• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Muut Elisa Nettitalkoot, esim. 1000/1000M 24,99e/kk

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja edup
  • Aloitettu Aloitettu
Täällä ainakin vanha sopimus meni n. vuorokausi uudesta tilauksesta automaattisesti irtisanotuksi ja uusi liittymä asennukseen tilauksen toivotun avauspäivämäärän mukaisesti ts. vaihtuvat päikseen.

Edit: Lisätään nyt vielä varmuuden vuoksi, että vanha soppari oli omassa tapauksessa toistaiseksi voimassaoleva. Vanhan määräaikaisen kanssa voisi ainakin epäillä, että ei onnistu automaagisesti, jos ei ole määräaikaisuus muutenkin loppumassa avauspäivämäärän paikkeilla.
Eli tilasitko tämän kautta? : Osta uusi liittymä - Olen uusi asiakas- Asetukset kohdassa et ole laittanut Kaapelimodeemisi MAC-osoitetta, koska jos laittaa niin kiinteän laajakaistan toivottu avauspäivää ei ole valittavissa.

Eli tilasitko tämän kautta? : Osta uusi liittymä - Olen uusi asiakas- Asetukset kohdassa et ole laittanut Kaapelimodeemisi MAC-osoitetta, koska jos laittaa niin kiinteän laajakaistan toivottu avauspäivää ei ole valittavissa.
Omalla kohdalla oli kyseessä kuituliittymä, joten MAC osoitetta ei tarvinnut laittaa. Olin myös loganneena sisään omaElisaan, ettei tarvinnut asiakastietoja laitella. Valitsin vain liittymän muokkaamisen sijaan uuden liittymän. Käyttäen tietty ensin alennuslinkkiä, että sai parhaimmat hinnat :)

Elisa pudotti aika tuntuvasti hintoja kun kysyin vastatarjousta kaupan chatista DNA:n rahtusen parempiin diileihin. Elisa tarjosi 24kk määräaikaisina:
300M 5e/kk
600M 10e/kk
Chatissa puhui mielestäni 12e avausmaksusta, mutta sopparissa sitä ei ole.

Alunperin Elisan 24kk kamppistarjous mun osoitteeseen oli
300M 13e/kk (halvimmillaan 10e/kk, mutta vain 6kk soppari)
600M 15eur/kk
+12e avaus

Ja DNA:lla
300M 10e/kk
600M 15e/kk
+9e avaus

DNA:lta kyselin vielä vastavastatarjousta, mutta heitti pyyhkeen kehään.

Statistiikka

Viestiketjuista
306 645
Jäsenet
82 897
Uusin jäsen
EE_HOO

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom