Erinäisiä ongelmia käynnistyksessä

Liittynyt
04.12.2022
Viestejä
12
Moikka!

Tilasin alle kuukausi sitten datatronicilta muun koneen, jonka he siellä kasasivat ja näytönohjaimen jimmsiltä, jonka asensin itse. Kone toiminut hyvin, mutta kerran käynnistäessä windows meni automatic repair tilaan ja olin jo asentamassa windowsia uudelleen, mutta yhdellä käynnistyskerralla kone toimikin jälleen normaalisti. Tänään taas käynnistäessä kuvaa ei tullut näyttöön, vaikka aiemmin toiminut normaalisti ja johtoihin en ollut koskenut. Sammutin virtanapista pariin kertaan ja yhdellä kerralla odotin muutaman minuutin ja kuva ilmestyi koneeseen. Tällä hetkellä toimii taas, mutta ajattelin, että onkohan tuossa koneessa jotain vikaa ja kannattaisiko jotain tehdä?

Kuvassa tietokoneen osat ja näytönohjaimena ASUS RX 6750 XT 12GB
 

Liitteet

Liittynyt
04.12.2022
Viestejä
12
Onko minkälaiset EXPO-asetukset käytössä BIOS:issa?
Näihin en ole koskenut ollenkaan ja ymmärrystä näistä ei kauheasti ole. Kuitenkin biosista nämä uutena katsoin kun expon käyttöönottoa suositeltiin ja siellä näytti että expo profiili olisi käytössä ja ramit on 6000 mhz nopeudella. Ihmettelin hieman kun joka paikasta, josta katsoin sanottiin, että ne pitäisi itse ottaa käyttöön.
 
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
3 997
Näihin en ole koskenut ollenkaan ja ymmärrystä näistä ei kauheasti ole. Kuitenkin biosista nämä uutena katsoin kun expon käyttöönottoa suositeltiin ja siellä näytti että expo profiili olisi käytössä ja ramit on 6000 mhz nopeudella. Ihmettelin hieman kun joka paikasta, josta katsoin sanottiin, että ne pitäisi itse ottaa käyttöön.
DT:n pojat (tai tytöt) kytkenyt sulle valmiiksi päälle kerta olet sellaiset muistit ostanut. Ihan positiivista että tehneet noin :)
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 278
Viestejä
4 231 666
Jäsenet
71 187
Uusin jäsen
Gojitta

Hinta.fi

Ylös Bottom