Epävirallinen Jimm's PC-Store -ketju

Liittynyt
06.07.2024
Viestejä
3
Aikomuksissa oli hankkia konetta ja kun Turku aika vieressä on niin Jimm`s liike, pomppas haussa esiin kuten myös nämä ketjut. Onko Jimm`s syyllisyydestä fakta tietoa vai pelkästään olettamia ja salaliittoteorioita? En ole itse löytänyt mitään
 
Liittynyt
25.11.2016
Viestejä
2 149
Aikomuksissa oli hankkia konetta ja kun Turku aika vieressä on niin Jimm`s liike, pomppas haussa esiin kuten myös nämä ketjut. Onko Jimm`s syyllisyydestä fakta tietoa vai pelkästään olettamia ja salaliittoteorioita? En ole itse löytänyt mitään
Ettei tarvitse olettaa niin mitäs jos nyt lukisit vaikkapa tätä lankaa taaksepäin.
 
Liittynyt
10.05.2023
Viestejä
546
Aikomuksissa oli hankkia konetta ja kun Turku aika vieressä on niin Jimm`s liike, pomppas haussa esiin kuten myös nämä ketjut. Onko Jimm`s syyllisyydestä fakta tietoa vai pelkästään olettamia ja salaliittoteorioita? En ole itse löytänyt mitään
Varmaan lähempääkin Pietaria löytyy ATK-kioskeja ettei Turkuun asti tarvitse lähteä :hmm:
 
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
17 395
Aikomuksissa oli hankkia konetta ja kun Turku aika vieressä on niin Jimm`s liike, pomppas haussa esiin kuten myös nämä ketjut. Onko Jimm`s syyllisyydestä fakta tietoa vai pelkästään olettamia ja salaliittoteorioita? En ole itse löytänyt mitään
Yritys on kertonut myyneensä mm nelikoptereita ostajalle joka on toiminut venäjän hankkijana ja kertonut että tuotteita on rahdattu venäjälle. (määräänpääksi kirjattu muita maita)
 
Liittynyt
06.07.2024
Viestejä
3
Yritys on kertonut myyneensä mm nelikoptereita ostajalle joka on toiminut venäjän hankkijana ja kertonut että tuotteita on rahdattu venäjälle. (määräänpääksi kirjattu muita maita)
Kiitos asiallisesta kommentista!
Ei siis ole ollut osallisena pakotteiden kierrossa vaan syyllinen ollut heidän asiakkaansa
Niin noin uutisoinnitkin kyllä kertoivat, piti vaan varmistella ettei lantit mene Putinia tukemaan. Kiitos paljon
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
246 180
Viestejä
4 301 898
Jäsenet
71 797
Uusin jäsen
Cale77

Hinta.fi

Ylös Bottom