Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sijalta 6 sijalle 14Kimille pelattiin taas "hieno" taktiikka.
Räikkönen! On se kova!
Rikkoko se autoo tossa ohituksessa samalla?
Ja kisaa jäljellä yli 30 kierrosta. Kyllä ne saa sen vielä pisteiltä pois.Alfa muuten myös pisteillä nyt
Naurettavia nämä kisat nykyradoilla, kun jokainen ohitus pitää perua.
Postailet itse ihan tarpeeksi formula ketjuihin.Meinaatko raportoida kaikki kisatapahtumat tänne?
Meinaatko raportoida kaikki kisatapahtumat tänne?
Yleensä näissä on ollut melkein kymmenen sivua per ketju per kisa ja nyt alat maalittamaan, että minä oon se joka postaan, vaikka en ole postannut läheskään jokaiseen ketjuun? Nyt kiinnostaa paljon, koska tässä taistellaan mestaruuksista, kuljettajien ja tallien ihan tosissaan.Meinaatko raportoida kaikki kisatapahtumat tänne?
Jos nyt pitää veikata, niin Hamilton voittaa
Ohittaminen on edellee hankalaa...
Ei ole mikään aika-ajo, ohittaakin pitäisiJuu Hamilton voitti. Telkku kii. Paras yleisö, jne. @Henkka77 voikin jatkaa kommentointia miten Mercedes oli taas parempi taktiikka.
Jep, ja mitä pidemmälle venyy sitä vaikeampaahan se on.Ei ole mikään aika-ajo, ohittaakin pitäisi
Bottas on näyttänyt, että ohittaminen ei ole helppoa.
Kyllähän se pahalta silloin näytti, nyt kun oma striimi kierroksella 52 niin näyttää paljon paremmalta, hämiksen kierrosajat tippuivat samaan kuin stapilla.Katsotaanko me samaa kisaa?