Etsitkö ohjelmoijaa -rekrytointiketju

Sulla on siis idea mitä muut eivät ole keksineet. Se on hyvä juttu, mutta minusta käytännössä arvotonta. Kun idea toteutetaan tuotteeseen, ja tuote menee yleiseen jakeluun, niin kilpailijat käyttävät kaikki keinot sen tutkimiseen. Vuoden päästä kaikilla on samanlainen.

Eli kysymys on siitä mitä muuta lisäarvoa pystyt tuomaan, verrattuna muihin hakijoihin.

No kyse on tässä tapauksessa C++ SVC-prosessista sekä Windowsin kernelin ajurista. Mä tietenkin virtualisoin tietyt funktiot LLVM:llä. Tämän jälkeen sitä ei niin vain reversoida. Mun ongelma on nyt se, ettei ole omaa yritystä ja tähän tarvittaisiin tietenkin alku pääomaa. Mä koitan saada jotain ohjelmistotyötä asian tiimoilta.

Olet aika pitkälti oikeassa ton suhteen, että kilpailijat käyttävät kaikki keinot sen tutkimiseen. Mä hain ulkomaille töihin tällä videolla. Ja se on juuri sitä mitä myöskin päätelaitteen suojaukset tarvivat. Tämä ominaisuus/konsepti toimii näissäkin ratkaisuissa. En voi käsittää sitä, että näytän kunnollisen video PoC:n ja ei tule edes perustasolla mitään vastausta. Ei todellakaan ole helppoa homma koodata Windowsin kernelin ajuria... Olen nyt noin viisi vuotta koodaillut harrastuksenani Windowsin kernelin ajuria. Niin nyt se alkaa sujumaan koska mulla on noin 15v kokemus koodauksesta kaiken kaikkiaan. Niin eikö ole uskomatonta kun näytän video demon omasta haittaohjelman torjuntaratkaisusta niin tästä huolimatta eivät palkanneet.

Mä voin näyttää yhden video demon asian tiimoilta piakkoin. Pitää uusia SSL sertifikaatit saitille ennen tätä. Niin tätä samaa suojausta voi myös käyttää esimerksi suorituskyky testiohjelmien suojaukseen, ettei saa feikattua tuloksia niin helposti.

No kyse on tässä tapauksessa C++ SVC-prosessista sekä Windowsin kernelin ajurista. Mä tietenkin virtualisoin tietyt funktiot LLVM:llä. Tämän jälkeen sitä ei niin vain reversoida. Mun ongelma on nyt se, ettei ole omaa yritystä ja tähän tarvittaisiin tietenkin alku pääomaa. Mä koitan saada jotain ohjelmistotyötä asian tiimoilta.

Olet aika pitkälti oikeassa ton suhteen, että kilpailijat käyttävät kaikki keinot sen tutkimiseen. Mä hain ulkomaille töihin tällä videolla. Ja se on juuri sitä mitä myöskin päätelaitteen suojaukset tarvivat. Tämä ominaisuus/konsepti toimii näissäkin ratkaisuissa. En voi käsittää sitä, että näytän kunnollisen video PoC:n ja ei tule edes perustasolla mitään vastausta. Ei todellakaan ole helppoa homma koodata Windowsin kernelin ajuria... Olen nyt noin viisi vuotta koodaillut harrastuksenani Windowsin kernelin ajuria. Niin nyt se alkaa sujumaan koska mulla on noin 15v kokemus koodauksesta kaiken kaikkiaan. Niin eikö ole uskomatonta kun näytän video demon omasta haittaohjelman torjuntaratkaisusta niin tästä huolimatta eivät palkanneet.

Mä voin näyttää yhden video demon asian tiimoilta piakkoin. Pitää uusia SSL sertifikaatit saitille ennen tätä. Niin tätä samaa suojausta voi myös käyttää esimerksi suorituskyky testiohjelmien suojaukseen, ettei saa feikattua tuloksia niin helposti.
Kylmää kontaktia hakiessa pitää olla paljon kättä pidempää väitteiden tueksi. Ideoita on tusinassa tuhat, ideat on halpaa, totuus siinä kuka saa aikaiseksi. Oltava kättä pidempää tai sellainen maine että nimellä irtoaa, puheet ei riitä. IT-alalla on työpaikat tiukassa, myös pelipuolella. Jatkuvaa irtisanomista ollut viime vuodet, voi käydä vaikka yk:n puolelta lukemassa it-alan työpaikat ketjua tai kuva alta. NDA:ta kun alkaa heiluttaan niin moni voi pakitella ihan senkin vuoksi, että voi olla itsellä vastaavaa jo putkessa eikä haluta ottaa riskiä että nda:n takia tulisi oikeusjuttu myöhemmin niskaan. Toisinaan tai lähes aina riittävän hyvä on parhaan pahin vihollinen, samaa kategoriaa kuin ennemmin otetaan tunnettu ratkaisu versus tuntematon.

Kolikon toinen puoli on persoonat ja culture fit.
1773181354905.png

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
302 434
Jäsenet
82 142
Uusin jäsen
AlexL

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom