Myydään Eversolo DMP-A6 -striimeri ja 4TB NVMe muistikortti (Helsinki, Munkkiniemi)

Tuote: Eversolo DMP-A6 -verkkostriimeri + 4TB NVMe -lisämuisti
Hinta: 800
Tuote ostettu (mistä ja milloin): tori.fi (striimeri vähän käytettynä), Datatronic (lisämuistikortti uutena)
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei + kyllä
Muuta huomioitavaa:
Priimakuntoinen Eversolo DMP-A6 -verkkostriimeri. Iso kosketusnäyttö, osaa kaikki tarpeelliset striimauspalvelut joko natiivisti tai Android-käyttöliittymällä ladattavilla Android appeilla: itse käytän Apple Musicia pääsääntöisesti kuunteluun, tulee hyvin hires audiot ym sekä Apple Musicilla että Apple Music Classicalilla näitä varten ladattujen appien avulla ja samalla käytettävyydellä kuin Android-laitteissa muutenkin.

Lisäksi olen ostanut tähän Datatronicista alkuvuodesta 2025 4TB (4000 GB) lisämuistin, joka edelleen on uutena yli 300e hintainen:
"Kingston Technology NV2 M.2 4000 GB PCI Express 4.0 NVMe (takuu 5 vuotta)"
johon olen tallettanut ison määrän ostettuja ja digitoituja hi res -audiotiedostoja offline-kuunteluun tai käyttöön silloin, kun itse ostettuna laatu on parempi kuin striimauspalveluista. Niitä saa siirrettyä kohtuuhelposti tietokoneelta striimerille usb-kaapelilla tai esim usb-tikun tai muistikortin avulla. Tämä kasvattaa laitteen käytettävyyttä suuresti.

Eversoloa voi käyttää joko sisäänrakennetun DACin kautta kytkemällä sen suoraan vahvistimeen, tai sitten kuten minä, laittaa väliin laadukkaan erillisen DACin ja sen perään vahvistimen (tai kuulokevahvistimen).

Hintapyyntö siis on itse striimeristä 550e plus 4TB muistikortista 250e, yhteensä 800e. En myy näitä erikseen.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Helsinki, Munkkiniemi
Toimitustapa: f2f pääkaupunkiseudulla, tai tarvittaessa postitus
Maksutapa: Mobilepay ym

Statistiikka

Viestiketjuista
276 850
Jäsenet
77 541
Uusin jäsen
pertsaa

Hinta.fi

Back