Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tässä kisassa ei tapahdu mitäänJa sit on varikkokäynnitkin tehty... haukotus. Nyt ajellaan kiltisi jonossa maaliin.
Taitaa olla snookerissa huomattavasti enemmän tapahtumiaHyvin kerkeää tässä samalla seuraamaan snookerin finaalia.
Taisi olla virhepäätelmä. Kumpikaan Ferrari ei kulje oikein mihinkään.Miten tuo Fetteli kulkee niin paljon paremmin kuin Leclerc?
Kyllösen sanoin "Häkkinen kontrolloi kisaa neljänneltä sijalta".Bottas säästää kato renkaita ja yrittää sit saada yllätysmomenttia kymmenen sekunnin päästä.
Vähän oli tylsähkö kisa, vaikutti siltä ettei Mersulla ollut kaikkea tehoa täytössään. Hyvää työtä mersuilta silti.
Tosin Mersun motista otettiin tehoja pois jo aika-ajoihin, joten antoi sekin tasoitusta. Eivät tainneet olla missään sektorissa nopeampia kuin Verstappen? Kolmannessa tosiaan sitten se 0,3s takkiin.Tai sitten RB vain oli tänään nopeampi. Erot tuli siellä mutkikkaassa kolmannessa sektorissa joka on enemmän pidosta kiinni eli alusta ja aerodynamiikka vaikuttaa
Eivät välttämättä kaikkia ongelmiaan julkaise, mutta kyllähän RedBull on autoaan paljon parantanut kauden mittaan. Toivotaan että kisat vielä tiukkenee ensi kaudella. Ainakin tallien välisen tilanteen uskon tiukentuvan Perez:n mukaan tulon myötä.Tosin Mersun motista otettiin tehoja pois jo aika-ajoihin, joten antoi sekin tasoitusta. Eivät tainneet olla missään sektorissa nopeampia kuin Verstappen? Kolmannessa tosiaan sitten se 0,3s takkiin.
Toisaalta Mersu ei ole kehittänyt tämän vuoden autoaan syyskaudella lainkaan, joten eiköhän ensi vuonna palata taas normaaliin marssijärjestykseen.Eivät välttämättä kaikkia ongelmiaan julkaise, mutta kyllähän RedBull on autoaan paljon parantanut kauden mittaan. Toivotaan että kisat vielä tiukkenee ensi kaudella. Ainakin tallien välisen tilanteen uskon tiukentuvan Perez:n mukaan tulon myötä.
Leveämmät renkaat tuo myös lisää pitoa ja avattava takasiipii vauhtia suorille, vaikka ennen Monzassa saivat ilmankin reilu 370km/h. Autot on nykyisin noin 20cm leveämpiä ja se rajoittaa huippunopeuksia avattavasta takasiivestä huolimatta, mutta kiemuraisella radalla rankaisee myös enemmän vanhan liiton autoa. Olivat ennen myös kevyempiä.Onhan noissa nykyautoissa reilusti enemmän downforcea ja tehoa (varsinkin vääntöä) kun noissa 2000-luvun värkeissä. Siltikin pelkän äänen takia noita vapari V10 ja jopa V8 olisi paljon mielekkäämpää katsella.