Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kunnon maldonado se on ollut ja varsinkin Kimiä kohtaan.
tämänkertainen aika-ajo ei välttämättä anna realistista kuvaa kun viimeinen/viimeiset hotlapit jäi kaikilta tekemättäVettel on niin lähellä ollu Valtteria aika-ajoissa kokoajan, että veikkaanpa Sebastianin vievän voiton kisassa. Vet-Bot-Ric on mun veikkaus. Räikkösellä ei vaan ihan riitä vauhti enää.
Hämis ainakin kerkesi jo vikan vetonsa ryssimään ennen keltaisia.tämänkertainen aika-ajo ei välttämättä anna realistista kuvaa kun viimeinen/viimeiset hotlapit jäi kaikilta tekemättä
Hämis ainakin kerkesi jo vikan vetonsa ryssimään ennen keltaisia.
Verstappenin avauskierrosta odotellessa...
Ei ollut varaslähtö.
Kyllä toi räkä vaan on paska! Lopettais nyt
Kerroppas mulle kolmen vuoden ajalta kimin nappiin menneet kisat? No antaa tullaKappas, "Kimi-fani" taas vauhdissa..
Aika vaikee tehä täydellisiä kisoja, kun aina tuossa romussa on joku vialla tai sit joku kolauttaa kylkeen/perään..Kerroppas mulle kolmen vuoden ajalta kimin nappiin menneet kisat? No antaa tulla
No on siellä joukossa aika monia kisoja jossa itse kuski on liian hidasAika vaikee tehä täydellisiä kisoja, kun aina tuossa romussa on joku vialla tai sit joku kolauttaa kylkeen/perään..
No totuushan se on, että tällä hetkellä Hami ajaa sekunnin hitaampia kierroksia kuin Bottas.Se Valtterin mitattu reaktioaika oli 0.2s, mutta kuvasta näkyi että kytkintä vedettiin huomattavasti aiemmin. Ei meinaan ollut mitenkään 0.2 sekuntia valojen sammumisesta. Ärsyttää tuo Juuselan kommentti "Valtteri on vain sekunnin nopeampi nyt kuin Hamilton", vaikka ihan selkeästi Räikkönen pidättelee Hamiltonia takana. Tällaiset kommentit ovat turhia imo.
Se Valtterin mitattu reaktioaika oli 0.2s, mutta kuvasta näkyi että kytkintä vedettiin huomattavasti aiemmin. Ei meinaan ollut mitenkään 0.2 sekuntia valojen sammumisesta. Ärsyttää tuo Juuselan kommentti "Valtteri on vain sekunnin nopeampi nyt kuin Hamilton", vaikka ihan selkeästi Räikkönen pidättelee Hamiltonia takana. Tällaiset kommentit ovat turhia imo.