"Hasn't stopped raining for a few hours now" - Carlos Sainz Jr äsken hyyyvin sateisessa live haastattelussa.
Hyvää lupaa, jos vaan päästään kisaamaan.
Hyvää lupaa, jos vaan päästään kisaamaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikö noi nyt yleisesti ottaen jossain määrin eri autoilla samassa tallissa aja? Tai no, erilaisilla ennemminkin.senhän tietääkin pilsneri BBS.iotechistä sanoa millaisella autolla ajaa
Eikö noi nyt yleisesti ottaen jossain määrin eri autoilla samassa tallissa aja? Tai no, erilaisilla ennemminkin.
Juuri näin, mutta ei siitä saa puhua, kun foorumin valkoritarit vetää herneet neniin heti..Toki jokaisella tallilla autoa kehitetään ykköskuskin mukaan. Tää ei oo ollu mikään salaisuus enää vuosiin ja en ymmärrä miks siitä ei saa puhua. Auto ei varsinaisesti varmastikaan ole yhtään "parempi" toisella vaan sopii ajotyyliin paremmin.
Miksei saa lähteä edes varikolta?Perez ei pääse edes kisaan asti, ihme että uusittiin sopimus
Miksei saa lähteä edes varikolta?
Tuolla sitten pitäisi kohta ajaa kilpaa.Perez ei pääse edes kisaan asti, ihme että uusittiin sopimus
Varmaan vähän toistoa, eli ajetaan kierros ja punaiset liput kun puolet kuskeista on nurmikolla. Sitten odotellaan tunti sateen loppumista.Tuolla sitten pitäisi kohta ajaa kilpaa.
Jos noin vaikea pysyä radalla lämmittelyssä niin miten ihmeessä tuolla voidaan kisata.
Ja 5 tuntia startin jälkeen ham julistetaan voittajaksi kiitos parin oikein ajoitetun turva-auton tai punaisten lipun vaikka mokaakin jossain vaiheessa ja tippuu häntäpäähän.Eiköhän lähdössä iso kolari, sitten punaiset liput. Vatuloidaan toista tuntia jatketaanko ja milloin jatketaan
Odotitko oikeasti jotain muuta? Kyllä tuolla aika paska keli on.Turva-auto lähtö, ei vittu
Tuliko tämä F1-tietäjälle yllätyksenä?Turva-auto lähtö, ei vittu
Itellä heittää aina kerran pihalle cmoresta kirjautuen ulos. Tämä siis vain mökillä joten luulen sen johtuvan paskasta netistä.Taidan olla ainoa jolla CMore heittää kirjautuessa "Väliaikainen virhetilanne, yritä myöhemmin uudelleen."? prkl.
EDIT: pikaisella troubleshootilla syy olikin VPN:ssä.
Odotitko oikeasti jotain muuta? Kyllä tuolla aika paska keli on.
Yrittävät seuraavaksi 15.10 (10min).Delayed start
Ajetaan kuulemma. Safety carin perässä niin pitkään ennenkuin sade lakkaa.Ajetaankohan metriäkään tänään?
Jos tämä pitää paikkaansa niin eihän nuo ehdi edes aloittaa ennen tuota..Turha odotella, pahin sade iskee klo 17 paikallista aikaa Windy as forecasted
Verstappenin hyvä sanoa, että iha hyvin voidaan ajaa Pakan takana on vähä eri mietteet vesisumussa.
Tuskinpa max osaa asiaa edes muiden kannalta ajatella, taitaa olla sellainen minä minä moodi päällä kisaviikonloppuisin.Just hauskaa kommenttia ku kaikki muut valittaa, en tiiä tekeekö ton tahalleen
Siis tottakai Verstappenille kelpais, kuten jokaiselle joka kärjessä ajais. Noi kommentit ois yhtä hauskoja kenen tahansa sanomana. Radan pinta varmasti onkin ihan ajettava, että ei VER valehtelekkaan. edit: toki itsekin mainitsi, että ei kovin lähellä turva-autoa voi ajaa, ku sumuttaa nii perhanasti.Tuskinpa max osaa asiaa edes muiden kannalta ajatella, taitaa olla sellainen minä minä moodi päällä kisaviikonloppuisin.