F1 2022 - Australian GP

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Yak
  • Aloitettu Aloitettu
"Turvaton varikkopäästö"? Kun pohtivat mikä olisi lyhyesti suomeksi.
 
Sopiikohan nämä uudet autot aika-ajoissa paremmin Perezille kuin Maxille..? Toki vasta q2 käynnissä, mutta olisi kyllä mielenkiintoinen tilanne.
 
Ossi ja Kuha taisi summonoida valtsun ajon kun ensikäteen toivoivat kovaakin tulosta.
 
Ettei olisi Alfalla koitettu jotain säätöjä, jotka selvästi eivät toimineet?
No, huomenna voi sattua mitä vaan. Maaliin selviämällä varmasti pisteillä.
 
Erikoinen homma kyllä bottaksella. Kaikissa reeneissä ja vielä Q1 kulki ihan hyvin, sitten Q2 vauhti ihan hukassa.
 
Bottas kyllä nyt pettymys. Mutta hyvä jos kisassa kulkee ja Alfa pysyy ehjänä, niin pisteitä silti tulisi.

Porukka vaihtaa tummat visiirit, että näkisi auringonlaskun vastavalossa.
 
Mitä nämä kaksi selostajaa sekoilee? Ei riitä Ferrareilla... samaan aikaan näyttää miinusta molemmille Ferrareille ruudussa. :facepalm:
 
Joskus ihmetyttää että miksi niillä ei ole myös striimikuvaa siellä studiossa?
 
Parempi nopea kuin varma, kuten Alonso kuulemma oman rellunsa halunnut.
 
Ferrarin eka paalu Ausseissa sitten Räikkösen 2007
Toivotaan että Ferrarille tulisi myös voitto :) Mutta epäilen että jompi kumpi Red Bull saattaisi viedä kisan. Koska Sainz:in Ferrari on niin kaukana.

Alonso saisi myös nousta kissassa, kun vauhtia tuntuisi olevan.
 
Näkikö joku mitä Russelin viimeisellä yrityksellä tapahtui? Kerkeskö edes yrittää?
 
Bottas kyllä nyt pettymys. Mutta hyvä jos kisassa kulkee ja Alfa pysyy ehjänä, niin pisteitä silti tulisi.

Porukka vaihtaa tummat visiirit, että näkisi auringonlaskun vastavalossa.
Bottakselle vaihdettiin tänään pienempi takasiipi, joten eiköhän se ole enemmän kisaa varten optimoitu.
 
Aika isojakin eroja oli keskikastissa viime kisaan verrattuna. Haas ihan metsässä ja McLaren pomppas Mersun tasolle. Radan luonne tekee paljon ja vielä talleilla aika paljon hakusessa uudet autot.

Alpinella on ollut ihmeellistä tason vaihtelua kuskien kesken viime kaudelta lähtien. Ihan kuin kuljettajilla olisi hyvin erilaiset mieltymykset auton suhteen vai miten tämän voi oikein selittää. Joka tapauksessa Alonso oli todella vahva ennen kuin vaihde jumittui silmään ja seinä kutsui.

Tekisi mieli maalata piruja seinille ja heittää oma arvaus milloin Latifi vetää seinään tällä kertaa kisassa. Mutta tän päivän ulosajo ei nyt menny täysin yhden miehen piikkiin ja muutkin oli ulkona erinäisistä syistä, niin jätetään välistä. Turva-auton mahdollisuus on kumminkin aika korkea.

Leclercin aika-ajovarmuus on kyllä ollut vakuuttavaa. Tänään Sainz oli oikeastaan varmemman oloinen ennen viimeistä vetoa, mutta sieltä Charles jälleen veti kanin hatusta kun tosipaikka oli edessä. Sainzilla ekassa Q3-vedossa huonoa tuuria, mutta huonoa aika-ajotulosta saa silti katsella vaan peilistä. Jos mestaruudesta mielii taistella, pitää se puristus löytyä sieltä yhdelläkin yrittämällä.

Verstappenista jäi semmoinen maku, että auto ei oikein istu nyt täysin miehen käteen ja täydellinen onnistuminen jäi saamatta. Kisassa veikkaan että on kumminkin vahvempi. Vähän mietittyttää Ferrarin Ja Mersun tosi ruma pompotus, aiheuttaako ongelmia pidemmällä matkalla.
 
Viimeksi muokattu:
Aika isojakin eroja oli keskikastissa viime kisaan verrattuna. Haas ihan metsässä ja McLaren pomppas Mersun tasolle. Radan luonne tekee paljon ja vielä talleilla aika paljon hakusessa uudet autot.

Alpinella on ollut ihmeellistä tason vaihtelua kuskien kesken viime kaudelta lähtien. Ihan kuin kuljettajilla olisi hyvin erilaiset mieltymykset auton suhteen vai miten tämän voi oikein selittää. Joka tapauksessa Alonso oli todella vahva ennen kuin vaihde jumittui silmään ja seinä kutsui.

Tekisi mieli maalata piruja seinille ja heittää oma arvaus milloin Latifi vetää seinään tällä kertaa kisassa. Mutta tän päivän ulosajo ei nyt menny täysin yhden miehen piikkiin ja muutkin oli ulkona erinäisistä syistä, niin jätetään välistä. Turva-auton mahdollisuus on kumminkin aika korkea.
Katuradalla yleensä tapahtuu enemmän.
 
Kertauksen vuoksi liput
 

Liitteet

  • FE2D20F1-A1D7-4887-88A2-81C93806BEB4.jpeg
    FE2D20F1-A1D7-4887-88A2-81C93806BEB4.jpeg
    116,7 KB · Luettu: 224
Muistutus vielä, että kisa alkaa tuntia aikaisemmin kuin aika-ajot. Eli jos herää klo 9.00, jää lähtö ja puolet kisasta näkemättä.
 
No mikäs tässä, katsellaan imsaa long bitsistä ja siihen perään sitten nassea. SIttenhän se F1 jo alkaakin. Lomalla(nyt 2vk) niin ei tarvitse niin nukkua, ts yks hailee valvooko yöt vai ei.
 
Aamupalat kehiin ja kisa käyntiin! :kahvi:
edit. näyttääpä älyttömän epäkäytännöllisiltä ja epämukavilta nuo Hamiltonin rastat, kun avustaja tunkee niitä kypärhupun sisään tuonne niskaan.
 
Alpinella ei ole kaikki ok hydrauliikka puolella. Oconilta paineistettiin hydrauliikka lähtögridillä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
264 122
Viestejä
4 575 803
Jäsenet
75 361
Uusin jäsen
ihmisraunio

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom