Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaa. Kyllä meillä ainakin sovitaan yhdessä pelisäännöt ja aika pitkälti saa tehdä niin kuin lystää. Mikään ongelma ehdottaa pomon vaihtoa jos ei työn jälki miellytä.Ymmärtäkää nyt tuo asia, Bottas on töissä Mersulla. End of story.
Ette tekään työelämässä hypi pomon nenille ja tee niinkuin itse lystäätte vaikka miten vituttaisi.
No olipa helvetin paska vasta-argumentti. Sitä se on, kun tajuaa olevansa ihan pihalla.Jos ja jos.
Suomalaiskuskin tunnusmerkki.
Ihan pihan mistä? 2017 oli Bottakselle ihan samanlainen kuin kuluva vuosi. Sillä erotuksella että nuo mainitsemasi jossittelut jäivät vähemmälle. Mitä tästä edes vääntämään. Laitan sinulle tähän Mercedeksen vuosien 2016 ja 2017 kisasijoitukset. Koita siitä arvata mikä rivi edustaa kutakin kuskia:No olipa helvetin paska vasta-argumentti. Sitä se on, kun tajuaa olevansa ihan pihalla.
Kyllä näitä asioita saa jossitella. Kaikissa tilanteissa se ei ole järkevää, mutta tässä yhteydessä kyllä. Yritä nyt edes.
Niin. 2016 Mersu oli muita selvästi enemmän edellä, kuin 2017. Silloin on helpompi taistella keskenään, kun ei ole muita talleja häiritsemässä.Ihan pihan mistä? 2017 oli Bottakselle ihan samanlainen kuin kuluva vuosi. Sillä erotuksella että nuo mainitsemasi jossittelut jäivät vähemmälle. Mitä tästä edes vääntämään. Laitan sinulle tähän Mercedeksen vuosien 2016 ja 2017 kisasijoitukset. Koita siitä arvata mikä rivi edustaa kutakin kuskia:
Kun olet saanut nimet oikein, niin voit sitten laittaa noita tekosyitäsi paikoilleen ja katsoa mitä jää viivan alle.
Ei minunkaan mielestäni ja kuten jo heti alkuun totesin, ei suorituksissa sinäänsä ole paljoa kritisoitavaa vaan minun kunnioituksen puute johtuu vain asenteesta. Tuo monien peräänkuuluttama "mä oon vaan töissä täällä" -meininki on se, mikä minua tässä häiritsee.2017 kaudella 11 kisan jälkeen tilanne oli Hamilton 188, Bottas 169. Jos korjattaisiin tuo Bottakselle sattunut teknisen vian vuoksi keskeytys Espanjassa, niin tilanne olisi ollut tuossa vaiheessa 188-184. Mielestäni ihan aiheellinen jossittelu, koska Bottas ei voinut tuolle keskeytykselle mitään ja Hamiltonille sellaista ei tapahtunut. Eli siinä olisi puhuttu neljän pisteen erosta 11 kisan jälkeen. Mielestäni ei paha suoritus, kun Bottas tuli uutena talliin, jonka autoa on jo vuosia rakennettu täydellisesti Hamiltonin tarpeisiin sopivaksi?
Kaiken? Mitähän muuta minä nyt olen kommentoinut muuta kuin tuota asennevikaa?Yrität nyt väkisin vääntää kaiken Bottasta vastaan, kun totuus on, että Valtteri on ajanut yleensä todella hyvin, mutta huono tuuri ja joissain tapauksissa myös heikommat yksittäiset kisat ovat aiheuttaneet sen, että Hamilton on lopulta ollut parempi. Onhan Hamilton selvästi kokeneempi ja edelleen tallin varsinainen ykköskuski, jolla on varmasti enemmän valtaa auton suunnittelun suhteen. Siinä on haasteellinen paikka toisen kuskin tulla tuota yhtälöä haastamaan, mutta Bottas on siinä onnistunut ihan kohtalaisesti tähän asti. Ilman paskaa tuuria tällä kaudella olisi voinut taistella tosissaan mestaruudesta ja viime kaudellakin oli pitkään taistossa mukana.
Bottas on tosiaan suoriutunut kohtalaisesti, eikä minua kiinnosta avata TV:tä katsoakseni kohtalaisia suorituksia.Siinä on haasteellinen paikka toisen kuskin tulla tuota yhtälöä haastamaan, mutta Bottas on siinä onnistunut ihan kohtalaisesti tähän asti. Ilman paskaa tuuria tällä kaudella olisi voinut taistella tosissaan mestaruudesta ja viime kaudellakin oli pitkään taistossa mukana.
No rupesit nostamaan pisteitä esille ja kuuluttamaan sitä, että Bottas ei haasta Hamiltonia ollenkaan. Tämä on yksinkertaisesti ihan täyttä paskaa.Kaiken? Mitähän muuta minä nyt olen kommentoinut muuta kuin tuota asennevikaa?
No eihän se haastakaan lähellekään samaan tapaan kuin edellinen tallikaveri. Se haisee olemuksesta. Se näkyy tilastoissa. Jos se on mielestäsi paskaa niin sinähän tässä nyt suolaat omia argumenttejasi aika tehokkaasti.No rupesit nostamaan pisteitä esille ja kuuluttamaan sitä, että Bottas ei haasta Hamiltonia ollenkaan. Tämä on yksinkertaisesti ihan täyttä paskaa.
Mitä outoa siinä on? Kuskeja minä seuraan enkä talleja. Ei voisi vittuakaan kiinnostaa jonkun tallin loppusijoitus jos se saavutetaan "järkiajolla". Kyllä mä ymmärrän että Dacia-kuskeille voi tuollainenkin olla hohdokasta. Ihan niin kuin jotkut tykkäävät kaurapuurosta vähäsuolaisella margariinisilmällä. Tai vaniljajäätelöstä.Minusta on vain hyvin outoa, että pidät Rosbergin ärsyttävää niskurointia jotenkin hienona asiana verrattuna siihen, että Bottas ajaa järkevästi ja tallin edun mukaisesti. Paremmalla tuurilla Bottas olisi pysynyt pidempään mestaruustaistossa mukana ja saattaisi edelleen kisata Hamiltonia vastaan täysillä. Joskus eivät vain asiat loksahda kohdalleen, jolloin on järkevintä ajaa tallin edun mukaisesti, jotta saa tallilta parhaan mahdollisen tuen seuraavalle kaudelle.
Luitko aiempia viestejäni? Selostin aika hyvin kuinka Bottas on tilastojen mukaan haastanut Hamiltonia selvästi Rosbergia paremmin.No eihän se haastakaan lähellekään samaan tapaan kuin edellinen tallikaveri. Se haisee olemuksesta. Se näkyy tilastoissa. Jos se on mielestäsi paskaa niin sinähän tässä nyt suolaat omia argumenttejasi aika tehokkaasti.
No et kyllä selostanut. Toit vaan yhtälöön mukaan oman tuuriparametrisi.Selostin aika hyvin kuinka Bottas on tilastojen mukaan haastanut Hamiltonia selvästi Rosbergia paremmin.
Sinähän se tässä olet rakkaudesta sokeana.Et tunnu tietävän yhtään mistä puhut. Rakastat vain Rosbergia ja vihaat Bottasta, niin kaikki asiat kääntyvät päässäsi väkisin Bottasta vastaan.
Siksi sanoinkin "tavalla tai toisella". Edes Totolla ei ole munaa antaa tuollaisessa tilanteissa tallimääräyksiä. Onhan noita talleja muitakin joissa toisella kuskilla on snadisti enemmän suoranopeutta ihan vain koska talli on niin päättänyt.Se nyt on täysin selvää, että jos Bottas johtaisi pisteissä Hamiltonia, niin ei todellakaan tulisi koskaan mitään tallimääräyksiä. Naurettavaa edes väittää tätä vastaan.
Sanoin näin:No et kyllä selostanut. Toit vaan yhtälöön mukaan oman tuuriparametrisi.
Kylläpäs.No et kyllä selostanut. Toit vaan yhtälöön mukaan oman tuuriparametrisi.
Kerro vähän lisää tästä. Ei helvetti mitä salaliittoteorioita Menee ihan naurettavaksi tää sun touhu taas.Siksi sanoinkin "tavalla tai toisella". Edes Totolla ei ole munaa antaa tuollaisessa tilanteissa tallimääräyksiä. Onhan noita talleja muitakin joissa toisella kuskilla on snadisti enemmän suoranopeutta ihan vain koska talli on niin päättänyt.
Eli...Kylläpäs.
Rosbergin aikaan ei ollut ketään muita haastajia. Oli vain Mersu vs Mersu.
Paljon kovemmat pisteet on saatavilla tuossa tapauksessa kuin nykyään, molemmilla kuskeilla.
Nyt on Mersu vs Ferrari (ja satunnaisesti Red Bull), joka sekoittaa pakkaa ja aiheuttaa useita alempia sijoituksia Mersukuskeille (paitsi nyt viimeaikoina).
Viimeisin esimerkki:Kerro vähän lisää tästä. Ei helvetti mitä salaliittoteorioita Menee ihan naurettavaksi tää sun touhu taas.
Tämä. On aina vähän hankalaa alkaa vertaamaan kuskeja keskenään, kun tässäkin tilanteessa olosuhteet ovat muuttuneet.Nyt on Mersu vs Ferrari (ja satunnaisesti Red Bull)
Huoh pakko pelleillä?Eli...
Bottaksen 3. sija Hamiltonia vastaan on parempi suoritus kuin Rosbergin 1. sija Hamiltonia vastaan?
Kyllähän tämä vaihtoehtotodellisuuden matematiikka käy vähintäänkin mielenkiintoiseksi kun tuollekin väittämälle löytyy perustelut.
Tämä. On aina vähän hankalaa alkaa vertaamaan kuskeja keskenään, kun tässäkin tilanteessa olosuhteet ovat muuttuneet.
Ethän sä nyt voi olla noin idiootti? Jätät tarkoituksella vastaamatta niihin teksteihin, missä kaikki sanomasi todistetaan vääräksi. Tämän jälkeen otat esille jotain ihan absurdeja esimerkkejä, jotka eivät kerro mitään mistään ja ylpeilet sillä kuin olisit joku kaikkitietävä.Eli...
Bottaksen 3. sija Hamiltonia vastaan on parempi suoritus kuin Rosbergin 1. sija Hamiltonia vastaan?
Kyllähän tämä vaihtoehtotodellisuuden matematiikka käy vähintäänkin mielenkiintoiseksi kun tuollekin väittämälle löytyy perustelut.
Niin tässähän oli manipuloitu grafiikat päin helvettiä(kuten kaikissa noissa mini sectors videoissa). Suoranopeuksissa ei ollut merkittävää eroa.Viimeisin esimerkki:
Mää käyttämässä urheilua älykkyyden mittarina...
Meinasin tuohon numerokikkailuviestiin vielä palata, mutta enpä taida jaksaa kun meno on niin Dacia.
Ja sieltä vielä sopiva tekosyy olla vastaamatta tekstiin, jossa todistetaan sinun olleen väärässä. Kätevää!Mää käyttämässä urheilua älykkyyden mittarina...
Meinasin tuohon numerokikkailuviestiin vielä palata, mutta enpä taida jaksaa kun meno on niin Dacia.
Järkimiehen valinta.Nyt putosin. Miten Dacia nyt tähän liittyy?
Jos Bottas ei ymmärtäis sitä ja alkais vänkää vastaa, ni se vaan aiheuttais itselleen ongelmia ja mitä hyöyä siitä olis? Mersulla on jonossa yhtä hyviä kuskeja, jotka voidaan istuttaa autoon, jos Bottas alkais vänkäämään.
.
Minä olen aiheesta vain todennut, että,Ja sieltä vielä sopiva tekosyy olla vastaamatta tekstiin, jossa todistetaan sinun olleen väärässä. Kätevää!
Ei tässä mitään urheilua kukaan ole käyttänyt älykkyyden mittarina, vaan sitä tapaa millä keskustelet.
En vain ole samaa mieltä siitä, että Bottaksella olisi nöyristelevä asenne. Bottas on myös antanut Hamiltonille enemmän haastetta, kuin Rosberg antoi kahden ensimmäisen Mersukautensa aikana. Tätä faktaa voi katsella tilastoista, jos niin haluaa. Ja tätä et ole vieläkään kommentoinut yhtään.Minä olen aiheesta vain todennut, että,
"No siis ylipäätään tuommoinen (Bottaksen) nöyristelevä löysyys ei oikein kuulu huippu-urheiluun. Paljon mieluummin katsoin Rosbergia ja Hamiltonia kilpailemassa."
Jotain vikaa tässä?
Jos sinullakin on peppu kipeänä sympatiasta niin pahoittelut. Mielipiteeni selvästi on sinun mielestäsi väärä. Olet sen nähtävästi jossain myös todistanut. Onnea väittelyn voitosta.
Sinäpä sen itse sanoit
Sinäpä sen itse sanoit
Viimeisin esimerkki: