Myyty Epson EH-TW3200 -projektori, 86" valkokangas + muuta tarpeellista [TRE]

Kosm

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 015
Myytävä tuote: Epson EH-TW3200 -projektori, 86" valkokangas, 10m HDMI, IKEA Kallax hylly
Hinta: 350e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Monesta paikasta vuosien saatossa
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei takuuta millään jäljellä
Muuta huomioitavaa:
Eli siis myynnissä on seuraavanlaista tavaraa:
Epson EH-TW3200 FullHD-projektori
86" Projecta ProScreen CSR -valkokangas (näyttäisi olevan edelleen jopa 500e hintaisia nämä)
10 metrinen kääntyvällä kulmapalalla oleva kompakti HDMI-johto joka todettu toimivaksi tämän setin kanssa (maksoi 40e)
147 cm korkea IKEA Kallax hylly joka täydellinen projektoriteline esimerkiksi sohvan taakse, itsellä n. 5m etäisyydellä valkokankaaseen.

Epson EH-TW3200 on 3LCD-tekniikkaan perustuva laadukas projektori joka ei kärsi DLP-projektorien sateenkaariefektistä ja siinä on erittäin pieni vasteaika, sopii pelaamiseen mainiosti. Tykistä löytyy optinen linssinsiirto sekä pysty- että vaakasuunnissa, joten sijoittelu on helppoa. Päivänvalossakin voi katsella vaikka youtubesta videoita mutta hyvä elokuvakokemus vaatii tällä kyllä hämärän tilan vaikka 1800 lumenia onkin kirkkaus. Projektorissa on täysin uusi tarvikelamppu jossa vastaava kuvanlaatu kuin oem-lampussa. Käyttöikää pitäisi olla siis yli 2500h tästä. Olen kalibroinut kalibrointilaitteella projektoriin valmiiksi tämän valkokankaan kanssa parhaat mahdolliset värit ja ne jää toki käytettäväksi ostajalle muistiin.

Projectan valkokangas on erittäin laadukas ja värit toistuvat siinä todella komeasti. Valkokangas on valitettavasti ajan saatossa hieman alkanut aaltoilemaan, sitä ei kuitenkaan liikkuvaa kuvaa katsellessa huomaa! Ja itse olen vielä pitänyt kangasta niin alhaalla kun voi, varmasti suorempana pysyy jos sen saa nostettua lähelle tuota rullatelinett eli asentaa sen alemmas. Voin antaa mukaan vaikka betoniproppuja ja ruuveja jollaisilla olen itse tuon seinään asentanut.

Projektori voi olla 2-6,6 metrin päässä valkokankaasta ja siihen sopii jopa 300" valkokangas tarvittaessa.

Tämmöisiähän ei kannata sika säkissä ostaa, joten saa ja kannattaa tulla kokeilemaan Tampereella ennen ostopäätöstä. Luonnollisesti vain noudolla onnistuu kaupat. Lähtökohtaisesti yritän myydä mahdollisimman paljon tavaraa pakettina, katsotaan miten kiinostusta riittää.

Myynnissä myös Torissa.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Tampere
Toimitustapa: vain nouto
Maksutapa: MobilePay, OP tilisiirto, Siirto, käteinen


Kuva:
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:

Kosm

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 015
Lähtiskö shield 50e?
Shield tuli myytyä satasella pari päivää sitten, unohdin päivittää ketjua. Muut tavarat myynnissä vähän ajan päästä taas kun saan uuden lampun vaihdettua tuohon tykkiin vielä.
 

Kosm

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 015
Paljonko meinaat pyytää lamppu vaihdettuna?
Samaan hintaan lähtee kun ei tuosta itselle mitään lisäkustannuksia tule, uusi lamppu on ilmeisesti tulossa jo. Päivittelen sitten ketjun ajan tasalle kunhan olen testannut sitä.
 
Liittynyt
27.08.2018
Viestejä
24
Viimenen hinta tykille, hdmi johdolle ja kankaalle? Noudettuna lauantaina.
 

Kosm

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 015
Viimenen hinta tykille, hdmi johdolle ja kankaalle? Noudettuna lauantaina.
Ei ole vieläkään tullut tuo uusi lamppu, myyjä hidastelee toimituksen kanssa. Muuten voisin myydä nuo ja voisit hakea lampun jälkikäteen mutta pitäisi se vanha laittaa takaisin tuonne kun uusi on saapunut. 250 eurolla lähtee nuo kyllä kunhan saan lampun vaihdettua.
 

Kosm

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 015
Tänään saapui lamppu ja nyt kuuluu taas normaalit äänet tykistä. Luin juttua että joissakin tarvikelampuissa on liian korkea/matala vastus lampussa niin tykin virtalähde alkaa pitämään sellaista hiljaista vinkumista välillä. Tämän lampun kanssa tuota ei siis esinny. Aiemman viestin 250e hintapyynti kaikelle on vielä voimassa.

Edit: Ei tarvitse lähettää vanhaa lamppua takaisin eli se tulee sitten mukana tuossa myös samaan hintaan. 110 euron arvoinen kapistus tuokin.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 256
Viestejä
4 195 830
Jäsenet
70 885
Uusin jäsen
Miropetri

Hinta.fi

Ylös Bottom