Kiiitos! Nämä meni talteen. Jokelaan samankaltaisuutta havaittavissa. Alin linkki antaa halvimman.Elisa.fi/nettitalkoot - 39,99
Elisa.fi/vauhtianettiin - 39,99
Elisa.fi/nopeanetti - 39,99
Elisa.fi/yvnetti - 29,99
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiiitos! Nämä meni talteen. Jokelaan samankaltaisuutta havaittavissa. Alin linkki antaa halvimman.Elisa.fi/nettitalkoot - 39,99
Elisa.fi/vauhtianettiin - 39,99
Elisa.fi/nopeanetti - 39,99
Elisa.fi/yvnetti - 29,99
Eli tilasitko tämän kautta? : Osta uusi liittymä - Olen uusi asiakas- Asetukset kohdassa et ole laittanut Kaapelimodeemisi MAC-osoitetta, koska jos laittaa niin kiinteän laajakaistan toivottu avauspäivää ei ole valittavissa.Täällä ainakin vanha sopimus meni n. vuorokausi uudesta tilauksesta automaattisesti irtisanotuksi ja uusi liittymä asennukseen tilauksen toivotun avauspäivämäärän mukaisesti ts. vaihtuvat päikseen.
Edit: Lisätään nyt vielä varmuuden vuoksi, että vanha soppari oli omassa tapauksessa toistaiseksi voimassaoleva. Vanhan määräaikaisen kanssa voisi ainakin epäillä, että ei onnistu automaagisesti, jos ei ole määräaikaisuus muutenkin loppumassa avauspäivämäärän paikkeilla.
Omalla kohdalla oli kyseessä kuituliittymä, joten MAC osoitetta ei tarvinnut laittaa. Olin myös loganneena sisään omaElisaan, ettei tarvinnut asiakastietoja laitella. Valitsin vain liittymän muokkaamisen sijaan uuden liittymän. Käyttäen tietty ensin alennuslinkkiä, että sai parhaimmat hinnatEli tilasitko tämän kautta? : Osta uusi liittymä - Olen uusi asiakas- Asetukset kohdassa et ole laittanut Kaapelimodeemisi MAC-osoitetta, koska jos laittaa niin kiinteän laajakaistan toivottu avauspäivää ei ole valittavissa.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.