Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näkyy, itsellä oli ei ole enää.Tuossa Telian 14vrk kokeilussa kun puhutaan tuosta sovelluksesta. mutta näkyykö live kanavat myös selaimen kautta? Telia play taitaa olla tuo sivusto sitten. Kirjautumatta ei ainakaan näy mitään liveen viittaavaa kohtaa.
Näkyy, itsellä oli ei ole enää.
Viihde boksi säilyy sitten 24kk määräaikasuus, vaikka muuttaisitElisa on kaupitellut tälläviikolla puhelimitse ainakin keski-uudenmaan suuntaan 600M nettiä + Elisa Viihde pakettia hinnalla 10e+9.99e. En ole henkilökohtaisesti nähnyt oikein tarvetta Elisa Viihteelle, mutta kaipa sen voisi ottaa kokeiluun. Puhui "talonyhtiönetin erikoistarjouksesta". Ikävinhän tässä on 24kk sitoutuminen, mutta toisaalta hiljattainen nettikamppis tarjosi 600M nettiä parhaillaan 20e hintaan 2kk ajaksi ja normisti vissiin 27 euroa, eli eipä tässä varmaan ihan hirveästi kahden vuoden aikana pääse häviämään vaikka jossain vaiheessa hintoja pudotettaisiinkin, ottaen huomioon että nyt maksaa 300Mstä 10e ja puolen vuoden jälkeen 20e.
Mahtaako olla jonkinlainen damage control tarjous kun MTV:n kanavat ei näy ihan livenä?
EDIT: Kiinnostaa myös onko tuossa Elisa Viihteen boksissa jotain oleellista mitä ei oletuksena tuoda esiin, esim roottaaminen ym ei taida olla mahdollista?
Mahtaako olla jonkinlainen damage control tarjous kun MTV:n kanavat ei näy ihan livenä?
Hyvä tietää, että edelleen tarjoavat sitä. Toinen vuosi nyt menossa ja tuossa tullut jo puntaroitua vaihtoehtoja. Noilla Elisan normi boksi+netti hinnoilla ei tulisi kysymykseenkään.Tuo tyrkky oli olemassa jo ennen maikkarin katkeamista. Tosin ovathan ne varmasti etukäteen tienneet että tuo on tulossa, mutta tuskin liittyy.
Kuulostaa normihommilta. Myös DNA veloittaa kaapeli-tv:n uudelleenaktivoinnista, olikohan 199€ tietämillä. Sanoin irti moisesta ukaasista riippumatta.Soittelin juuri Elisalle lopettaakseni kaapeli-tv kuukausimaksun kun kerran kanavat ei tämän kautta näy. Ystävällinen asiakaspalvelija sanoi, että "tämä onnistuu mutta hänen on pakko sanoa, että mahdollinen uudelleen kytkentä maksaa sitten 180€." wtf? Aika kohtuuton mielestäni asiakasta kohtaa. Kanavat eivät näy asiakkaasta riippumattomista syistä. Riita voi kestää vaikka kuinka kauan. Kauanko asiakkaan pitää maksaa palvelusta jota ei voi käyttää? "Kyllähän sinä voit katsoa kaikkia muita kanavia kaapelin kautta" oli vastaus. Heillä kuulemma tehty linjaus, että avausmaksu menee uudelleen jos tämän MTV sotkun takia irtisanotaan kuukaisimaksut. Jätin nyt vielä kaapeli-tv:n päälle koska haluan palata tuohon kun tämä sotku joskus ratkeaisi. Aika rumaa toimintaa Elisalta tämän suhteen...
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.