- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 2 219
Nyt Lando lappu lattiaan ja karkuun
Ei ole pystynyt ohittamaan vai tekemään sitä kolmeen kertaan? Onhan se muutenkin helpompaa, kun lähtee nopealla autolla noin kymmenen paikkaa taaempaa kuin mitä autolla kuuluisi.Hamilton ohittanut kolme neljä kertaa, kukaan muu ei ole siihen pystynyt
SainzHamilton ohittanut kolme neljä kertaa, kukaan muu ei ole siihen pystynyt
Otitko laskussa huomioon myös sprintit? Niitä on kuitenki vielä 3 tälle kaudelle jäljellä.Hyvä vauhti kyllä Landolla, mutta mestaruus vaatisi Piastrin apua. Jos Lando voittaa kauden loput kisat ja Max on aina 2., voittaa Verstappen silti mestaruuden (jos ei oteta huomioon pisteitä nopeimmista kierroksista).
Joo, näyttää nykyään renkaat kuluvan nopeasti alta. Ja nyt valitellut ettei mm. Kymppimutkassa meinaa kääntyä.Melkoista vauhtia menee Norris. Toivottavasti Piastri löytäisi vähän lisää nopeutta myös. Red Bull hyytyy nykyään mielenkiintoisesti jossain kohtaa ihan täysin vaikka aloittaisi vahvasti.
10 kisaa jäljellä ja ero tällä hetkellä 78 pistettä. Kisassa 1. ja 2. välillä erotus 7 pistettä. Sprinteissä erotus 1 piste. Siitä 10x7+3x1=73. Eli Lando tarvitsisi vielä päälle 5 kilpailun nopeinta kierrosta mestaruuteen.Otitko laskussa huomioon myös sprintit? Niitä on kuitenki vielä 3 tälle kaudelle jäljellä.
Eikä Verstappen saisi tällä kaavalla ottaa niitä nopeimpia kierroksia lainkaan. Melkoinen homma Norrisille, ei mahdotonta mutta yhteenkään heikkoon kisaan ei ole varaa. Toki yksikin keskeytys Maxilta muuttaisi tilannetta heti mielenkiintoisemmaksi.10 kisaa jäljellä ja ero tällä hetkellä 78 pistettä. Kisassa 1. ja 2. välillä erotus 7 pistettä. Sprinteissä erotus 1 piste. Siitä 10x7+3x1=73. Eli Lando tarvitsisi vielä päälle 5 kilpailun nopeinta kierrosta mestaruuteen.
No tässä sen reilusti muuttujia, ettei ehkä kannate olettaa jotta yksi kuljettaja veisi kauden loput ykkössijat.10 kisaa jäljellä ja ero tällä hetkellä 78 pistettä. Kisassa 1. ja 2. välillä erotus 7 pistettä. Sprinteissä erotus 1 piste. Siitä 10x7+3x1=73. Eli Lando tarvitsisi vielä päälle 5 kilpailun nopeinta kierrosta mestaruuteen.
Kiitos tästä. Piti itekki eilen laskea tämä auki, mutta en muistanu10 kisaa jäljellä ja ero tällä hetkellä 78 pistettä. Kisassa 1. ja 2. välillä erotus 7 pistettä. Sprinteissä erotus 1 piste. Siitä 10x7+3x1=73. Eli Lando tarvitsisi vielä päälle 5 kilpailun nopeinta kierrosta mestaruuteen.
Sitä suuremmalla syyllä tuo kuvastaa kuinka vaikeaa mestaruuden saaminen Norrisille tulee olemaan. Joko pitää dominoida loppukausi totaalisesti ja mielellään tallikaveri kakkoseksi tai sitten on toivottava Verstappenille epäonnea. Tänäänkin upeaa tekemistä Norrisilta, lähtöä lukuunottamatta, mutta ei riitä vaikka toistaisi tämä kaikki loput kisat.No tässä sen reilusti muuttujia, ettei ehkä kannate olettaa jotta yksi kuljettaja veisi kauden loput ykkössijat.
Mutta Maxille vaikka yksi keskeytys (vaikka jo tänään) ja samaan aikaan Norssi voittoon, niin tilanne alkaa ollakin tiukka.
Kyllä kyllä. Esim. jos vanhat merkit pitää paikkansa, niin Singaporesta Max tulee saamaan vain jämäpisteitä.No tässä sen reilusti muuttujia, ettei ehkä kannate olettaa jotta yksi kuljettaja veisi kauden loput ykkössijat.
Jotenkin tuntuu, että ei siellä enää edes oikeasti yritetä..Sauberit on taas kyllä ihan omassa luokassaan.
Voi tulla pitkä vuosi Hulkenbergille.Sauberin tilanne näyttää kyllä siltä tosiaan, että on hanskat laitettu jo naulaan. Vielä pitäis kuitenki 2025 ajella ennen ku Audi tulee kunnolla kuvioihin.
Voi tulla mutta ei ihan ilmaiseksi tarvitse kärvistellä pitkää vuottaVoi tulla pitkä vuosi Hulkenbergille.
Aikuistuu.Miten tuo Lando on nykyään tosi "vakavan" oloinen noissa haastatteluisssa? Vai olenko ainoa joka on tätä mieltä? Muistan ku aikasemmin varsinki viime kaudella oli semmonen velmu velikulta ja pilke silmäkulmassa aina.
Tositaistot voitoista ja mestaruudesta vetää vakavaksi. Ei ole enään lastenleikkiä jos meinaa mestaruudesta kisata.Miten tuo Lando on nykyään tosi "vakavan" oloinen noissa haastatteluisssa? Vai olenko ainoa joka on tätä mieltä? Muistan ku aikasemmin varsinki viime kaudella oli semmonen velmu velikulta ja pilke silmäkulmassa aina.
Oon huomannu saman. Voiko olla kun nyt voittaja auto niin paineet kasvaa ja hymy vähän hyytyy. Toki hänkin aikuistuu.Miten tuo Lando on nykyään tosi "vakavan" oloinen noissa haastatteluisssa? Vai olenko ainoa joka on tätä mieltä? Muistan ku aikasemmin varsinki viime kaudella oli semmonen velmu velikulta ja pilke silmäkulmassa aina.
Voi olla että kun joutuu ajamaan sekä kärjessä mestaruudesta että paikoin tallikaveriaan vastaan ihan tosissaan. Kuitenkin vasta tällä kaudella tuli eka voitto, vaikka olisi ”ajamalla ansainnut” aiemminkin. Hiukan tiimilläkin ”kädet tärisee” kovassa paikassa: viime vai edelliskisan tiimimääräysfarssi.Oon huomannu saman. Voiko olla kun nyt voittaja auto niin paineet kasvaa ja hymy vähän hyytyy. Toki hänkin aikuistuu.
Jep. Kuljettajien maailmanmestaruudesta voi tulla tiukka taistelu, ja jos se tallimääräys jossa joutui luovuttamaan voittonsa mm-pistesijoissa reilusti takana olevalle tallikaverille viimeisillä kierroksilla maksaa lopulta mestaruuden, niin mahtaa lievästi sanottuna harmittaa.Voi olla että kun joutuu ajamaan sekä kärjessä mestaruudesta että paikoin tallikaveriaan vastaan ihan tosissaan. Kuitenkin vasta tällä kaudella tuli eka voitto, vaikka olisi ”ajamalla ansainnut” aiemminkin. Hiukan tiimilläkin ”kädet tärisee” kovassa paikassa: viime vai edelliskisan tiimimääräysfarssi.
Elämä on, harmittaisi sekin jos hänelle luvatut jutut petettäisiin. Kyllä jutut on pidettävä, mestari eller nou.Jep. Kuljettajien maailmanmestaruudesta voi tulla tiukka taistelu, ja jos se tallimääräys jossa joutui luovuttamaan voittonsa mm-pistesijoissa reilusti takana olevalle tallikaverille viimeisillä kierroksilla maksaa lopulta mestaruuden, niin mahtaa lievästi sanottuna harmittaa.
No sanotaanko näin että jos se on lopulta mestaruuden hinta että tallikaveria harmittaa, niin ehkä se on sen hinnan arvoinen.Elämä on, harmittaisi sekin jos hänelle luvatut jutut petettäisiin. Kyllä jutut on pidettävä, mestari eller nou.
Vaikka se tallikaveri on sinä?No sanotaanko näin että jos se on lopulta mestaruuden hinta että tallikaveria harmittaa, niin ehkä se on sen hinnan arvoinen.
Ei ois ollu edellä missään vaiheessa, jos talli ei ois ottanu hänelle under cunt taktiikkaa ja meni samalla sillä edelle. Tallikaveri johti jokaista kierrosta ennen under cunt, joten voitto olisi ollut Ferrarin sorsimisen käsikirjasta.Jep. Kuljettajien maailmanmestaruudesta voi tulla tiukka taistelu, ja jos se tallimääräys jossa joutui luovuttamaan voittonsa mm-pistesijoissa reilusti takana olevalle tallikaverille viimeisillä kierroksilla maksaa lopulta mestaruuden, niin mahtaa lievästi sanottuna harmittaa.