Epic Games Store

Tuosta listasta Hogwarts Legacy näytti olevan edelleen saatavilla. Ilmeisesti nämä ovat saatavilla aina siihen saakka, kunnes tilalle vaihtuu seuraava.

Tuosta listasta Hogwarts Legacy näytti olevan edelleen saatavilla. Ilmeisesti nämä ovat saatavilla aina siihen saakka, kunnes tilalle vaihtuu seuraava.
Listassa on päivämäärä milloin mikin tulee saatavaksi edellinen poistuu kun seuraava tulee.

Sama kerran päivässä tahti oli Epicillä myös viimejouluna.

Listassa on päivämäärä milloin mikin tulee saatavaksi edellinen poistuu kun seuraava tulee.
Niin, sitä minä tuossa vähän yritin ilmaista. Musitelen, että näissä olisi joskus ollut aikaraja joka olisi tullut täyteen jo ennen seuraavan ilmaispelin julkaisua.

Aika kova setti taas. Joskus 3-4v sitte ostin Detroitin kupongilla ja en oo saanu vielä pelattua, RDR2 oli tarkotus nyt jouluna alotella mut kone sanoi kaputt. Millohan alan wake2.

Niin, sitä minä tuossa vähän yritin ilmaista. Musitelen, että näissä olisi joskus ollut aikaraja joka olisi tullut täyteen jo ennen seuraavan ilmaispelin julkaisua.
Juu joskus silloin on ollut tuollainan aikaisempi aikaraja kun pelejä on tullut selvästi harvempaan mutta tällä kerran päivässä tahdilla edellinen on poistunut samalla kuin uusi on tullut.

Aika kova setti taas. Joskus 3-4v sitte ostin Detroitin kupongilla ja en oo saanu vielä pelattua, RDR2 oli tarkotus nyt jouluna alotella mut kone sanoi kaputt. Millohan alan wake2.
Alan Wake 2 ei tainnut olla Epicin yksinmyynnissä (vai muistanko väärin) niin voi olla että sitä ei tule ilmaispeliksi ehkä ollenkaan tai ainakaan pitkään aikaan.

Olen kokeillut Dedroidin demoa en tykännyt yhtään sen pelimekaniikasta, mutta kun sen saa ilmaiseksi niin kai sitä pitää koittaa uudelleen mutta padilla kun näppis hiirellä se mekaniikka oli ärsyttävä.

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
295 360
Jäsenet
80 881
Uusin jäsen
Niklas Toivonen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom