Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan hyvä kisa, vaikka lopputulos ei ole yllättävä. Bottas selvästi päivän heikoin kuski.
No entä ne Perez:n ja Russell:n väpättävät etusiivet, joista Perezin siiven pääty lähti lentoon. Ja tais Max:llakin jokin osa väpättää irtonaisena, tais olla se tuuliohjain eturenkaan päällä. Oisko kaikista pitänyt antaa rankkua?Alonso dropped out of points following Haas protest at United States Grand Prix | Formula 1®
Fernando Alonso has dropped from P7 to P15 in the classification for the 2022 United States Grand Prix, following a protest against his car by rivals Haas.www.formula1.com
tuossa uutinen. Irronneesta peilistä. Ihan oikein rankku. Oli naurettavaa, kun se oli niin edeltä nähtävissä että kohta lentää ja noissa vauhdeissa peili tekee pehaa jälkeä osuessaan mihin vaan.
Perezille oli jo määräys tulla varikolle mutta se irtos omia aikojaan. Ei näissä nyt voi kohtuuttomia vaatia. Riittää että tulee varikolle, kunhan vika havaitaan. Peili on aika paljo painavampi kuin siiven päätypala. Katso vaikka Monza 1995 millaista jälkeä irronut peili tekee. Edit: muistin väärin, se olikin kamera mikä irtos autosta.No entä ne Perez:n ja Russell:n väpättävät etusiivet, joista Perezin siiven pääty lähti lentoon. Ja tais Max:llakin jokin osa väpättää irtonaisena, tais olla se tuuliohjain eturenkaan päällä. Oisko kaikista pitänyt antaa rankkua?
En mäkään. Huomasin vain sen, että kun mutkaan tuli niin vasemman eturenkaan päällä oleva tuuliohjain taipui hetkellisesti keulaan päin tuulen voimasta. Mutta ei mitään ainakaan minun silmääni näyttänyt olevan rikki.En huomannu Maxilla mitään irtonaista.
Sitä tuuliohjainta tarkoitin, en ole aiemmissa kisoissa noin reilusti taipuvaa osaa huomannut ja tämä taipuminen oli vielä toispuoleista eli jokin vika lienee autossa ollut.En mäkään. Huomasin vain sen, että kun mutkaan tuli niin vasemman eturenkaan päällä oleva tuuliohjain taipui hetkellisesti keulaan päin tuulen voimasta. Mutta ei mitään ainakaan minun silmääni näyttänyt olevan rikki.
Perezin etusiipihän hajosi 1 kierroksella ja jos osa irtosi omille teilleen 9 kierroksella, niin hyvin oli aikaa havaita irtoava osa (eli tallilla oli varmaankin tarkoitus repaista osa pois vasta suunnitellulla 1. stopilla, mutta kerkesi tippumaan ennenaikojaan). Mutta ainahan formuloissa on ajeltu etusiiven palat repsotten, jos ei ole vaikuttanut kisavauhtiin. Ainahan noissa on myös vaara että jää irtoava osa oman auton alle.Perezille oli jo määräys tulla varikolle mutta se irtos omia aikojaan. Ei näissä nyt voi kohtuuttomia vaatia. Riittää että tulee varikolle, kunhan vika havaitaan.
Isompi vaara on se että se rikkoo jonkun renkaan kriittisellä hetkellä ja kuskista tulee matkustaja.Perezin etusiipihän hajosi 1 kierroksella ja jos osa irtosi omille teilleen 9 kierroksella, niin hyvin oli aikaa havaita irtoava osa (eli tallilla oli varmaankin tarkoitus repaista osa pois vasta suunnitellulla 1. stopilla, mutta kerkesi tippumaan ennenaikojaan). Mutta ainahan formuloissa on ajeltu etusiiven palat repsotten, jos ei ole vaikuttanut kisavauhtiin. Ainahan noissa on myös vaara että jää irtoava osa oman auton alle.