- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 2 287
Vois jo kesken kauden että moro.Kiminä haistattaisin paskat Ferrarille ja jatkokaudelle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vois jo kesken kauden että moro.Kiminä haistattaisin paskat Ferrarille ja jatkokaudelle.
Pientä jännitettä ilmassa.Melko vakava oli Kimin ilme.
No eikö se sitten ajanut kovaa?Yllättäen pitää Vettelin oikein korostaa että "ajoin kovaa ennen renkaiden vaihtoa" Kelle tuon pitäis mennä läpi?
Vetihän vettel pari ihan uskomatonta kiekkaa kuluneilla renkailla. Kimi teki tallille helpoksi tuon taktiikan, kun kävi ajamaan niin hitaasti ennen varikkostoppeja.
Jep.. pari kierrosta myöhemmin niin ohitettavat olisi jäänyt taakse tai olivat ite käyneet varikolla. Sen jälkeen vauhti olisi ollut selvästi nopeampaa eikä sieltä olisi kukaan ohi ehtinyt varikkokäynnillä. Nythän oli lähellä jopa että Ricciardo olisi ehtinyt edelle, mikä olisi ollut katastrofi.Tuon Kimin pysähdyksen ajoituksen vois vielä muuten ymmärtää, mutta kun vielä otetaan sillei sisään että joutuu kierroksella ohitettavien taakse menettäen siinä ratkaisevasti aikaa.
Toki, mutta jos Kimi olisi vetänyt 10 sekan kaulan Vetteliin kisan alussa, kuten Vettel teki heti Kimin ohi päästyään ei olisi tuollaista ongelmaa tullut.Et ilmeisesti käsitä, että jos tässä oltais tiimistä välittämättä ajettu kilpaa niin Vettel ei olisi koskaan pääsyt ajamalla Kimin ohi. Takana olevalla renkaat olisivat sulaneet aikaisemmin, Vettel olis pitäny ottaa tämän takia aikaisemmin sisään ja Kimi olisi tullut tästä seuraavalla vaihtoon. Sillon takana olevat eivät pysty ajamaan mitään moukarikierroksia.
Toki, mutta jos Kimi olisi vetänyt 10 sekan kaulan Vetteliin kisan alussa, kuten Vettel teki heti Kimin ohi päästyään ei olisi tuollaista ongelmaa tullut.
Ei se Kimi mitään kauloja vedä, jos Vettel on takana. Siellä on tallimääräyksiä noudatettava, ja sen mukaan Kimi ei aja niin kovaa, että pääsisi yksin karkuun. Näin yksinkertaista se on.Toki, mutta jos Kimi olisi vetänyt 10 sekan kaulan Vetteliin kisan alussa, kuten Vettel teki heti Kimin ohi päästyään ei olisi tuollaista ongelmaa tullut.
Ns. normitilanteessa oltaisiin pelattu edellä olevan kuskin mukaan ja Seb olisi tullut ensin sisään.Vetihän vettel pari ihan uskomatonta kiekkaa kuluneilla renkailla. Kimi teki tallille helpoksi tuon taktiikan, kun kävi ajamaan niin hitaasti ennen varikkostoppeja.
Kimi vastaa tasan niin kuin on työnantajan eduksi.No eiköhän nyt odoteta mitä Kimi sanoo asiasta.
Vai voisiko se johtua siitä, että Vettel ei ole yleisesti ajatellen lainkaan hitaampi kuski?Ei se Kimi mitään kauloja vedä, jos Vettel on takana. Siellä on tallimääräyksiä noudatettava, ja sen mukaan Kimi ei aja niin kovaa, että pääsisi yksin karkuun. Näin yksinkertaista se on.
Monacossa sillä ei ole niin merkitystä, vaan ratajärjestyksellä.Vai voisiko se johtua siitä, että Vettel ei ole yleisesti ajatellen lainkaan hitaampi kuski?
Ei varmasti Vettel ole hitaampi kuski, mutta jos vaikka joskus Räikkösellä säädöt paremmat olisivatkin, niin ei se Räikkönen sellaista kaulaa saa vetää, mitä ei saisi varikkokäynneillä korvattua. Sen verran eroa tietenkin pidetään, että jäähdytys pelaa ja vahingoissa ei mene molemmat kerralla.Vai voisiko se johtua siitä, että Vettel ei ole yleisesti ajatellen lainkaan hitaampi kuski?
Miten ratajärjestys estää edellä ajavan nopeampana olon?Monacossa sillä ei ole niin merkitystä, vaan ratajärjestyksellä.
Jos striimiä tiedät, niin saa kertoa.Nyt alkaa sitten Indy 500:n odottelu.
Ihanko oikeasti olet sitä mieltä, että kauden alkuvaiheessa talli kieltää kärkikuljettajaa katoamasta horisonttiin, mikäli siihen pystyy? Mielestäni väite on järjetön, eikä vähiten tallin kannalta.Ei varmasti Vettel ole hitaampi kuski, mutta jos vaikka joskus Räikkösellä säädöt paremmat olisivatkin, niin ei se Räikkönen sellaista kaulaa saa vetää, mitä ei saisi varikkokäynneillä korvattua. Sen verran eroa tietenkin pidetään, että jäähdytys pelaa ja vahingoissa ei mene molemmat kerralla.
Monelta se alkaa? Siis millon startti?Nyt alkaa sitten Indy 500:n odottelu.
19.19 vissiin startti.Monelta se alkaa? Siis millon startti?
Skyn lähetyksessä selostajat spekuloivat Ferrarin taktiikasta, että nimenomaan petasivat Vettelille voiton. Menivät jopa niin pitkälle, että tällä tavoin saivat Riccardonkin Bottaksen ohi merkkimestaruutta ajatellen.Tuon Kimin pysähdyksen ajoituksen vois vielä muuten ymmärtää, mutta kun vielä otetaan sillei sisään että joutuu kierroksella ohitettavien taakse menettäen siinä ratkaisevasti aikaa.
Danny on parempi kuskiSelittäkääs joku tarkkanäköisempi, miksi Bottas oli niin hidas verrattuna Ricciin?
Eikös noi Mersut oo perinteisesti suht paskoja jos joutuvat muiden likaseen ilmaan?Selittäkääs joku tarkkanäköisempi, miksi Bottas oli niin hidas verrattuna Ricciin?
Keskittyivät vain Maxiin ja unohtivat että DanRic oli siinä takana myös niskaan hengittämässä.Meni oikeastaan niin kuin pelkäsin, eli Vettel taktikoitiin Kimin edelle.
Bottas meni myös liian aikaisin varikolle ja siksi Ricciardo pääsi vanhoilla renkailla ajamaan nopeita kierroksia ja edelle? Ricciardo taisi ohittaa samalla Verstappenin. Niin ainakin minä käsitin. Eli siis Mersulta surkea varikkotaktiikka vain?
Joo, niin siinä kävi. Ricciardolle sanottiinkin radiossa, että erittäin hyvä paikka. Oli jopa melko lähellä Kimiä myös, mutta tuosta nyt en ole enää ihan varma?Keskittyivät vain Maxiin ja unohtivat että DanRic oli siinä takana myös niskaan hengittämässä.
Mistä päättelet, että Kimi päätti mitään? Ja jo ennalta odotettiin että "overcut" toimisi "undercuttia" paremmin Monacossa, joten mitään ylläreitä siinä ei ollut.Kimihän on pitkin kautta ja viimekaudella(?) valitellu tiimiradiossa vähänväliä tallin ratkaisuja millon tullaan varikolle.
Mä en yhtään ihmettelis, jos Kimi on sanonu tyyliin "jatkossa mä sanon millon mun renkaat on varikkokunnossa" ja nyt Kimi tunsi että renkaat alkaa lipsumaan ja mentiin varikolle ja se oli väärä ratkasu.
Vettelin taktiikka oli sit että ajetaan niin pitkään kun renkaat kestää ja ne kestiki pidempään, kun aateltiin.
Tämä siis spekulaatiota, kun kilpaa haukutaan tallia.
Mistä päättelet, että Kimi päätti mitään? Ja jo ennalta odotettiin että "overcut" toimisi "undercuttia" paremmin Monacossa, joten mitään ylläreitä siinä ei ollut.
Kyllä se aivan selvää oli.Päättelen samasta asiasta mistä te päättelette tallin ratkaisseen voiton.
Eihän me sitä tiedetä mitä tallin sisällä on päätetty. Kunhan pohdiskelen.
Kyllä se aivan selvää oli.
386bd184023343b6a6745dfff518be8a581212ceJos striimiä tiedät, niin saa kertoa.
386bd184023343b6a6745dfff518be8a581212ce
acestream://90176444c50df6c9a60acdd488a65e1593f9e869
Jälkikäteen tarkasteltuna, radassa oli kyllä vikaa siinä kohtaa ja se aiheutti luisumat. Myös DanRic ajoi sen vuoksi seinään, mutta ei rikkonut autoaan.Ericssonin ja Vandoornen suorituksille eikä Buttonin touhukaan ihan oppikirjasta tainnut olla.