Epärehellinen nettikauppa keskisenkello.fi

Hei, haluan tuoda ilmi muille varoitukseksi että keskisenkello.fi on äärimmäisen epärehellinen yritys. Rahallinen arvo nyt ei tässä minun tilauksessa ole kummoinen, mutta yrityksen toiminta on todella oksettava ja sen haluan tuoda ilmi.

Tilasin siis 5.2.2026 keskisenkello.fi:stä Samsung Galaxy Fit3 aktiivisuusrannekkeen kuntopyrän polkemisen kanssa kaveriksi jotta näkee sykkeen. Tilaus lähetettiin erittäin nopeasti ja samalla kun odotin tilauksen saapumista luin arvosteluja rannekkeesta. Useasssa arvostelussa sanottiin että rannekkeen sykkeen mittaus ei ole kovin kummoinen. Aloinkin miettimään että palautanko sen sittenkin jos ei se sovellu siihen tarkoitukseen hyvin. Luin palautusoikeudet ja siellä sanottiin että palautus on ilmaista ja tuotetta saa kokeilla vapaasti jos paketin avaa niin ettein vaurioita tule pakettiin.

Päätin että kun paketti minulle saapuu niin kokeilen sitä jos vaikka käyttäin sitä vain kellona kun ei hintakaan ole kummoinen, vain 34,90€. Paketti saapui nopeasti ja avasin sen varovaisesti mattoveitsellä sinetit leikaten. Paketti oli erittäin helppo avata siististi, ei mitään ongelmia. Testasin kelloa ja en oikein pitänyt siltä miltä kello näytti ranteessa ja päätin että palautan sen.

Laitoin rannekkeen takaisin myyntipakkaukseen ja pakkaus oli täysin virheetön, ei ollu muuta kuin sinetit leikattu siististi mattoveitsellä. Laitoin myyntipakkauksen takaisin samaan laatikkoon missä se tuli ja vein sen aikaisin aamulla 9.2.2026 postiin ja se palautui jo lähettäjälle 10.2.2026.

Sen jälkeen odottelin ja odottelin, mutta mitään ei kuulunut. Eilen 18.2. laitoin yritykselle viestiä että mikä on kun palautus on teille saapunut takaisin jo 10.2. mutta mitään ei ole sieltä kuulunut. No tänä aamuna 19.2. sain vastauksen jossa sanottiin että he ovat saaneet palautukseni, mutta se ei täyttänyt palautusvaatimuksia koska paketin takaosa on revennyt. He liittivät kuvan sähköpostiviestiin jossa näkyi että takaosassa oli iso repeämä. He sanoivat että voivat lähettää tuotteen minulle takaisin veloituksetta tai voivat hyvittää minulle rannekkeen mutta vähentävät revenneestä pakkauksesta 15€.

Ei ole kyse isoista summista, mutta minä satun tietämään sata varmasti että minä en ole pakettia repinyt ja ainoa vaihtoehto on että tämä asiakaspalvelija on itse paketin repinyt. Olen erittäin tarkka pakettien avaamisissa ja varsinkin jos olen aika varma että päädyn palauttamaan tuotteen. Jos minä olisin sen repinyt niin en olisi vaivautunut edes sitä palauttamaan kun luin palautusehdot ja tiesin että pakkauksen pitää olla virheetön.

Jotain kertoo joe se asia että palautus saapui heille jo 10.2. eivätkä he olisi ottaneet minuun mitään yhteyttä jos en olisi heille viestiä laittanut, vaan olisivat pitäneet rahani ja palautetun tuotteen. Onneksi ei ollut kyse mistään isommista summista. Ainakin tiedän etten enää koskaan asioi tämän firman kanssa vaikka siellä paras hinta olisikin jostain tuotteesta.

Kuva olisi kiva. Jatkossa semmoinen vinkki, että kannattaa kuvata tuote ennenkuin sen laittaa palautukseen. Palautitko tuotteen pelkässä myyntipakkauksessaan vai oliko myyntipakkaus vielä erillisessä paketissa/laatikossa?

Nyt tässä ei ole kuin sana sanaa vastaan.

Yleisohje verkko-ostoihin ja palautuksiin: ota video avauksesta ja mahdollisesta palautuksesta. Tästä on ollut vuosien varrella vain kerran hyötyä mutta ei maksa mitään.
Tähänhän se ei auta.

Kuva olisi kiva. Jatkossa semmoinen vinkki, että kannattaa kuvata tuote ennenkuin sen laittaa palautukseen. Palautitko tuotteen pelkässä myyntipakkauksessaan vai oliko myyntipakkaus vielä erillisessä paketissa/laatikossa?

Nyt tässä ei ole kuin sana sanaa vastaan.
Tässä kuva jonka asiakaspalvelu minulle lähetti. Kyllä minä tiedän että on vain sana sanaa vastaan, mutta kun minä tiedän että pakkaus oli täysin virheetön. Kyse on niin pienestä summasta että jos pakkaus olisi revennyt niin olisin vain heittänyt koko paketin roskiin ja unohtanut asian.

EI jollain 34,90€:lla ole minulle mitään merkitystä. On vain niin törkeää toimintaa asiakaspalvelulta.

Ja koskaan aikaisemmin minulle ei ole tälläistä käynyt niin en todellakaan osannut varautua ottamalla kuvia tai videota kun pakkauksen pakkasin.

Näyttökuva 2026-02-19 kello 7.33.17.png

Tässä kuva jonka asiakaspalvelu minulle lähetti. Kyllä minä tiedän että on vain sana sanaa vastaan, mutta kun minä tiedän että pakkaus oli täysin virheetön. Kyse on niin pienestä summasta että jos pakkaus olisi revennyt niin olisin vain heittänyt koko paketin roskiin ja unohtanut asian.

EI jollain 34,90€:lla ole minulle mitään merkitystä. On vain niin törkeää toimintaa asiakaspalvelulta.

Ja koskaan aikaisemmin minulle ei ole tälläistä käynyt niin en todellakaan osannut varautua ottamalla kuvia tai videota kun pakkauksen pakkasin.

Näyttökuva 2026-02-19 kello 7.33.17.png

Tässä on hyvä ottaa huomioon että on sana sanaa vasten myös sillä tavoin, että todellisuutta ei voi tietää, että onko se tahallaan tuotettua törkeyttä asiakaspalvelulta.

Se voi olla todellista että repeymä on ilmestynyt pakkaukseen sinulta lähtemisen jälkeen, mutta aivan 100% varmuutta ei ole että repeymän synty olisi kenenkään tiedossa tai että se olisi tahallisesti syntynyt.

Sinun roolissa toki itse kiistäisin oman tuottamuksen repeymään, ja vaatisin oikeuksiani.

Tässä on hyvä ottaa huomioon että on sana sanaa vasten myös sillä tavoin, että todellisuutta ei voi tietää, että onko se tahallaan tuotettua törkeyttä asiakaspalvelulta.

Se voi olla todellista että repeymä on ilmestynyt pakkaukseen sinulta lähtemisen jälkeen, mutta aivan 100% varmuutta ei ole että repeymän synty olisi kenenkään tiedossa tai että se olisi tahallisesti syntynyt.

Sinun roolissa toki itse kiistäisin oman tuottamuksen repeymään, ja vaatisin oikeuksiani.
Niin, on totta että ei tässä vaiheessa kukaan pysty todistamaan yhtään mitään. Sanoin vain että vain minä yksin sen tiedän että kun minä sen takaisin pahvilaatikkoon laitoin niin myyntipakkaus oli täysin virheetön. Se oli niin helppo avata siististi mattoveitsellä, ei mitään ongelmaa. Voisi jopa sanoa että olen vähän liian tarkka siisteydestä yms. En iki päivänä repisi pakettia tuolla tavalla. Mutta niinkuin sanottu, en tätä pysty enää todistamaan millään.

Halusin vain varoitta muita että kannattaa todella ottaa todistusaineistoa jos tämän firman kanssa asioi. Minä en sitä osannut ennakoida kun ei aikaisemmin ole mitään tämän kaltaista tapahtunut itselle.

Oli ainakin halpa oppiraha tämä jos ei muuta. Tästä lähtien otan kaikesta eletroniikka palautuksesta todistusaineistoa varalle.

Niin, on totta että ei tässä vaiheessa kukaan pysty todistamaan yhtään mitään. Sanoin vain että vain minä yksin sen tiedän että kun minä sen takaisin pahvilaatikkoon laitoin niin myyntipakkaus oli täysin virheetön. Se oli niin helppo avata siististi mattoveitsellä, ei mitään ongelmaa. Voisi jopa sanoa että olen vähän liian tarkka siisteydestä yms. En iki päivänä repisi pakettia tuolla tavalla. Mutta niinkuin sanottu, en tätä pysty enää todistamaan millään.

Halusin vain varoitta muita että kannattaa todella ottaa todistusaineistoa jos tämän firman kanssa asioi. Minä en sitä osannut ennakoida kun ei aikaisemmin ole mitään tämän kaltaista tapahtunut itselle.

Oli ainakin halpa oppiraha tämä jos ei muuta. Tästä lähtien otan kaikesta eletroniikka palautuksesta todistusaineistoa varalle.

Reklamointi on vasta alkutekijöissä, ei sitä prosessia ole tuohon pakko pysäyttää.

Näitä on kyllä todella paljon tälläisiä yrityksiä joska eivät koskaan ota mitään yhteyttä palautuksen jälkeen eikä kuulu rahapalautusta ennekuin ottaa yritykseen yhteyttä. Pari kertaa olen esim yhteen fitness firmaan paluttanut tavaraa ja molemmilla kerroilla ei ole kuulunut mitään palautuksesta ennekuin laitan viestiä että mikä on kun ei kuulu palautuksesta mitään. Viimeksi katsoin huvikseni että miten kauan kestää ja jaksoin odottaa reilu kolme viikkoa siitä hetkestä kun he palutuksen vastaanottivat ja sitten lähetin viestiä että missä palautusrahat viipyy ja heti tuli taas rahat, mutta vasta kun olin itse laittanut viestiä. Ilmeisesti on monta tälläistä firmaa jotka eivät koskaan automaattisesti palauta rahoja vaan toivovat että asiakas olisi unohtanut palautuksen ja he saavat pitää rahat.

Keskisen Kello voi olla tai voi olla olematta "äärimmäisen epärehellinen yritys", mutta postauksesi sävy ei ainakaan ole lainkaan neutraali.

Kuulostaa siltä, että olet oikeassa, mutta en lähtisi koko firmaa ihan noin raskain sanankääntein kuvailemaan. Jos asiakaspalvelija todellakin on syyllinen, niin tuskin siellä on esimies ja muut "salaliitossa" mukana. :)

Ja teit ihan tätävarten tunnarit tänne. Aika omistautunutta kolmenkympin takia.
No todellakin koska rehellisyys ja kunnia on minulle tärkein asia. Mitä motiivia minulla olisi muuten käyttää tähän asiaan näin poaljon aikaa ja vaivaa jos tämä mitä puhun ei ole totta? Kerrottakoon myös että ostin ystävälleni ystävänpäivälahjan joka maksoi 180€ ja mitään en siitä odota takaisinpalveluksena. Minulla on riittävästi rahaa ja en ole rahan käytöstä niin tarkka tai pihi.

Tämä oli ensimmäinen ja ainoa kerta kun asioin kyseisen firman kannsa. Mitä muuta motiivia minulla muka voisi olla jos en puhu totta?

Olin aikeissa tehdä tänne forumille tunnukset kun odotan uutta S26 Ultra puhelinta ja pidin siitä viidevuoden S25 Ultra tarjous viestiketjusta niin ajattelin että haluan osallistua tämän vuoden S26 Ultra ketjuun ku aikeissa on ostaa se puhelin jossain vaiheessa.

EN tiedä onko asiakaspalvelija tahallaan paketin repinyt. Rehellisesti sanoisin että on koska en näe että tuo repeytymä olisi voinut tulla kuljetuksen yhteydessä koska se oli pakattu niin hyvin.

Loppujen lopuksi uskoo ken tahtoo, mutta minä voin puhtaalla omallatunnolla sanoa että kaikki mitä olen kirjoittanmut on täyttä totta ja siitä pidänn kiinni. Ja rehellisyys on minulle tärkein asia.

No todellakin koska rehellisyys ja kunnia on minulle tärkein asia. Mitä motiivia minulla olisi muuten käyttää tähän asiaan näin poaljon aikaa ja vaivaa jos tämä mitä puhun ei ole totta? Kerrottakoon myös että ostin ystävälleni ystävänpäivälahjan joka maksoi 180€ ja mitään en siitä odota takaisinpalveluksena. Minulla on riittävästi rahaa ja en ole rahan käytöstä niin tarkka tai pihi.

Tämä oli ensimmäinen ja ainoa kerta kun asioin kyseisen firman kannsa. Mitä muuta motiivia minulla muka voisi olla jos en puhu totta?

Olin aikeissa tehdä tänne forumille tunnukset kun odotan uutta S26 Ultra puhelinta ja pidin siitä viidevuoden S25 Ultra tarjous viestiketjusta niin ajattelin että haluan osallistua tämän vuoden S26 Ultra ketjuun ku aikeissa on ostaa se puhelin jossain vaiheessa.

EN tiedä onko asiakaspalvelija tahallaan paketin repinyt. Rehellisesti sanoisin että on koska en näe että tuo repeytymä olisi voinut tulla kuljetuksen yhteydessä koska se oli pakattu niin hyvin.

Loppujen lopuksi uskoo ken tahtoo, mutta minä voin puhtaalla omallatunnolla sanoa että kaikki mitä olen kirjoittanmut on täyttä totta ja siitä pidänn kiinni. Ja rehellisyys on minulle tärkein asia.

Tämä viesti kuulostaa siltä kuin katsoisi YouTube shorts- tai tiktok videota, jossa tämä on tekstitetty osaksi mieltä ylentävää moraali kohotusta.

En epäile viestin sisältöä, mutta oli niin tunteella ilmaistu kirjoitus.

Tämä viesti kuulostaa siltä kuin katsoisi YouTube shorts- tai tiktok videota, jossa tämä on tekstitetty osaksi mieltä ylentävää moraali kohotusta.

En epäile viestin sisältöä, mutta oli niin tunteella ilmaistu kirjoitus.
No jumalauta vituttaa epärehelliset ihmiset tässä maailmassa. EI voi helvetti sietää.

No jumalauta vituttaa epärehelliset ihmiset tässä maailmassa. EI voi helvetti sietää.
Uskon että olet tarpeettomasti askeleen edellä ottaessa vauhtia epärehellisyyden vituttamisesta.

Ennemmin hoitaisin reklamoinnin askel kerrallaan loppuun, niin sitten voi pohtia tarkemmin että mikä vituttaa ja onko siinä epärehellisyyttä osana.

Edelleenkin vain sana sanaa vastaan ja me emme pysty sanomaan kumpi puhuu totta. Ja mahdollista on, että molemmat puhuvat totta ja paketin paskoi posti

Edelleenkin vain sana sanaa vastaan ja me emme pysty sanomaan kumpi puhuu totta. Ja mahdollista on, että molemmat puhuvat totta ja paketin paskoi posti
Kyllä, kaikki tietää tämän. Pointtini olikin vain tuoda tämä asia ilmi ja varoittaa muita ihmisiä että jos asioivat tämän yrityksen kanssa niin kannattaa ottaa todistusaineistoa varalle.

Siinä kaikki. En odota että jokainen täällä uskoo minua. Tarkoitus oli vain varoittaa muita. Piste.

Kyllä, kaikki tietää tämän. Pointtini olikin vain tuoda tämä asia ilmi ja varoittaa muita ihmisiä että jos asioivat tämän yrityksen kanssa niin kannattaa ottaa todistusaineistoa varalle.

Siinä kaikki. En odota että jokainen täällä uskoo minua. Tarkoitus oli vain varoittaa muita. Piste.
Harva liike hyväksyy palautuksen jos paketti on tuossa kunnossa eli nyt ei puhuta erikoistapauksesta. Ja tämä siis ottamatta kantaa siihen kuka sen paketin hajotti

Harva liike hyväksyy palautuksen jos paketti on tuossa kunnossa eli nyt ei puhuta erikoistapauksesta. Ja tämä siis ottamatta kantaa siihen kuka sen paketin hajotti
Nyt en käsitä pointtiasi. Jos minä olisin tuon paketin laittanut tuollaiseen kuntoon niin miksi ihmeessä olisin sen palauttanut myyjälle? Siinä tapauksessa olisin sen vain heittänyt roskiin ja unohtanut asian. Mutta kun kaikki oli täysin priimakunnossa ja minulla oli kaikki alkuperäiset pakkausmateriaalit vielä tallessa niin oli helppo pakata se ja laittaa palautus matkaan. Se tuntui oikealta toimintatavalta vs. että olisin vain paiskannut roskiin.

Nyt en käsitä pointtiasi. Jos minä olisin tuon paketin laittanut tuollaiseen kuntoon niin miksi ihmeessä olisin sen palauttanut myyjälle? Siinä tapauksessa olisin sen vain heittänyt roskiin ja unohtanut asian. Mutta kun kaikki oli täysin priimakunnossa ja minulla oli kaikki alkuperäiset pakkausmateriaalit vielä tallessa niin oli helppo pakata se ja laittaa palautus matkaan. Se tuntui oikealta toimintatavalta vs. että olisin vain paiskannut roskiin.
Asian käsittely on kesken, tarvitsette mtyjäliikkeen kanssa lisää dialogia ja vuoron perään argumentointia.
Ei ole asiallista vielä alkumetreillä yhden tapauksen perusteella kertoa että
Keskisen Kello on äärimmäisen epärehellinen

Nykyaikana voisi olla että joku näistä tai useampi yhtäaikaa on totta:
-Sinä olet epärehellinen
-Sinä olet hajamielinen
-Tuotepalautuksen vastaanottajan olevan epärehellinen
-Tuotepalautuksen vastaanottajan olevan hajamielinen
-liitekuvat on joko AI:llä generoitu tai kuvassa on eri yksilöstä otettu kuva

Asian käsittely on kesken, tarvitsette mtyjäliikkeen kanssa lisää dialogia ja vuoron perään argumentointia.
Ei ole asiallista vielä alkumetreillä yhden tapauksen perusteella kertoa että
Keskisen Kello on äärimmäisen epärehellinen

Nykyaikana voisi olla että joku näistä tai useampi yhtäaikaa on totta:
-Sinä olet epärehellinen
-Sinä olet hajamielinen
-Tuotepalautuksen vastaanottajan olevan epärehellinen
-Tuotepalautuksen vastaanottajan olevan hajamielinen
-liitekuvat on joko AI:llä generoitu tai kuvassa on eri yksilöstä otettu kuva
Kerro yksi juttu. Mitä motivaatiota minulla olisi valehdella? Rahalla ei ole minulle merkitystä. Rehellisyys, totuus ja kunnia on ainoat motiivit.

En enempää vastaa tähän ketjuun. Jokainen voi itse miettiä miten toimisi tässä tilanteessa. Nielläkkö yrityksen petkutusayrityksen vain hiljaa ja jatkaa matkaa. Itse halusin varoittaa muita ettei muille kävisi samoin ja otan myös yhteyttä kuluttajansuoja neuvontaan.

Tämä ketju on minun osalta käsitelty en tähän ota enää kantaa.

Keskisen Kello voi olla tai voi olla olematta "äärimmäisen epärehellinen yritys", mutta postauksesi sävy ei ainakaan ole lainkaan neutraali.

Kuulostaa siltä, että olet oikeassa, mutta en lähtisi koko firmaa ihan noin raskain sanankääntein kuvailemaan. Jos asiakaspalvelija todellakin on syyllinen, niin tuskin siellä on esimies ja muut "salaliitossa" mukana. :)
Kyseisestä liikkeestä ihan hyvät kokemukset toistuvasti sekä postituksissa että paikan päällä. Jos tämä nyt näin meni kuin täällä kerrottu niin oletan että kertoo yhdestä huolimattomasta/epärehellisestä työntekijästä.

Kerro yksi juttu. Mitä motivaatiota minulla olisi valehdella? Rahalla ei ole minulle merkitystä. Rehellisyys, totuus ja kunnia on ainoat motiivit.

Se ei niinkään ole sidottu pelkästään sinuun että mitä pidän mahdollisena olevan valehtelun motivaatio.

Ihmisillä on paljon rationaalisia ja epärationaalisia syitä olla epärehellinen.

En enempää vastaa tähän ketjuun.

Huoh.

Uutena käyttäjänä ei kannata uhriutua samantien jos joku ei ole kanssasi samaa mieltä.
Tuollaisella asenteella en kovin ruusuista jatkoa näe täällä.

Itse avasit ketjun. Ja ihan hyviä pointteja jengi laittoi sulle.

En enempää vastaa tähän ketjuun. Jokainen voi itse miettiä miten toimisi tässä tilanteessa. Nielläkkö yrityksen petkutusayrityksen vain hiljaa ja jatkaa matkaa. Itse halusin varoittaa muita ettei muille kävisi samoin ja otan myös yhteyttä kuluttajansuoja neuvontaan.

Ongelma lienee että sulla on joku kostomaailmankiertue menossa asiasta mikä ei ilmeisesti ole vielä edes ratkaistu. Se tuo jo semmoisen automaattisen negatiivisen modifierin siihen miten ihmiset sinut henkilönä näkee, ei ole mitenkään normaalia toimintaa. Ei kun oppirahat taskuun, ja seuraavaksi ne kuvat tai jopa video talteen paketista. Tämä on ihan normaalia toimintaa nykypäivänä. Et varmaan satu olemaan näitä palautusammattilaisia jotka tilaavat tuotteen, ottavat someen kuvia ja palauttavat sen? Näitä on niin paljon, että on jo ihan oikea tuntuva haitta kaupoille nykyään. No, tuskin nyt sellainen kuitenkaan kolmenkympin tuotteen kanssa.

Et varmaan satu olemaan näitä palautusammattilaisia jotka tilaavat tuotteen, ottavat someen kuvia ja palauttavat sen?
Edellä kerrottiin siihen viittaavaa.

Olen erittäin tarkka pakettien avaamisissa ja varsinkin jos olen aika varma että päädyn palauttamaan tuotteen.
Minun on kyllä vaikea ymmärtää tällaista hupitilailua. Itse en ole koskaan palauttanut mitään palautusoikeuden perusteella.

Varmaan tämänkin olisi voinut postata jo olemassa olevaan ketjuun. Jokaiselle yritykselle ei kannata aloittaa omaa ketjua.

Statistiikka

Viestiketjuista
300 877
Jäsenet
81 876
Uusin jäsen
Hyppyri

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom