Elisa/Dnan pelitietokoneet

Onko hinta laatusuhde Ok? vai saako parempi jos kasata itse? Dnalla löytyy myös jonkun verran koneita.

Ei ole. ennemmin tälläinen.

Itse kasaamalla saat samoilla osilla koneen 700€ pintaan, halvemmalla jos osa käytettynä.

Onko hinta laatusuhde Ok? vai saako parempi jos kasata itse? Dnalla löytyy myös jonkun verran koneita.

Emo, kotelo ja virtalähde on 1 kokonaisuus.
Eli näet tuossa kotelon edessä laidassa on pystyssä kuuloke ja USB liittimet, se kertoo että ne liittimet on suoraan emossa kiinni.
Ilman tuota emoa kotelossa on tyhjät reiät.
Virtalähteestä ja emosta puuttuu standardi 24pin emon päävirtajohto/liitin.
Tuossa koneessa joku valmistajan oma 10pin ratkaisu.
Tuo meinaa sitä, että jos noista 1 osa pitää vaihtaa, niin silloin menee kaikki 3 vaihtoon.
Ja varmaan myös prossujäähy.

Sitten noiden pakettikoneiden prossujen ja näyttisten teho ei välttämättä ole samalla viivalla erikseen myynnissä olevien kanssa.
Menoa siis saatettu rajoittaa.

Viimeksi muokattu:
Emo, kotelo ja virtalähde on 1 kokonaisuus.
Eli näet tuossa kotelon edessä laidassa on pystyssä kuuloke ja USB liittimet, se kertoo että ne liittimet on suoraan emossa kiinni.
Ilman tuota emoa kotelossa on tyhjät reiät.
Virtalähteestä ja emosta puuttuu standardi 24pin emon päävirtajohto/liitin.
Tuossa koneessa joku valmistajan oma 10pin ratkaisu.
Tuo meinaa sitä, että jos noista 1 osa pitää vaihtaa, niin silloin menee kaikki 3 vaihtoon.
Ja varmaan myös prossujäähy.

Sitten noiden pakettikoneiden prossujen ja näyttisten teho ei välttämättä ole samalla viivalla erikseen myynnissä olevien kanssa.
Menoa siis saatettu rajoittaa.
Suositteletko joku muu pelitietokone dna/Elisalta? Etsin semmonen 800-1000e pelitietokone pojalle, jos vaikka itse haluais pelata gta6 ja battlefield myös 😂

Suositteletko joku muu pelitietokone dna/Elisalta? Etsin semmonen 800-1000e pelitietokone pojalle, jos vaikka itse haluais pelata gta6 ja battlefield myös 😂
Samat viat niissä kaikissa.
Onko koroton osamaksu syynä miksi kaupat rajautuu akselille
DNA, Elisa, Telia?
Noissa joutuu 1700€ maksaa että saa kokoonpanon joka on tavallisista osista kasattu.
Eli ne Lenovo Legion T5 koneet.
Ja ne Legion koneet ei ollu tarjouksessa, niin ei kannata.

Jos nyt budjetti on tonnin ja kauppa mikä vaan, niin kyllä me hyvä kone löydetään esim Datatronic:sta tai Proshopista.

Viimeksi muokattu:
Samat viat niissä kaikissa.
Onko koroton osamaksu syynä miksi kaupat rajautuu akselille
DNA, Elisa, Telia?
Noissa joutuu 1700€ maksaa että saa kokoonpanon joka on tavallisista osista kasattu.
Eli ne Lenovo Legion T5 koneet.
Ja ne Legion koneet ei ollu tarjouksessa, niin ei kannata.

Jos nyt budjetti on tonnin ja kauppa mikä vaan, niin kyllä me hyvä kone löydetään esim Datatronic:sta tai Proshopista.
Kiitos tiedosta, mitä mieltä oot jimmistä? Jos sulla olis tonni ja pitä osta tietokone mitä ostaisit? Rakensin joskus 20v sitten tietokoneita ja en paljon osaa enää

Kiitos tiedosta, mitä mieltä oot jimmistä? Jos sulla olis tonni ja pitä osta tietokone mitä ostaisit? Rakensin joskus 20v sitten tietokoneita ja en paljon osaa enää
Jimms on kallis ja myi droneja venäjälle. Jos ei toi gigantin osat ja itse kasaus ole vaihtoehto, niin ostaisin datatronicista seuravanlaisen koneen

Jimms on kallis ja myi droneja venäjälle. Jos ei toi gigantin osat ja itse kasaus ole vaihtoehto, niin ostaisin datatronicista seuravanlaisen koneen

Onko tää hyvä sun mielestä? Ajattelin tilata tämä, RTX 4060 ti näytönohjain

Onko tää hyvä sun mielestä? Ajattelin tilata tämä, RTX 4060 ti näytönohjain
Ei ole, liian kallis. Toi 7600 mallilla oleva on hyvin hinnoiteltu. Käytännössä tosta voi ton gpu:n myydä pois 200 € (voi saada jopa 250 €) ja ostaa tilalle 7800xt (joka on melkein 40 % nopeampi ja 2x muistia) ja hinta on sama, kuin tolla kalliimalla paketilla.

Screenshot_20250221_180907_Chrome.jpg

Statistiikka

Viestiketjuista
268 727
Jäsenet
76 300
Uusin jäsen
Klapituntu

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom