Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuulema lähde rikki. Server 2 ja 4 toimii. 4 paremmalla laadulla.Morningstreamsin 8000 kbps lähetys kuoli?
E2: Saas nähdä tuleeko vaikuttamaan Telian M-pakettiin tämä muutos. 19,90€/kk ja pelkän Maxin vuoksi tilattuna. Muilta operaattoreiltahan tuo Max kanava poistettiin pari vuotta sitte noista Mix-paketeista(?).
Jotenkin en tunnu mahdolliselta, että Kimi raistelisi mestaruudesta. Mutta se vähintään yksi voitto olisi hieno juttu. Räikkönen olisi sen ansainnut.Kyllä se niin on että jos kimi haluaa vielä taistella mestaruudesta, Spa:sta pitää ottaa voitto.
r/MotorsportsReplays - Formula 1 - F1 Hungarian Grand Prix - Race, 29/07/2018Meni viime viikonloppu täysin Rallin seuraamiseen joten mistäköhän löytyisi Unkarin F1 kisasta jälkilähetys?
Edit: ei mitään löytykin heti.
mistäs tää belgian aika-ajon näkis helpoiten?
Vielä saa osuuspankin asiakkaat ilmaisen kuukauden C Morea. Tarjous loppuu maanantaina. Kolme kisaa ehtii vielä katsoa.
C More
Ota se Morningstreamsin kakkosstreami (720p), sama Skyn lähetys ja hyvä laatu.Mitäs ehmettiä, morningstreamsin 1080p on 576 (vai jopa 576i)? Onko missään 1080p- tai 4K-striimiä
Laatu on todella hyvä tuossa ESPN lähetyksessä. Ja ei ole pätkinytkään.Joku vika, ei ole korjaantumassa. ESPN 720p näyttää resosta huolimatta lähes samalta ja se on 60 fps.
Toimiiko porukalla noi morningstreamsin streamit? Minulla ei meinaa millään toimia vaikka kaistaa riittää kyllä tuohon tarkoitukseen. Tuo webstreami toimii kyllä, mutta olisi kiva katsoa noita "jälkihöyryjäkin".
Hieno oli tuo op;n ilmainen kuukausi. Ei sisältynyt urheilut siihen.
Juu kyllä sillä kaikki urheilu näky. Niin itsellä kuin useammalla tutullaKyllä minä ainakin kattelin formuloita ja timanttiliigaa tuolla op :n ilmaisella
Sisältyy. Itsellä käytössä kolmannet tunnukset ja kolmas kuukausi, jolla seuraava kisa vielä näkyy. Vielä omat op tunnukset käyttämättä.Hieno oli tuo op;n ilmainen kuukausi. Ei sisältynyt urheilut siihen.
C More Total -huippuetu omistaja-asiakkaalle
Osuuspankin omistaja-asiakkaana saat C More Totalin kuukaudeksi maksutta ja -30 % seuraavasta 11 kuukausitilauksesta! Edun saat nykyisenä tai uutena omistajanamme. Kattavassa ohjelmistossa Mestarien liiga, formulat
Itse lopetin Cmoren tuon pakkomyynnin takia, +5€/kk lisää jalkapallosta mikä itseä ei voisi vähempää kiinnostaa, samalla tiputtivat tuosta 24,95€/kk maksavasta paketista Leffat ja sarjat pois joten pitäköön tunkkinsa.
Kävin kysymyssä asiaa asiakapalvelun chatista, josta kerrottiin, että asiaa pohdittiin palavereissa pitkään ja tähän päädyttiin.
Nyt sitten vaan ihmettelemään mistä katsella formulat tästä eteenpäin... mieli tekisi katsoa ihan laillisia reittejä, mutta onko vaihtoehtoja?
Mä laskin, että tulee halvemmaksi kun käy kisat katsomassa paikallisessa kuppilassa. Pizza tai tuoppi / kisa ja vielä on halvempaa kuin Cmore / kk. Joten hyppäsin pois tuosta kelkasta jo edellisten hinnakorotusten aikaan.Itse lopetin Cmoren tuon pakkomyynnin takia, +5€/kk lisää jalkapallosta mikä itseä ei voisi vähempää kiinnostaa, samalla tiputtivat tuosta 24,95€/kk maksavasta paketista Leffat ja sarjat pois joten pitäköön tunkkinsa.
Kävin kysymyssä asiaa asiakapalvelun chatista, josta kerrottiin, että asiaa pohdittiin palavereissa pitkään ja tähän päädyttiin.
Nyt sitten vaan ihmettelemään mistä katsella formulat tästä eteenpäin... mieli tekisi katsoa ihan laillisia reittejä, mutta onko vaihtoehtoja?
Toimivaan aceen streamiä kellään?