Elisa Viihde, TeliaTV, DNA Hub/TV ja muut TV-palvelut

Tuossa Telian 14vrk kokeilussa kun puhutaan tuosta sovelluksesta. mutta näkyykö live kanavat myös selaimen kautta? Telia play taitaa olla tuo sivusto sitten. Kirjautumatta ei ainakaan näy mitään liveen viittaavaa kohtaa.
 
Tuossa Telian 14vrk kokeilussa kun puhutaan tuosta sovelluksesta. mutta näkyykö live kanavat myös selaimen kautta? Telia play taitaa olla tuo sivusto sitten. Kirjautumatta ei ainakaan näy mitään liveen viittaavaa kohtaa.
Näkyy, itsellä oli ei ole enää.
 
Onko muilla Elisa viihteen käyttäjillä tolkuton viive kun katsoo nyt vaikka MTV:tä talennettuna? Itse kun tässä vertasin Suomen peliä ja netti streemiä, niin tuo viihteen kautta tuleva vaikuttaisi olevan jotain 3min myöhässä.
 
Elisa on kaupitellut tälläviikolla puhelimitse ainakin keski-uudenmaan suuntaan 600M nettiä + Elisa Viihde pakettia hinnalla 10e+9.99e. En ole henkilökohtaisesti nähnyt oikein tarvetta Elisa Viihteelle, mutta kaipa sen voisi ottaa kokeiluun. Puhui "talonyhtiönetin erikoistarjouksesta". Ikävinhän tässä on 24kk sitoutuminen, mutta toisaalta hiljattainen nettikamppis tarjosi 600M nettiä parhaillaan 20e hintaan 2kk ajaksi ja normisti vissiin 27 euroa, eli eipä tässä varmaan ihan hirveästi kahden vuoden aikana pääse häviämään vaikka jossain vaiheessa hintoja pudotettaisiinkin, ottaen huomioon että nyt maksaa 300Mstä 10e ja puolen vuoden jälkeen 20e.

Mahtaako olla jonkinlainen damage control tarjous kun MTV:n kanavat ei näy ihan livenä?

EDIT: Kiinnostaa myös onko tuossa Elisa Viihteen boksissa jotain oleellista mitä ei oletuksena tuoda esiin, esim roottaaminen ym ei taida olla mahdollista?
 
Viimeksi muokattu:
Elisa on kaupitellut tälläviikolla puhelimitse ainakin keski-uudenmaan suuntaan 600M nettiä + Elisa Viihde pakettia hinnalla 10e+9.99e. En ole henkilökohtaisesti nähnyt oikein tarvetta Elisa Viihteelle, mutta kaipa sen voisi ottaa kokeiluun. Puhui "talonyhtiönetin erikoistarjouksesta". Ikävinhän tässä on 24kk sitoutuminen, mutta toisaalta hiljattainen nettikamppis tarjosi 600M nettiä parhaillaan 20e hintaan 2kk ajaksi ja normisti vissiin 27 euroa, eli eipä tässä varmaan ihan hirveästi kahden vuoden aikana pääse häviämään vaikka jossain vaiheessa hintoja pudotettaisiinkin, ottaen huomioon että nyt maksaa 300Mstä 10e ja puolen vuoden jälkeen 20e.

Mahtaako olla jonkinlainen damage control tarjous kun MTV:n kanavat ei näy ihan livenä?

EDIT: Kiinnostaa myös onko tuossa Elisa Viihteen boksissa jotain oleellista mitä ei oletuksena tuoda esiin, esim roottaaminen ym ei taida olla mahdollista?
Viihde boksi säilyy sitten 24kk määräaikasuus, vaikka muuttaisit :) t.entinen kyseisellä operaattorilla työskennellyt.

Ainakin se pienempi oli ihan perus Android TV-boksi ja kait sen jollain poppaskonsteilla sais rootattua. Siitä uudesta soundbar-boksista ei ole kokemusta.
 
Mahtaako olla jonkinlainen damage control tarjous kun MTV:n kanavat ei näy ihan livenä?

Tuo tyrkky oli olemassa jo ennen maikkarin katkeamista. Tosin ovathan ne varmasti etukäteen tienneet että tuo on tulossa, mutta tuskin liittyy.
 
Tuo tyrkky oli olemassa jo ennen maikkarin katkeamista. Tosin ovathan ne varmasti etukäteen tienneet että tuo on tulossa, mutta tuskin liittyy.
Hyvä tietää, että edelleen tarjoavat sitä. Toinen vuosi nyt menossa ja tuossa tullut jo puntaroitua vaihtoehtoja. Noilla Elisan normi boksi+netti hinnoilla ei tulisi kysymykseenkään.
 
Jaa kiva kun MTV3 kanavat ei näy ja Elisan niin jalosti tarjoama Elisa Viihde näyttää olevan pimeänä myös. Tähän asti muut pelit toiminut hyvin. Onko muilla samaa ongelmaa?

Edit: reilu 20min finaalin alkamisen jälkeen alkoi toimimaan. Lukuisten yritysten jälkeen sovellus pääsi aloitusnäkymään asti, muutaman kerran heitti ulos kirjautumiseen, ja vaati noin 20 kirjautumisyritystä (antoi vain "yritä myöhemmin uudelleen" vikaviestiä).
 
Viimeksi muokattu:
niinno, DNA hubi futaa edelleen, vaikka paska sekin on. mutta edelleen paras.

ps. ei se hubikajarilla versio, sitä yrittävät nyt tyrkyttää. sanoin että suksikaapa. :)
 
Soittelin juuri Elisalle lopettaakseni kaapeli-tv kuukausimaksun kun kerran kanavat ei tämän kautta näy. Ystävällinen asiakaspalvelija sanoi, että "tämä onnistuu mutta hänen on pakko sanoa, että mahdollinen uudelleen kytkentä maksaa sitten 180€." wtf? Aika kohtuuton mielestäni asiakasta kohtaa. Kanavat eivät näy asiakkaasta riippumattomista syistä. Riita voi kestää vaikka kuinka kauan. Kauanko asiakkaan pitää maksaa palvelusta jota ei voi käyttää? "Kyllähän sinä voit katsoa kaikkia muita kanavia kaapelin kautta" oli vastaus. Heillä kuulemma tehty linjaus, että avausmaksu menee uudelleen jos tämän MTV sotkun takia irtisanotaan kuukaisimaksut. Jätin nyt vielä kaapeli-tv:n päälle koska haluan palata tuohon kun tämä sotku joskus ratkeaisi. Aika rumaa toimintaa Elisalta tämän suhteen...
 
Soittelin juuri Elisalle lopettaakseni kaapeli-tv kuukausimaksun kun kerran kanavat ei tämän kautta näy. Ystävällinen asiakaspalvelija sanoi, että "tämä onnistuu mutta hänen on pakko sanoa, että mahdollinen uudelleen kytkentä maksaa sitten 180€." wtf? Aika kohtuuton mielestäni asiakasta kohtaa. Kanavat eivät näy asiakkaasta riippumattomista syistä. Riita voi kestää vaikka kuinka kauan. Kauanko asiakkaan pitää maksaa palvelusta jota ei voi käyttää? "Kyllähän sinä voit katsoa kaikkia muita kanavia kaapelin kautta" oli vastaus. Heillä kuulemma tehty linjaus, että avausmaksu menee uudelleen jos tämän MTV sotkun takia irtisanotaan kuukaisimaksut. Jätin nyt vielä kaapeli-tv:n päälle koska haluan palata tuohon kun tämä sotku joskus ratkeaisi. Aika rumaa toimintaa Elisalta tämän suhteen...
Kuulostaa normihommilta. Myös DNA veloittaa kaapeli-tv:n uudelleenaktivoinnista, olikohan 199€ tietämillä. Sanoin irti moisesta ukaasista riippumatta.
 
Elisa on näköjään säätänyt ElisaViihteen webbisivua tutulla "käyttäjien ehdoilla" -menetelmällä. Mistäköhän tuon uuden paskeen syövereistä pääsee hallitsemaan aiemmin luotuja tallennussääntöjä, luomaan uusia sääntöjä ja poistamaan vanhoja tallenteita jne? Meillä on siis fyysinen ElisaViihde Premium -boksi ja sitä kautta tuo palvelu.

Vanhaa pääosin toimivaa versiota ei pääse vissiin enää mistään käyttämään ja tuo uusi webbisivu haluaa, että pitäisi tehdä joku uusi tilaus, jotta pääsee hallitsemaan tallenteita, enkä tiedä tarkoittaako tuo edes samaa kuin ennen. Vittu mitä paskaa taas. Tässä on kohta ihan pakko alkaa selvittelemään jotain vaihtoehtoja, kun mikään ei toimi tuossa Elisan virityksessä. Ensin katosivat ne MTV:n kanavat määrittelemättömäksi ajaksi ja nyt niiltä tulevien ohjelmien tallennuskin on tehty tarpeettoman vaikeaksi.

1781169144711.png
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
309 080
Viestejä
5 239 800
Jäsenet
83 440
Uusin jäsen
ttumppi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom