Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kohta paras yleisö ja sateenkaarta yms lätinää.
Kovaa uhkapeliä pelasivat, oiskohan ollut tarkoitus ottaa lopuksi pehmeät. No olihan kisa Bottakselle ainakin mielenkiintoinen. Umpi surkea startti=> jumiutui Sroll "Tsuda" junaa.Rengas sano Poks! kun Mersu tuumasi että kyllä se medium kestää.
EDIT: 3. sijalta vieläpä. Meni myös keula vaihtoon.
Vaikka Alonso-fani en olekaan, niin vahva tämä.Oli kuitenkin hienoa nähdä kuinka leveästi hymyilevä Alonso nautti pallipaikastaan. Suodaan se Hänelle.
Jälkikäteen on helppoa, ne kesti 33 kierrosta kisa 57 kierrosta, Ferrari ajoi pehmeillä 26 kierrosta.30 kierrosta ei ole millään mittarilla liikaa.
Kohta paras yleisö ja sateenkaarta yms lätinää.
Ehkä Perezin taistellessa tietään, Bottaksen kasvattaessa eron aina 20s asti, odottivat että se olisi reilusti enemmän (renkaan vaihdossa menee n. 20s tolla radalla)?En ymmärrä tuota Mersun taktiikkaa, vai olikohan sitä edes? Bottas oli taas sijaiskärsijänä, mitenkäs muuten. Bottas oli toki alussa aika kuutamolla, mutta sitten oli ihan hyvää ajamista ja ohittelua ja kai sen palkintopallipaikan olisi voinut sieltä ottaa, mutta miksi turhaan tuumasi Mersu ja unohti jälleen kerran Bottaksen radalle.
Muuten kisa oli ehkä vähän vaisu, vaikka oli paljonkin ohituksia, niin ei jotenkin jaksanut oikein innostaa tällä kertaa. No kaksi kisaa jäljellä ja mestaruus on edelleen auki, joten odotan mielenkiinnolla miten käy.
Ehkä Perezin taistellessa tietään, Bottaksen kasvattaessa eron aina 20s asti, odottivat että se olisi reilusti enemmän (renkaan vaihdossa menee n. 20s tolla radalla)?
Oikeastaan niillä on ajettu ainakin neljä kierrosta enemmän, aika-ajoissa vähintään kolme ja lämmittelykierros ennen kisaa.Jälkikäteen on helppoa, ne kesti 33 kierrosta kisa 57 kierrosta, Ferrari ajoi pehmeillä 26 kierrosta.
Kaksi kierrosta rengasrikkoa aiemmin Bottaksen kierrosaika alkoi tippua suhteessa Perez:iin, joka niinä vaiheessa näytti yltävän 3-pallille.
Tuosta turvallisesta vaihtoajasta en kinaa, mutta sen verran pitkään Bottaksen aikoja seurasin suhteessa Pereziin, että kyllä se ero oli 20 sekuntia muutamaa kierrosta ennen rengasrikkoa, siitten se alkoi hivenen tippua ja mietin, että nyt pitäis ehkä tulla vaihtoon.Taitaa olla tuolla radalla se renkaanvaihdon vaikutus kierrosaikaan luokkaa +22 - +24 sekuntia.
Bottas ei onnistunut kasvattamaan eroa Pereziin oikeastaan lainkaan lisää vaan se ero pysähtyi alle 10 sekuntiin.
En oikein tiedä mitä ne mersun tallissa ajatteli kun Bottasta pidettiin radalla eikä otettu renkaanvaihtoon ajoissa. Ahneella tahtoo olla paskainen loppu.
HÖPÖ HÖPÖ nyt taas noitten juttujen kanssaTuosta turvallisesta vaihtoajasta en kinaa, mutta sen verran pitkään Bottaksen aikoja seurasin suhteessa Pereziin, että kyllä se ero oli 20 sekuntia muutamaa kierrosta ennen rengasrikkoa, siitten se alkoi hivenen tippua ja mietin, että nyt pitäis ehkä tulla vaihtoon.
Bottas käytti rengastaan paljon ohitellessaan ja uusi rata kaikkille.
Ja Toto on kiltti naapurin setä?Melkoinen roskakaksikko tämä Horner ja Marko
Kerrotko mitä tarkoitat niin tymmenpikin ymmärtää, mikä siinä oli pielessä.HÖPÖ HÖPÖ nyt taas noitten juttujen kanssa
Ehkä odotettiin turva-autoa tai virtuaalista turva-autoa. Bottas olisi saanut silloin nopean stopin. Ei oikein mitään muuta tule mieleen? Ja toki luultiin, että Pirellit ei poksu. Bottas kun oli eka jolla meni rengas.En ymmärrä tuota Mersun taktiikkaa, vai olikohan sitä edes? Bottas oli taas sijaiskärsijänä, mitenkäs muuten. Bottas oli toki alussa aika kuutamolla, mutta sitten oli ihan hyvää ajamista ja ohittelua ja kai sen palkintopallipaikan olisi voinut sieltä ottaa, mutta miksi turhaan tuumasi Mersu ja unohti jälleen kerran Bottaksen radalle.
Muuten kisa oli ehkä vähän vaisu, vaikka oli paljonkin ohituksia, niin ei jotenkin jaksanut oikein innostaa tällä kertaa. No kaksi kisaa jäljellä ja mestaruus on edelleen auki, joten odotan mielenkiinnolla miten käy.
Toto ei sanoisi koskaan näin:Ja Toto on kiltti naapurin setä?
Mutta Toto lähettelee kilpailunjohtajalle sähköposteja kesken kilpailun ja itkee kun meidän tallia sorsitaan , yhyyToto ei sanoisi koskaan näin:
"The penalty for Max is ridiculous. The FIA cannot organize a system of stewards properly and then penalize the pilot with incompetence.
The chances of a victory today are gone. "
Hyvinhän Bottas ajoi, mutta ei tuolle renkaan hajoamiselle vaan mitään voi. Myöhemmin kun renkaita poksui oikein urakalla.Tuosta turvallisesta vaihtoajasta en kinaa, mutta sen verran pitkään Bottaksen aikoja seurasin suhteessa Pereziin, että kyllä se ero oli 20 sekuntia muutamaa kierrosta ennen rengasrikkoa, siitten se alkoi hivenen tippua ja mietin, että nyt pitäis ehkä tulla vaihtoon.
Bottas käytti rengastaan paljon ohitellessaan ja uusi rata kaikkille.
– Ennen kuin se (rengas) hajosi, ei ollut mitään tärinöitä tai pito alkanut häviämään. Eipä ollut eka kerta, näköjään noita välillä hajoilee, Bottas tokaisi heittäen pienen piikin rengasvalmistaja Pirellille.
MYÖS Williamsin Nicholas Latifi kertoi tiimiradiossa tallilleen, ettei hän tuntenut mitään erikoista ennen rengasrikkoaan. Myös Williamsin toinen kuljettaja George Russell kärsi rengasrikon reilun 30 kierroksen mittaisen stintin päätteeksi.
Toto myös sanoi että he analysoivat datan eikä mikään viitannut siihen että rengas hajoaisi.CMorella:
Bottas vaan säästeli renkaita Startti oli kyllä huono.Bottas taas näytti miksi on taxikuskin maineessa. Ekalla kierroksella tippuminen pisteiden ulkopuolelle sarjan parhaalla autolla ja vasta kun Toto huuteli radioon että pitäis alkaa ajaa niin hieman alkoi tapahtua mutta eroa oli jo puoli minuuttia tallikaveriin.
Bottas taas näytti miksi on taxikuskin maineessa. Ekalla kierroksella tippuminen pisteiden ulkopuolelle sarjan parhaalla autolla ja vasta kun Toto huuteli radioon että pitäis alkaa ajaa niin hieman alkoi tapahtua mutta eroa oli jo puoli minuuttia tallikaveriin.
Taitaa nämä tuoreimmat pirellit olla hänen ongelma, kun ennen ei vastaavaa nähty. Kapea optimilämpötila ja jatkuva minimipaineiden nosto ei ainakaan asiaa helpota ja hajoaa ne silti. Ensi kaudella pitäisi lähtökohta olla parempi.Bottas vaan säästeli renkaita Startti oli kyllä huono.
Ja Räkällä vielä kaksi kisaa jäänyt väliinAlonso, Vettel ja Räikkönen eniten ohituksia tehneet koko kauden aikana
Ja Räkällä vielä kaksi kisaa jäänyt väliin