodet nyt pitäisi olla ihan rentoa katseltavaa.
(tai joskushan formulat oli viihdyttävää katsottavaa ihan ilman mitään Suomi-aspektia, mutta ei pitkään aikaan)
Eurosport tosin on halpa, playerilla jotain 3-5 e/kk ja jossain kaapelissa saattaa tulla vielä jopa ilmaiseksi.
No jos ketjun aiheeseen, niin eipä taida Eurosport liittyä Formula ykkösiin mitenkään.