Kerro minulle, miten byrokratia vähenee sillä, että maille annetaan erityisoikeuksia opt-outata lainoista ja tukipaketeista? Me kirjaimellisesti luodaan järjestelmään lisää poikkeuksia muita varten. Lisäksi me luodaan kannustinloukku muita käyttäytymään ja käyttämään järjestelmää hyödyksi (lisää poikkeuksia), kun siitä on heille hyötyä. "Iskä, Mikko sanoi, että olit ostanut sille Bic Mac -aterian, mäki haluan Bic Mac -aterian"
Argumentin vuoksi sovitaan vaikka niin, että se lisäisi tässä tapauksessa "byrokratiaa", niin miksi vitussa minua huolestuttaisi hyvä byrokratia, kun on kyse meidän rahoista? Byrokratiaa voi olla hyvää ja huonoa.
Minä argumentoin sen puolesta, että jos pelataan 27 ihmisen joukkuuessa, niin jäsenmaksut sitovat kaikkia. Jos jäsenmaksuja ei suoriteta, ne peritään muulla tapaa pois tai ohjataan pelaajaa etsimään toista joukkuetta. Jos pelaajaa ei pystytä syystä tai toisesta potkimaan pois remmistä, niin ei nyt ainakaan makseta jäsenmaksuja, kuljetuksia, hotelliyötä ja aamiaista heidän puolesta.
Kritiikki kohdistuu koko EU:iin, me ollaan luotu täysin perverssi järjestelmä, missä palkitaan maat jotka pystyvät parhaiten argumentoimaan (tai kiristämällä) kotiinpäin vetämisen puolesta ja mallioppilailla on lähinnä kakkoseen ottamisen rooli.