Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ferrari ja Mersu on kyllä hienoja. Tai ei Mersu sinänsä ole kuulunut aina omiin suosikkeihin, mutta toi on nyt harvoja autoja, joissa on mustaa mukana ilman että se häiritsee. Ja ihan kiva idea yhdistellä hopeaa sekä mustaa Mersua. Ferrarilla taas kivasti perinteistä tyyliä mukana.
Mersu ilmeisesti löytänyt pienen possunkolon säännöistä, koskien etusiiven ylintä läppää, joka kiinni ohuella "langalla". Aikanaan FIA kertoo onko sallittu vai ei.
Ilma kulkee vapaammin tuosta kohdin missä "lanka".Aerodynaamiikkaa tuntematta niin mikähän hyöty tuolla on? En äkkiseltään keksi kyllä mitään
Red Bull RB20
Onpa kumman näkönen tuo moottorin kate, kauhean iso kyhmy Sivuponttooneissa ei tuossa renderöidyssä kuvassa oikein hahmotu ilmanottolle mitään "aukkoa"
Tuossa kuvaa ilmanotosta miten tehty. Pari muutakin kuvaa.
Jännitetään sitä mikä talli on epäonnistunut eniten, testeissä sen jälkeen voi jänittään mitä saa parsittua ensimmäiseen kisaan.Eipä ole kovin suuria odotuksia yllätyksille tällä kaudella, mutta toivottavasti joku talli on keksinyt jotain yllättävää ja toimivaa.
Huomenna se taas alkaa. Vain yhdet testit ja siitä viikko, niin on eka kisaviikonloppu. Viaplay näyttää testit. Eipä ole kovin suuria odotuksia yllätyksille tällä kaudella, mutta toivottavasti joku talli on keksinyt jotain yllättävää ja toimivaa. Testit antanee jo jotain osvittaa. Kun on vain yksi testirupeama, niin tuskin kauheasti on millään tallilla varaa piilotella vauhtia tai ongelmia.
Eiköhän tallien väliset voimasuhteetkin ole tarkalleen samat
Todennäköisesti kun säännöthän on "jäädytetty" vielä tämän ja ens kauden. Toki jos nyt joku on löytäny jonku porsaanreiän niin, no se jää sitten nähtäväksi.
Onko mitään rajoitusta kehittämiseen, mielikuva että on rajoituksia, mikä siis hillitsee kirimisiä tai irtiottoja.
Jotain wiki selailin , niin ilmeisesti on jäädytetty joidenkin komponenttien kehitys useammaksi vuodeksi.En tiedä mitä rajoituksia on, varmaan jotain. Jokunen vuosi sitten oli käytössä ne "kehitys poletit/tokenit", mutta ei ole enää hetkeen näitä käytetty. Kyllähän viime kaudellakin tallit toi noita päivityspaketteja kesken kautta ja yleensähän ne koski nimenomaan aero puolta, voimaansiirto taitaa olla ihan jäissä.
E: Niin unohtu mainita, nykyään se ainoa rajoittava tekijä noissa päivityksissä on budjettikatto.
Jotain wiki selailin , niin ilmeisesti on jäädytetty joidenkin komponenttien kehitys useammaksi vuodeksi.
Kimin lotus-vuosina seurasin tiiviisti. Vaikea ymmärtää että niistäkin on yli vuosikymmen aikaa.Mitäs, meinaako porukka katsella huomenna alkavat pre-season testit?
Mitäs, meinaako porukka katsella huomenna alkavat pre-season testit?
Mitäs, meinaako porukka katsella huomenna alkavat pre-season testit?
Jos ei kiinnosta niin ei varmastikkaan oleNo ei kai niissä mitään kattomista ole
Just äsken katsoin tuon dokkarin, on se Kimi kyllä kone!Tulee varmaan välistä harjotuksia vilkuiltua, Ihan siisti nähdä tallien uudet autot radalla.
F1TV:ssä olisi Kimin comebackistä kertova dokkari, sen voisi väijyä
Bottonen kiertänyt tyhjäl autol?
Alpinen ja VisaCashAppRacingBullin väritys järkyttäviä. Sauber erottuu mukavasti ruudukosta.
edit. Horner on tosiaan varikolla, mutta eipä ole Red Bullin sponorivehkeet enää päällä. ns. siviilivaatteet päällä. Mervi ennustaa potkuja tänään. Hornerilla puhelin kädessä, viestittelee jatkuvasti.
Valtsu näyttää munat kaikille tällä kaudella.En mitään muuta edes voisikaan odottaa F1-sarjan nopeimmalta & parhaalta kuskilta kuin kärkisijoitusta näin alkuun talvitesteissä sekä kauden päätteeksi itse mestaruustaulukossa.
Siis 1. vuosi, muille sen ~140€.Nyt ois F1 TV -15% alessa vuodeksi.
Ei se vaadi kun uuden tunnuksen luomisen toiseen sähköpostiin, niin alen saa.Siis 1. vuosi, muille sen ~140€.
Onneksi kerkeää katsoa 3 ensimmäistä kisaa ennenkuin uusi maksujakso alkaa eli en ole vielä hyväksynyt uutta hintaa, joka päivittyisi 26.03.
Hornerilla puhelin kädessä, viestittelee jatkuvasti.
Paitsi jos käyttää samaa pankkikorttiaEi se vaadi kun uuden tunnuksen luomisen toiseen sähköpostiin, niin alen saa.
Leaderboard
|
Pos | Driver | Team | Time | Gap | Laps | Tyres |
1 | Max Verstappen | Red Bull | 1:31.344s | | 142 | C3 |
2 | Lando Norris | Mclaren | 1:32.484s | +1.140s | 72 | C3 |
3 | Carlos Sainz | Ferrari | 1:32.584s | +1.240s | 69 | C3 |
4 | Daniel Ricciardo | RB | 1:32.599s | +1.255s | 51 | C3 |
5 | Pierre Gasly | Alpine | 1:32.805s | +1.461s | 60 | C3 |
6 | Lance Stroll | Aston Martin | 1:33.007s | +1.663s | 53 | C3 |
7 | Charles Leclerc | Ferrari | 1:33.247s | +1.903s | 64 | C3 |
8 | Fernando Alonso | Aston Martin | 1:33.385s | +2.041s | 77 | C3 |
9 | Oscar Piastri | Mclaren | 1:33.658s | +2.314s | 57 | C3 |
10 | Zhou Guanyu | Sauber | 1:33.871s | +2.527s | 62 | C3 |
11 | Logan Sargeant | Williams | 1:33.882s | +2.538s | 21 | C3 |
12 | George Russell | Mercedes | 1:34.109s | +2.765s | 121 | C2 |
13 | Yuki Tsunoda | RB | 1:34.136s | +2.792s | 64 | C3 |
14 | Valtteri Bottas | Sauber | 1:34.431s | +3.087s | 68 | C3 |
15 | Alexander Albon | Williams | 1:34.587s | +3.243s | 40 | C3 |
16 | Esteban Ocon | Alpine | 1:34.677s | +3.333s | 60 | C2 |
17 | Kevin Magnussen | Haas | 1:35.692s | +4.348s | 66 | C3 |
18 | Nico Hulkenberg | Haas | 1:35.906s | +4.562s | 82 | C3 |
Hmm, Red Bullin ja Mersun kakkoskuskit ei nähtävästi käyneet radalla ollenkaan.
Kertookohan toi Verstappenin kierrosmäärä enemmän siitä, että haluaa tarjota tallille dataa vai jäikö kaivelemaan vai, että viimekaudella muutama voitto lipsahti muille?