Myyty EVGA RTX 3090 FTW3 Ultra [HML]

Makina

#LifeAt150BPM
Tukijäsen
Liittynyt
27.07.2022
Viestejä
415
Myytävä tuote: EVGA RTX 3090 FTW3 Ultra
Hinta: 800€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): TechBBS 04/2023, alunperin Gigantti 27.8.2021
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä, takuu voimassa. (3 vuotta EVGA:lta).
Sarjanumero: 2112533987811389 , takuun tarkistus oheisesta linkistä: https://www.evga.com/warranty/check.asp

Muuta huomioitavaa:
Virtapihimpään ja siten viileämpään setuppiin siirtymiseen kesähelteiden takia tämä kaunokainen etsii nyt seuraavaa kotia. Ollut omassa käytössä vain pelikäytössä ja edellisen omistajan mukaan kortilla ei ole louhittu. Lämmöt ovat pelatessa raskaampia pelejä 850mV 1850MHz alivoltituksella 65-70'C paikkeilla ja Memory Junction 80-85'C. Coil whineä en ole havainnut. Kortti on tällä hetkellä koneessa kiinni mutta siirtyy heti kunhan uusi saapuu (pitäisi ensi viikon alkuna). Myynnissä myös muualla.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Hämeenlinna
Toimitustapa: Nouto (ensisijalla), Posti
Maksutapa: Mobilepay, Käteinen, Tilisiirto


IMG_20230513_014819.jpgIMG_20230620_154253.jpgIMG_20230622_183132.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.08.2017
Viestejä
1 052
Lukeeko missään kuitissa 3v takuusta mitään? Gigantti kun antaa vain2v takuuta korteille.
 

Makina

#LifeAt150BPM
Tukijäsen
Liittynyt
27.07.2022
Viestejä
415
Lukeeko missään kuitissa 3v takuusta mitään? Gigantti kun antaa vain2v takuuta korteille.
Kuitissa ei lue, mutta EVGA:n omilla sivuilla on 3 vuoden takuu näyttiksille. Tarkistin vielä sarjanumerolla asian niin on takuu voimassa.

EDIT: Ja jos vielä takuuasiat yhtään hirvittää niin lisäsin näyttiksen sarjanumeron, kuvan sarjanumerosta ja takuun tarkistus linkin myynti-ilmoitukseen niin mahdollinen ostaja voi tarkistaa myös itse.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.08.2017
Viestejä
1 052
Kuitissa ei lue, mutta EVGA:n omilla sivuilla on 3 vuoden takuu näyttiksille. Tarkistin vielä sarjanumerolla asian niin on takuu voimassa.

EDIT: Ja jos vielä takuuasiat yhtään hirvittää niin lisäsin näyttiksen sarjanumeron, kuvan sarjanumerosta ja takuun tarkistus linkin myynti-ilmoitukseen niin mahdollinen ostaja voi tarkistaa myös itse. Vaikka EVGA on poistunut näyttisbisneksestä, he kunnioittavat kaikkia takuuasioita.
Sarjanumerolla voin näkyä, että kortilla on 3v takuu. Kaikilla EVGA:n korteilla on (yleensä) 3v takuu.
Gigantti myöntää vain 2 v takuuta. Kun 24kk tulee täyteen, Gigantti kehottaa hoitamaan takuuasiat valmistajan kanssa, kerta valmistajalla on 3v takuu.

Ja nyt se paras osuus: EVGA suostuu asioimaan takuuasioissa VAIN alkuperäisen ostajan kanssa ja joissakin tapauksissa vain jos kortti on rekiströity EVGA:n sivuilla.
 

Makina

#LifeAt150BPM
Tukijäsen
Liittynyt
27.07.2022
Viestejä
415
Ja nyt se paras osuus: EVGA suostuu asioimaan takuuasioissa VAIN alkuperäisen ostajan kanssa ja joissakin tapauksissa vain jos kortti on rekiströity EVGA:n sivuilla.
Näyttis on rekisteröity ensimmäistä kertaa minun EVGA-tunnuksille ja heidän silmissä olen alkuperäinen omistaja. Jos jotain käy näyttikselle niin minuun voi olla yhteyksissä takuujakson ajan ja asia hoituu sitten sitä kautta, näin on moni tehnyt ja homma on sujunut. Ei tässä ole tarkoitus kusettaa ketään vaan käydä rehellistä kauppaa. Tässä nyt kaikki data mitä minulla on tarjota ja ostaja tekee omat johtopäätöksensä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.08.2017
Viestejä
1 052
Näyttis on rekisteröity ensimmäistä kertaa minun EVGA-tunnuksille ja heidän silmissä olen alkuperäinen omistaja. Jos jotain käy näyttikselle niin minuun voi olla yhteyksissä takuujakson ajan ja asia hoituu sitten sitä kautta, näin on moni tehnyt ja homma on sujunut. Ei tässä ole tarkoitus kusettaa ketään vaan käydä rehellistä kauppaa. Tässä nyt kaikki data mitä minulla on tarjota ja ostaja tekee omat johtopäätöksensä.

Ei tässä mistään kusetuksesta ole puhe vaan siitä kuinka kieroja ne takuuasiat on kun kyse on Gigantista ja EVGA:sta.
Kun rekiströit tuon näyttiksen EVGA:n sivuilla omalle tilille, latasitko kopion kuitista sinne?
Nimittäin takuutapauksissa ne vasta katsoo ja tarkistaa että nimet täsmää.
Jos kuitissa lukee ostajan kohdalla Maija Meikäläinen ja EVGA:n tili kuuluu Teppo Teikäläiselle niin saattaa tulla mutkia matkaan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 208
Viestejä
4 216 088
Jäsenet
71 014
Uusin jäsen
Murtz

Hinta.fi

Ylös Bottom