Cojin de Raton
Tukijäsen
- Liittynyt
- 16.10.2016
- Viestejä
- 2 729
Leclerc ajaa kyllä huikean hyvin tolla Sauberilla.
Saa Ericssonin näyttämään juuri niin huonolta kuin se onkin. Olisko kannattanut jatkaa Wehrleinin kanssa Ericssonin sijaan.Leclerc ajaa kyllä huikean hyvin tolla Sauberilla.
Ihan turhaa totta mietiä hamilton tulee voitamaan mestaruudunHamilton ei tarvitse yhtään ylimääräistä keulaa MM-taistossa Vetteliä vastaan.
Tämä taitaa olla ensimmäinen kisa, jossa Mersu on oikeasti dominoinut. En siis vielä tekisi tuollaisia johtopäätöksiä.Ihan turhaa totta mietiä hamilton tulee voitamaan mestaruudun
Mersun vauhti on niin kovaa
Ferrari tulee putomaan kesätauon jälkeen ihan kyydistä on joka vuosi pudonnutTämä taitaa olla ensimmäinen kisa, jossa Mersu on oikeasti dominoinut. En siis vielä tekisi tuollaisia johtopäätöksiä.
Maininnan saa myös ystävämme Sergei.Mun valinta Driver of the day: Romain Grosjean.
Eiköhän se Ferrari olisi kussut Kiminkin taktiikan. Oli kyllä ihan älytön tuo Vettelin stoppi. Luovuttivat kakkossijansa pois.Ei vittun vittu jos Kimin tekniikka ei olisi hajonnut olisi ollut vähintään kolmas
Kimi oli yhden pysäyksen taktiikallaMeinaatko ettei Ferrari olisi kussut Kiminkin taktiikkaa? Oli kyllä ihan älytön tuo Vettelin stoppi.
Ja seuraavaks monacoBarcelona ei pettänyt taaskaan, taistelee taas vahvasti yhtenä kauden tylsimmistä kisoista.
Eihän Kimi ollut edes käynyt vielä pitillä? Eli siis isketään eripari renkaat, ei saada rengasta irti, mekaanikko jää auton alle pitillä.. Tai ajatetaan ylipitkään/otetaan liian aikaisin.. Mitä näitä nyt on, ei olisi eka kerta kun Ferrari yllättää. En mitenkään pitäisi varmana, että Kimi olisi ollut (vähintään) kolmas vaikka olisi välttänyt tuon tekniikkavian.Kimi oli yhden pysäyksen taktiikalla
Niin mikä siinä olisi mennyt pieleen?
Nämä kaksi roskaa voisi kyllä poistaaJa seuraavaks monaco
Jos raha ei olisi ongelma, niin mukava se olisi käydä paikan päällä katsomassa joskus Monacon GP. Voisi kuvitella että aika perkeleen kallis keikka olisi kun ottaisi hotellihuoneen Monacosta radan varrelta viikonlopuksi jossa olisi vielä parveke josta näkisi vielä hyvin radalle ja jossa voisi virvokkeita maistella kisaa katsoessa. Toki kattohuoneisto isolla kattoterassilla olisi vielä kivempi. Kasinolla kävisi sitten vielä tonnin pari häviämässä.Ja seuraavaks monaco
Monacon osalta riittää aika-ajojen katsominen ihan hyvin, kisatulokset sitten uutisista.Ja seuraavaks monaco
Tai sitten menee budjetilla: huijaa vaimo lomalle Norwegian lennoilla Nizzaan, siitä junalla monacoon. Radanvarsipaikat 70€, Heineken 3€ kojusta ja eikun kaltsille ottaa arakaa ja katsomaan kun autot huristelee ja raharikkaat kelluu paatilla. Kisojen jälkeen sitten sitä Nizzaa katsomaanJos raha ei olisi ongelma, niin mukava se olisi käydä paikan päällä katsomassa joskus Monacon GP. Voisi kuvitella että aika perkeleen kallis keikka olisi kun ottaisi hotellihuoneen Monacosta radan varrelta viikonlopuksi jossa olisi vielä parveke josta näkisi vielä hyvin radalle ja jossa voisi virvokkeita maistella kisaa katsoessa. Toki kattohuoneisto isolla kattoterassilla olisi vielä kivempi. Kasinolla kävisi sitten vielä tonnin pari häviämässä.
Riittäisiköhän esimerkiksi 10 tuhatta euroa tuollaisen yhden viikonlopun reissun budjetiksi?
Unkarissa sentään pystyy ohittamaan, vaikka vaikeaa se on sielläkin.Onhan siellä muitakin helmiä vielä tulossa kuten unkari.
Suurin osahan menee Monacon kisaa katsomaan budjetilla ja käy kaupungissa vain päiväseltään ja yöpyy jossain kaukana. Sehän väkimäärä kaupungissa moninkertaistuu siihen nähden kisaviikonloppuna mitä siellä Monacossa on asukkaita muuten. Hyvä jos muutamalle promillelle kisavieraista riittää hotellihuoneita joissa on parvekkeelta hyvä näkymä radalle. Hintataso on Monacossa muutenkin perkeleen kallis. Em. syistä se hintataso varmaan raketoi kisaviikonloppuna hyvillä hotellihuoneilla lähes tähtitieteelliseksi kun tallit ja niiden sponsorit vieraineen halunnevat sidosryhmilleen parasta ja media ja raharikkaat sitten kilpailevat niistä hyvistä hotellihuoneista mitä on tarjolla. Jos todella iso raha polttelee taskussa niin en kyllä yhtään edes epäile etteikö sieltä järjestyisi nopeallakin aikataululla jotain loisteliasta kattohuoneistoa josta on hyvät näkymät radalle tai vaikka huvijahtia vuokralle jonka kannelta voisi kisaa katsella. Ilmeisesti nyt Liberty Median aikana myös varikkopassi järjestyy turistillekkin kun latoo vain riittävän kasan rahaa tiskiin.Tai sitten menee budjetilla: huijaa vaimo lomalle Norwegian lennoilla Nizzaan, siitä junalla monacoon. Radanvarsipaikat 70€, Heineken 3€ kojusta ja eikun kaltsille ottaa arakaa ja katsomaan kun autot huristelee ja raharikkaat kelluu paatilla. Kisojen jälkeen sitten sitä Nizzaa katsomaan
Nimim. Olihan se ihan hauskaa noinkin, vaikkei parhaisiin paikkoihin ookkaan varaa
Noi grafiikat on olleet koko ajan sekaisin tänä vuonna ja olevat ärsyttävän näköiset.Alkaa Grosjean pleikkaripiruettien ja Bakun hölmöilyjen jälkeen palailla pikkuhiljaa takaisin Lotus-kultavuosiensa tasolle, sen verran romua on näyttävästi tullut radalle, tänäänkin ihme ettei pahemmin käynyt.
Tuossa ennen kisaa ajattelin, että Räikkösellähän on hyvä sauma kauden lopussa, jokainen kisa jossa on päässyt maaliin asti niin on aina palkintopallilla. Jos vaan lelut kestäisivät loppuun asti ja tallikaan ei mokailisi varikkokäyntien ja taktiikoiden kanssa...
Verstappen ei tässäkään kisassa pystynyt olemaan hölmöilemättä, tällä kertaa onneksi ei vaikuttanut lopputuloksiin millään tavalla.
Huomasiko muuten joku hauskan typon lähetyksessä kun virtuaalinen turvauto oli radalla? Tekstissä taisi lukea jos en väärin nähnyt "drivers must increase their speed 40% of their lap time..." tuohon tyyliin.
Itselleni pisti silmään vain lähtöjärjestys, jossa rivin toinen kuljettaja oli esitetty grafiikassa etumaiseksi. Vasemmalla puolella ykkönen oli alempana kuin kakkonen oikealla jne.Huomasiko muuten joku hauskan typon lähetyksessä kun virtuaalinen turvauto oli radalla? Tekstissä taisi lukea jos en väärin nähnyt "drivers must increase their speed 40% of their lap time..." tuohon tyyliin.
Vaikuttaa siltä, että Ferrari ei osannut sopeutua renkaisiin ja taktiikka oli tehty sillä oletuksella, että kumit kuoriutuvat kisan aikana.Eiköhän se Ferrari olisi kussut Kiminkin taktiikan. Oli kyllä ihan älytön tuo Vettelin stoppi. Luovuttivat kakkossijansa pois.
Tuntuu että Hamiltonin ja Vettelin saa keskeyttämään vain hollantilaisvalmisteinen Sidewinder ohjus.On tuo kyllä tyrmäävää, että Hamilton ja Vettel vetää ilman keskeytyksiä. Kimillä ja Red Bulleilla kaksi, Valtterilla yksi.
No kyllä. Yhdessä vaiheessa verrattiin pääsuoran päässä kahden auton nopeuksia ja molemmilla oli lukemat n. 200 km/h.Noi grafiikat on olleet koko ajan sekaisin tänä vuonna ja olevat ärsyttävän näköiset.