Myyty ESPOO - ROG-STRIX-RTX2080-O8G-GAMING

Liittynyt
06.11.2018
Viestejä
25
Myytävä tuote: ASUS-ROG-STRIX-RTX2080-O8G-GAMING
Hinta: 450,00 €
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Amazon 2.1.2019
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ostotosite löytyy tarvittaessa, Jos Asuksen 36kk takuu pitää paikkansa, niin takuuta jäljellä 12kk.
Muuta huomioitavaa:
Muutamat 3dmarkit ajettu jolloin kokeiltu kellotuksia, muuten vakio OC kelloilla ajettu pelikäytössä.
Toimii niin kuin tämän tasoisen laitteen kuuluukin.
Kortti Espoossa, liikkuu lähistölle tarvittaessa Sunnuntain aikana, Maanataina liikkuu Ouluun tarvittaessa, muussa tapauksessa NOUTO ESPOOSTA 29.12.2021 eteenpäin.
Tällä koneeseen Joulupotkua, toimitus onnistuu sovittaessa pikaisesti jopa La illan aikana jos ostaja sijaitsee PK-seudulla.

Paikkakunta : Espoo
Toimitustapa: Nouto / Delivery by seller (minä =)
Maksutapa: Mobilepay, Tilisiirto
 

Liitteet

Liittynyt
06.11.2018
Viestejä
25
Kalevius olit nopein HP huutaja, nyt toivon että vastaat yhtä innokkaalla antaumuksella lähettämääni viestiin, jotta saadaan sulle frameja lisää ja mulle valuuttaa. Muussa tapauksessa teen johtotason päätöksen ja tarjoan tuotteen ensimmäiselle huutajalla joka oli valmiudessa hakemaan tuotteen saman tein.
 
Liittynyt
06.11.2018
Viestejä
25
Kaikki kunnossa Kalevius oli yhteydessä antamaani numeroon. Nostan käden pystyyn virheen merkiksi: annoin toisen numeron mitä olin suunnitellut. Kaikki kunnossa ja juna likkuu. Kiitos ja anteeksi.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 193
Viestejä
4 215 366
Jäsenet
71 013
Uusin jäsen
Phaik

Hinta.fi

Ylös Bottom