Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja Perez sai rangaistuksen kun ohitti spinnailun jälkeen ja Kimi sai kun ei ohittanut? Menikö minulta jotain ohitse?
Onko kaikki tallit kilpailuissa ns omalla vastuulla? Eli russeli mällä pari miljoonien arvoista autoa niin meneekö rahat vain tiimien omista loppumattomista pusseista.
Valitettavasti se oli Kimin oma syy. Mutta aika raju rangaistus.![]()
Russelin auto myös pohjasi todella pahasti kun siirtyi Valtterin imusta pois, mikä söi pitoa entisestään. In-carista kuulee kuinka kierrokset ampuu tappiin juuri ennen kun auto lähtee hanskasta, kaikki renkaat asvaltilla ja mentiin kuitenkin suht suoraan.Takapyörä meni nurmikolle vasta kun oli jo pois lapasesta. Oli vaan vielä liian märkä ohittaa noin paljon kuivan linjan ulkopuolelta DRS auki.
Russellin arvostus nousi kyllä sillon viime vuonna kun paikkaili Hamiltonia, mutta nyt ei kakara malttanu kattoa tilannetta todella tarkkaan videolta ja nukkua yön yli vaan edellee jatkaa länkytystään. Sinne meni arvostukset.
Hamilton on kyllä syntynyt eri tähtien alla kuin muut. Aivan käsittämätön tuuri/taito -yhdistelmä tuli taas eilen todistettua. Olisiko yksikään toinen kuski tuolla onnistunut peruuttamaan auton hiekan yli takaisin radalle? Muutenkin tuo tilanne. Hamilton mokaa, niin 10 sekunnin päästä tallikaveri vetää seinään punaisten lippujen arvoisesti Russelin avustuksella ja Hamilton kärsii minimaalisen vähän. Ja sit taas suomalaiset... toinen keskeyttää ja toiselta viedään pisteet ihmeellisten sääntökiemuroiden takia. Toki Kimi olisi voinut ihan itse pysyä siellä radalla, eikä tunaroida hiekalle.
summa summarum... oli kisa kuinka hyvä tahansa, niin aina suomalaisia vituttaa kisan jälkeen.![]()
Hamilton on kyllä syntynyt eri tähtien alla kuin muut. Aivan käsittämätön tuuri/taito -yhdistelmä tuli taas eilen todistettua. Olisiko yksikään toinen kuski tuolla onnistunut peruuttamaan auton hiekan yli takaisin radalle? Muutenkin tuo tilanne. Hamilton mokaa, niin 10 sekunnin päästä tallikaveri vetää seinään punaisten lippujen arvoisesti Russelin avustuksella ja Hamilton kärsii minimaalisen vähän. Ja sit taas suomalaiset... toinen keskeyttää ja toiselta viedään pisteet ihmeellisten sääntökiemuroiden takia. Toki Kimi olisi voinut ihan itse pysyä siellä radalla, eikä tunaroida hiekalle.
summa summarum... oli kisa kuinka hyvä tahansa, niin aina suomalaisia vituttaa kisan jälkeen.![]()
Hamilton hävisi mestaruuden Ruusperille oikeastaan teknisiin ongelmiin, ja silloin kun kimi vei mestaruuden niin sähläsi ratinnappien kanssa, että on tuollakin joskus ollut huonoa tuuria ja sähläystä. Nyt lähivuosina on ollut tuuri kyllä käsittämättömän hyvää.
Mitään tutkittavaa ei ollut, koska Hamilton ei rikkonut sääntöjä, FIA:n kilpailutoimenjohtaja Michael Masi kiteytti. Masi kertoo, etteivät säännöt estä pakittamista takaisin radalle. Kyseinen sääntö on voimassa vain varikkosuoralla.
Sen sijaan radalla pakittaessakin turva-alueelta kilvanajoalueelle pitää pystyä palaamaan turvallisesti ja muita vaarantamatta. Tässä Hamilton ja Mercedes Masin mukaan onnistuivat.
– Kuuntelimme Lewiksen ja Mercedeksen välistä radioviestintää, ja häntä pidettiin kokoajan hyvin kartalla muista, Masi kertoi medialle Imolan varikolla.
Varmaan Toton puhuttelulla ollut jokseenkin vaikutusta, Russell nimittäin "yön yli mietittyään" julkaisi anteeksipyynnön Valtterille.
![]()
F1 news: Russell apologises to Bottas for Imola incident
www.motorsport.com
"Yesterday wasn't my proudest day," he said. "I knew it would be one of our best opportunities to score points this season and, when those points matter as much as they do to us right now, sometimes you take risks. It didn't pay off and l have to take responsibility for that.
"Having had time to reflect on what happened afterwards, I know I should have handled the whole situation better. Emotions can run high in the heat of the moment and yesterday mine got the better of me. I apologise to Valtteri, to my team and to anyone who felt let down by my actions.
"That's not who I am and I expect more from myself, as I know others expect more from me. I've learned some tough lessons this weekend and will come out of this a better driver and a better person for the experience.
"Now it's full focus on Portugal and a chance to show what I'm really about. Thanks for all the messages, both positive and negative. They will all help me to grow."
Tämä. Jos perezille annetaan ensin sijojen takaisin ottamisesta rankku ja alfa vielä kysyy tuomaristolta varmistusta joka ei vastaa niin mitäs vittua. Naurettavaa lyödä lyötyä koska sääntökirja nyt sattuu sanomaan näin.Räikkösen rankku ottaa kyllä edelleenkin päähän. Ilmeisesti talli oli vielä kysynyt tuon sc:n aikana tuomaristolta saako ottaa oman paikan takaisin, mutta ei saanut mitään vastausta. Vähän voisi tuomaristokin käyttää tervettä järkeä välillä eikä tulkita sääntökirjaa kun raamattua. Asia ei kuitenkaan niin ole etteikö säännöissä olisi aikaisemmin joustettu erikoistapauksissa. Esim viime vuonna bahrainissa mersun rengassekoilut (sekarengastus jossa bottaksella oli russelin renkaat ja toisinpäin) josta pitäisi sääntöjen mukaan tulla hylkäys, mutta kappas isompi talli kyseessä ni selvisivät sakoilla.
Olisipa tilasto siitä montako kertaa Hamiltonilla on käynyt vastaava järjetön munkki turva-autojen/keltaisten lippujen/jne. kuin tässä kisassa. Mestaruuksia ne ei välttämättä ole ratkaissut, mutta onhan toi jotain ihan uskomatonta. Väitän, että vie tilastoja 100-3 seuraavaan Hannu Hanheen verrattuna.
No niinpä tietysti! Tää sarja kaipaa mulkkuja ja tappeluita kulisseissa! Ei tollasta nöyristelyä
Kaukana suoraselkäisestä. Toto lyönyt lähinnä painetta.
Pelottavan vahvalta näyttää Hamilton heti alkukaudesta etenkin kisoissa, olisi eilen ilman virhettä haastanut Verstappenin tosissaan. Red Bull on ottanut huiman askeleen eteenpäin tälle kaudelle, mutta tuntuu silti että Hamilton saattaa sittenkin olla liian kova pala vielä tällä kaudella. Etenkin kun hänen mersu harvoin kärsii tekniikkaan liittyviä keskeytyksiä, Red Bullilla luotettavuus tuskin tulee olemaan samalla tasolla. Onko ratkaisevassa osassa myös rengaskulutus kisoissa, mersun renkaat näyttäisi toimivan paremmin pidempään näissä kahdessa ekassa kilpailuissa. Mutta mahtava alku kaudelle kun vihdoinkin näyttäisi mestaruuskamppailusta tulevan tiukka, tätä F1 on kaivannut.
Olisipa tilasto siitä montako kertaa Hamiltonilla on käynyt vastaava järjetön munkki turva-autojen/keltaisten lippujen/jne. kuin tässä kisassa. Mestaruuksia ne ei välttämättä ole ratkaissut, mutta onhan toi jotain ihan uskomatonta. Väitän, että vie tilastoja 100-3 seuraavaan Hannu Hanheen verrattuna.
Tässä olis hyvä Intialainen:Toivoisin vähän enempi väriä näihin kuskeihin. Naisia ja kiinalaisia ja intialaisia pitäisi olla myös mukana. Jotenkin aikansa elänyt tuo kuski jakauma.
Intialainen on ollu jo, tosin nyt hölisee välillä lähetyksissä. Karun:lla on tosiaan väriä varmaan enemmän kuin hämiksellä.Toivoisin vähän enempi väriä näihin kuskeihin. Naisia ja kiinalaisia ja intialaisia pitäisi olla myös mukana. Jotenkin aikansa elänyt tuo kuski jakauma.
– Automme on romuna kulukatto-olosuhteissa. Emme todellakaan olisi tarvinneet tällaista. Tämä todennäköisesti rajoittaa päivityksiä, joita voimme tehdä, Wolff sanoi kilpailun jälkeen
Jöö, kun tehdään väärin, se myönnetään eikä vaan intetä vastaan ja keksitä jotain paskoja salaliittoteorioita.
Tuo mitään nöyristelyä ollu vaan suoraselkäinen myöntäminen että oli väärässä. Joskin tuo olis pitäny tajuta tehdä jo aiemmin.
Ennemmin nolo syytellä muita omasta virheestä.No niinpä tietysti! Tää sarja kaipaa mulkkuja ja tappeluita kulisseissa! Ei tollasta nöyristelyä
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.