Eikö tuo Vettel pitäisi liputtaa ulos?
Pitäisi, mutta myös PR:n pitäisi saada tuosta jarrutestistään jotain.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikö tuo Vettel pitäisi liputtaa ulos?
Minun mielestä ennemmin bakun tylsä kisa pois. Ei tämä ole enää formula 1
Saathan sinä olla väärässä.Naureskele vaan, mutta kilpaa tuolla ajetaan ja autoja menee väkisin rinnakkain. Katuradalla vähempikin kanttari riittäisi ihan hyvin tuollaisten pomppuansojen sijaan, ja en varmasti ole ainoa sen mielipiteen kanssa.
Ei ole vara-autoa ja tuon korjaamiseen menisi liikaa aikaa. Lisäksi Kimi olisi ainakin kiekan jäljessä muutenkin.Ja kisa keskeytetään.
edit. Penni vetoa, ettei Vettel saa mitään raivoomisestaan.
edit2. Ja nyt olisi aikaa rakentaa Kimille uus auto tai kaivaa vara-auto trailerista, mutta kun jo keskeytettiin meno. jepjep.
Minun mielestä ennemmin bakun tylsä kisa pois. Ei tämä ole enää formula 1
Ja kuskeistahan tämä kaaos on ollut kiinni, ei radasta.no joo eiköhän niitä jonossa ajettavia ratoja oo jo ihan tarpeksi
Ei vaan ole autoa, jolla ajaa.En sitten tiedä sääntöjä tarkalleen, kuvittelisin Kimin lähtevän uusintalähdössä viimeiseltä paikalta, mutta samalta kierrokselta? Sitä raivoamista keskikentän lävitse olisi ollut kiva katsella.
Ei jarrutanut, ei vaan painanut kaasua kuten vetelEi vaan ole autoa, jolla ajaa.
Hämi teki typerästi jarruttaessaan tuossa paikassa.
Joka tapauksessa hidasti. Heti mutkan jälkeen.Ei jarrutanut, ei vaan painanut kaasua kuten vetel
Ja kuskeistahan tämä kaaos on ollut kiinni, ei radasta.
Ei vaan ole autoa, jolla ajaa.
Sun jutut on.Pitäisiköhän teille olla oma sarja, jossa voittaja on se, joka antaa parhaiten ja kohteliaimmin tietä toisille? Ei tarvitsisi olla valittamassa kilvanajosta.
Nii väsynyttä.
Ihmeiden aika ei ole ohi. Perezkin näköjään tulee takaisin kisaan.No, kiitos selvennyksestä ja whiskyä lasiin. Mut nyt ne rullaa Kimin ruuhen radalle!!!
Saattoivat vaihtaa takasiivenkin. Aika nopeaa työtä.Olin poissa hetken, oli saanut Kimin pohjalevyn korjattua ?? Aika hyvää työtä
Olin poissa hetken, oli saanut Kimin pohjalevyn korjattua ?? Aika hyvää työtä
Arvotaan kauanko ajetaan ilman turva-autoa tällä kertaa.Sitten arvotaan seuraavat keskeyttäjät
Hamiltonin grafiikoissa näkyi, että painoi jarrua. Vettelin graffoja ei ole vielä näkynyt
Ricciardo!!!