Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja sillä lailla... kenenkäs vika se nyt oli, siellä on autoa nipussa niin että riittää.Eikös Ferkulla ole tapana tähän kohtaan kolauttaa kaiteen kautta red flagit, niin tulee eturivi varmistettua?
Alfalta kusetettiin muutaman kymmenyksen etu jo ennen kauden alkua, kun muut eivät edes koittaneet saada autoa minimipainoon ja vinkuivat sitten minimipainoa ylöspäin.Alkaa kyllä näkymään taas kuinka huonoja alfa ja haas on aerodynamiikan osalta(sekä kuinka hyvä ferrarin motti on). Ns normiradoilla hyvä PU paikkaa paljon, mutta tälläsellä täyden aeron radalla ollaan näköjään ihan pihalla. Suhteessa ferrariin ja redbulliin aikaero paljon isompi kun puolet pidemmillä radoilla.
Mites Red Bull, sama homma. Eivät yrittäneet ja vinkuvat painoa ylös.Alfalta kusetettiin muutaman kymmenyksen etu jo ennen kauden alkua, kun muut eivät edes koittaneet saada autoa minimipainoon ja vinkuivat sitten minimipainoa ylöspäin.
Kaikki muut hyötyivät paitsi Alfa, jonka painoetu vietiin vääryydellä pois.Mites Red Bull, sama homma. Eivät yrittäneet ja vinkuvat painoa ylös.
Alfalta kusetettiin muutaman kymmenyksen etu jo ennen kauden alkua, kun muut eivät edes koittaneet saada autoa minimipainoon ja vinkuivat sitten minimipainoa ylöspäin.
Mitä linkkiä oikein kaipaat, kun olet jo asian ytimessä?Löytyisikö tähän jotakin linkkiä?
Itse käsitin että Alfa oli alunperin ainut talli joka olisi päässyt siihen alkuperäiseen minimipainorajaan ja muut tallit sitten saivat vietä eteenpäin sen minimipainon noston nykyiselle tasolle.
Mitä linkkiä oikein kaipaat, kun olet jo asian ytimessä?
Siinä linkkiLinkkiä tähän: Alfalta kusetettiin muutaman kymmenyksen etu jo ennen kauden alkua, kun muut eivät edes koittaneet saada autoa minimipainoon ja vinkuivat sitten minimipainoa ylöspäin.
Koska en ole tuommoista juttua aiemmin nähnyt.
Kymmenen kiloa on noin 0,3s joidenkin lähteiden mukaan ja minimipainoa nostettiin pariin otteeseen ja vieläkin joillakin saattaa olla ylipainoa. Alkaa mennä jo aika paljon aiheen ohi Monacoon liittyen...Linkkiä tähän: Alfalta kusetettiin muutaman kymmenyksen etu jo ennen kauden alkua, kun muut eivät edes koittaneet saada autoa minimipainoon ja vinkuivat sitten minimipainoa ylöspäin.
Koska en ole tuommoista juttua aiemmin nähnyt.
Tuuria oli mukana sitä en kiellä mutta Russell myös petasi oman onnensa kun oli ensimmäinen joka otti toisen vetonsa purkkiin. Veikkaan, että suunnitelmaan kuului nopea-hidas-nopea kun Monacossa renkaat kestää pidempään. Hamiltonilla taas oli hidas-nopea joka oli isomman riskin taktiikka mutta nopeampi onnistuessaa. Se että aika-ajo päättyy kesken Monacossa ja juuri loppuhuipennukseen ei nyt ole mikään iso yllätys.Russell sai taas pienen lottovoiton ja näköjään Alonso valutti auton seinään.
Ricciardo voi mennä kaivamaan Netflixistä esiin sen Drive to survive jakson, missä sen aikainen tallipäällikkö toteaa mäkille siirtymisen olevan virhe jota Daniel vielä katuu.
Lambiase | Yellows ahead, Max, yellows, Checo. Yellows ahead, yellow. Track is blocked…. |
Verstappen | Mate for fuck’s sake. Okay. This is typical Monaco, isn’t it? For fuck’s sake. |
Verstappen | I have to switch off. |
Lambiase | Yeah switch off please. |
Verstappen | That was actually quite a decent lap up until then. |
Lambiase | Yeah, sorry about that. |
Verstappen | This shouldn’t be allowed. Otherwise it’s just better to do your lap and then just bin it into the wall. |
Toivon todella että tänään sataisi kisan aikana. Muuten tiedossa sitä samaa unilääkettä, mitä ollut melkein joka vuosi Monacossa. Viime vuonna taisi olla huimat 0 kpl ohituksia radalla.