F1 2021 - Saudi-Arabian GP

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Yak
  • Aloitettu Aloitettu
Mersu taktikoi molemmilla autoilla väärin :) Bottaksen kannalta vähän huono.

Mikä vitun mersufanittaja tää juusela on? Oikarinen vois laittaa juuselan mutelle loppukisan ajaks

Täytyy vain toivoa että Maxin auton vaihdelaatikko oikeasti kestää kisan loppuun asti .. ihan parhautta mersun itkeminen ;)

No niin hämis ja tappi kolaroi kun ovat noin tunteissaan ja bottas voittaa mulle 15 kertoimella massit kotia. Jos eivät kolaroi niin toivottavasti sitte Verstappen. En kestä tota Hamiltonia ihmisenä :poop:

Kuinkas kauas se Perez nyt tippui? Ei ole edelleenkään helppo rasti Maxille, kun pitää kaksi Mersua päihittää yksinään. Olettaen siis, että vielä pitää tämän jälkeen käydä kerran varikolla.

No niin hämis ja tappi kolaroi kun ovat noin tunteissaan ja bottas voittaa mulle 15 kertoimella massit kotia. Jos eivät kolaroi niin toivottavasti sitte Verstappen. En kestä tota Hamiltonia ihmisenä :poop:

laita telkkari kiinni jos et kestä katsoa

Hamilton ilmeisesti unohtanut että itse hyötyi samanlaisessa tilanteessa imolan kisassa. Cry me a river :rofl:

Hamilton ja verstappen kuolettavasti kolaroi, bottas nousee maailmanmestariks

Hamilton ja verstappen kuolettavasti kolaroi, bottas nousee maailmanmestariks
Hamiltonin ja Verstappenin kolaroiminen keskenään (kummatkin jos keskeyttää) niin sataa Verstappenin laariin. Ottamatta kantaa tuohon, että Bottas maailmanmestariksi :D

Ei taida Hamilton uskaltaa ekassa mutkassa vetää maxsin rinnalle, bottas voi kyllä surutta vetää kamikatseella maxsin kylkeen jos siltä tuntuu.

Tuollaista "homopropagandaa" (sateenkaarikypärä & lausunnot) ei tulla meille levittämään.

Vaikka en todellakaan ole saudien lakien kannalla, niin "kenen leipää syöt..."
Höpöhöpö. Luulis että nää öljysheikit tukis Hamiltonia, vai onko muka välit menneet blm- ja lqbt pakotuksen takia?

Menikö Verstappen tekemään varikkosuoralla rangaistuksen arvoisen starttiharjoituksen?

Ja mitä nämä Mersutkin touhuavat ja hidastelevat?

Why why why... Max ja Hamilton molemmat käyttäytyy kuin eivät olisi koskaan ennen olleet tuossa tilanteessa.

Eipäs ollut enää siisti lähtö. Nyt on sitten toinenkin Haas seinässä.

Statistiikka

Viestiketjuista
264 157
Jäsenet
75 386
Uusin jäsen
heeboA

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom