- Estetty
- #1 901
Sehän kiellettiin jo, tais tulla rajaks joku reilu 1L mitä saa palaa kisan aikana.Pitäisi kieltää sen öljyn kanssa kikkailu. Bensan kanssa on rajat, mutta öljyllä ei ole, ainakin Mersu lisää syöttöä paikotellen öljyä polttamalla.
Ei se kikkailua poista, tuo on vain rajoitus, aika-ajoissa se suurin hyöty kuitenkin on.Sehän kiellettiin jo, tais tulla rajaks joku reilu 1L mitä saa palaa kisan aikana.
Nojoo. Siis ainakin tuo keinotekoinen rajoitus pitäisi poistaa, että pakko käyttää kahta eri seosta.Häkkisen kulta-aikoina rengasvalikoima oli sellainen, että saattoi käyttää pelkästään kovempaa seosta ja pysähtyä yhden kerran, kun toinen saattoi ottaa pehmeämmät renkaat ja joutui tekemään sen vuoksi kaksi stoppia. Nykyään täysin mahdoton ajatus, koska kaikkien on pakko käyttää kovaa ja kivikovaa.
Eiköhän jää Strollikin pahasti alakynteen ensi kaudella, kunhan Kubica saa paikan eikä SirotkinKubica pitää ihan hyvää vauhtia päällä, vaikka on "yksikätinen":
Pos. Driver Car Time Gap Laps
1. Sebastian Vettel Ferrari 1:37.551 118
2. Valtteri Bottas Mercedes 1:38.490 0.939 141
3. Max Verstappen Red Bull-TAG Renault 1:38.736 1.185 132
4. Sergio Perez Force India-Mercedes 1:38.818 1.267 52
5. Esteban Ocon Force India-Mercedes 1:39.148 1.597 72
6. Carlos Sainz Renault 1:39.444 1.893 109
7. Robert Kubicxa Williams-Mercedes 1:39.485 1.934 28
8. Stoffel Vandoorne McLaren-Honda 1:39.782 2.231 105
9. Kevin Magnussen Haas-Ferrari 1:39.810 2.259 124
10. Sergei Sirotkin Williams-Mercedes 1:39.947 2.396 86
11. Charles Leclerc Sauber-Ferrari 1:40.666 3.115 148
12. Lando Norris McLaren-Honda 1:41.714 4.163 118
13. Brendon Hartley Toro Rosso-Renault 1:43.345 5.794 61
14. Pierre Gasly Toro Rosso-Renault 1:44.827 7.276 63
Vettel finishes F1 tyre test on top, Kubica seventh
Näin Brasilian GP:n 2019 jälkeen on hyvä todeta, että Ferrarin olisi kannattanut palkata sinut hr-vastaavaksi.Bottas ajaa enskaudella mersulla, koska ei ole parempaa kuskia tarjolla, jolla on vielä tulevaisuus ykkösissä.
Räikkönen ajaa ferrarilla enskaudella, koska on Vetteliä hitaampi, ei aiheuta skismaa kuskien välillä ja on kuitenkin nopee tuomaan pisteitä jos auto toimii. Ei ferrari halua sinne nuorempaa ja ehkä nopeempaa kuskia aiheuttamaan ongelmia ja Vetteliin ne kuitenkin panostaa.
Näin mä veikkaan.
Melkein olisi ollut parempi peliliike laittaa Vettel ulos eikä Räikkönen.Edelleen pitää ihmetellä miten pitkään Vettelin kasetti kestää F1:stä, ei ole meinaan helppo kausi ollut kun nuori Monakolainen lyö päihin ja tallikin panikoi.