Myyty EVGA SuperNOVA 1000 P6 -ATX-virtalähde, 1000W modulaarinen, Platinum

Liittynyt
03.03.2017
Viestejä
110
Myytävä tuote: EVGA SuperNOVA 1000 P6 -ATX-virtalähde, 1000W modulaarinen, Platinum
Hinta: Myyty toisaalla.
Tuote ostettu (mistä ja milloin): -
Kuitti löytyy (takuu voimassa): -

Muuta huomioitavaa:
- Jäi tarpeettomaksi kun hankin toisen isomman virtalähteen, verkkokauppa.com palautusaika oli mennyt umpeen...
- Avaamaton alkuperäisessä myyntipakkauksessa kuvan mukaisesti, kuitin kopio mukaan
- Päälimuovissa pieni repeämä, tuli tällaisena verkkokauppa.com:sta

Noutaminen onnistuu vaikka heti sovittaessa.

Paikkakunta: -
Toimitustapa: -
Maksutapa: -
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.03.2017
Viestejä
110
Kiitos tarjouksesta, mutta ei ihan tuohon hintaa vielä lähde, koska takuuta tossa on reippaasti jäljellä ja avaamaton.
 
Liittynyt
05.03.2020
Viestejä
83
Mä en ymmärrä? Tonhan saa 231,99 amazonista ilman postikuluja. Verkkiksessäkään ei ole kuin 255 euroa. Voisin olla kiinnostunut virtalähteestä enkä näköjään ole ainoa.
 
Liittynyt
03.03.2017
Viestejä
110
Mä en ymmärrä? Tonhan saa 231,99 amazonista ilman postikuluja. Verkkiksessäkään ei ole kuin 255 euroa. Voisin olla kiinnostunut virtalähteestä enkä näköjään ole ainoa.
Ei ole pakko ostaa - tässä on aika roimasti takuuta jäljellä, kuitti löytyy ja paketti muoveissa. Ei ole minkään sortin kiire myynnillä, enkä siksi ole tuota turhan edullisesti myymässä.

Siitä vaan tilaamaan siis sieltä mistä löydät esim. Amazonista sitten.

Mielestäni "x:n saa hintaan y tuolta" ei muutenkaan kuulu keskusteluun, olen kuitenkin hinnoitellut tuotteen ostohintaa alemmas (minkä itse maksoin) ja saa tehdä tarjouksia.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 133
Viestejä
4 226 285
Jäsenet
71 183
Uusin jäsen
Msavo

Hinta.fi

Ylös Bottom