Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ekat pisteet Valtsulle tulossa?
Ei vielä nuolasta toki.
ei sitä vettä sitte taida tulla
Jos renkaat kestääkin niin aina on Yrjön pääEi tarvitsekaan
Mahtaa Red Bullia kaduttaa 2 vuoden sopimus.
Sieltä tulee K-Mag ja Zhou vielä tuoreilla renkailla ohi. Valtteri viimeisenä maaliin.Vielä pari kolaria ja Valtteri pisteillä
Ei taida Zhou kuitenkaan Bottasta voittaa kun on kierroksen jäljessäSieltä tulee K-Mag ja Zhou vielä tuoreilla renkailla ohi. Valtteri viimeisenä maaliin.
Vai vieläkö löytyis Sauberin kikkakirjasta sivu, jota ei oo ennen nähty?Ei taida Zhou kuitenkaan Bottasta voittaa kun on kierroksen jäljessä
Huh huh tuosta kun olisi Hulk osunut.
Momentum katosi...kuten joka kisassa.Boltterin kikkakirjasta löytyi näköjään sivu jolta magnussen saatiin edelle. Meni valtsulla pasmat sekaisin kun ohitti keskellä rataa lojuvan tsunodan ja magnussen livahti neulansilmässä ohi.
Momentum katosi...kuten joka kisassa.
Mikään ei kyllä oikein viittaa tuohon ja Perezin vauhti vahvistaa että kyllä se Max on factor.Kyllä se jumalredbull on edelleen paras auto yleisesti. Mclaren on kyllä reippaasti edellä hitaammissa mutkissa minkä näki kun rata alkoi kuivua mutta suoralle ei saanut vielä kunnolla vauhtia.
Perez taitaa vaan tykätä ajotyylistä joka ei sovi redbulliin yhtään. Max on toki yksi sarjan parhaita kuljettajia, mutta esim. norrisilla ja leclercillä on hyvin samanlainen ajotyyli jolloin tulokset saattaisi olla suht samanlaisia.Mikään ei kyllä oikein viittaa tuohon ja Perezin vauhti vahvistaa että kyllä se Max on factor.
Kuljettajien mestaruus silti menee 99% varmuudella Verstappenille, kun RB on tasaisin suorittaja ja VER nopein kuljettaja.
Verstappenin mestaruuden todennäköisyys tällä kaudella on vain 85 %.
Jos uskot todennäköisyyden olevan 99 %, niin vedonlyönti noin 1,16 kertoimella (markkinatoppi, mutta mistään ei saa alle 1,05 olevaa) varmaan on vastustamatonta.
Mikään ei kyllä oikein viittaa tuohon ja Perezin vauhti vahvistaa että kyllä se Max on factor.
Kyllä se kultainen ajohanska on aika selviö jos vähänkään perehtyy millaista tulosta kaveri tehnyt kaikkialla missä ajohanskat käteensä laittanut, mutta jostain syystä moni sohvaperuna ei sitä myönnä vaikka lähes jokainen ammatikseen autoillut sitä hehkuttaa. Norris lienee tämän hetkisistä kuskeista lähimpänä Maxia myös taidollisesti. LeClerc on todella nopea mutta sortuu liian usein virheisiin. Oikeastaan muita selkeitä haastajia Maxille tasavertaisella kalustolla en näe, Georgekin ailahteleva vaikkakin Lewistä nopeampi.Yksi syy Perezin uuteen soppariin on se, että saadaan ylläpidettyä tuota myyttiä Verstappenin jumalaisesta ajohanskasta. Päällimmäisin syy toki on se, että Verstappen haluaa mahdollisimman surkean kakkoskuskin jotta itse erottuu edukseen, ja nähtävästi Red Bull ei anna tallien mestaruuskisalle mitään arvoa (rahallinen merkitys ykkös vs. kakkossija näyttäisi olevan suht saman verran kuin Perezin tuomat sponsorirahat).
Kovasti kyllä kaipaisi tuo talli jotain poikkeusviikonloppua jossa Verstappen tai Perez olisi tauolla ja joku kolmoskuski (Lawson?) pistettäisiin kylmiltään kehiin.
Kyllä se kultainen ajohanska on aika selviö jos vähänkään perehtyy millaista tulosta kaveri tehnyt kaikkialla missä ajohanskat käteensä laittanut, mutta jostain syystä moni sohvaperuna ei sitä myönnä vaikka lähes jokainen ammatikseen autoillut sitä hehkuttaa. Norris lienee tämän hetkisistä kuskeista lähimpänä Maxia myös taidollisesti. LeClerc on todella nopea mutta sortuu liian usein virheisiin. Oikeastaan muita selkeitä haastajia Maxille tasavertaisella kalustolla en näe, Georgekin ailahteleva vaikkakin Lewistä nopeampi.
Hehkutus överiä jos toteaa että RedBull tuskin enää on nopein auto, mutta silti Max sai sen hinattua ykköseksi? Okei, olkoon niin mutta oikein mitään selviä näyttöjä siitä että RedBull olisi nopein ei enää ole.No minusta Verstappen on gridin paras kuski parhaassa autossa, edelleen. Alkaa vaan nämä hehkutukset menemään överiksi heti kun auto ei ole enää sen sekunnin per kierros nopeampi.