Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos Elisan väki lukee tätä, niin voisi taas aloittaa nettitalkoot. Gigasen kuidun hinta uhkaa pompsahtaa.Erinomainen nosto nuo Elisan markkinointiasetukset. Piti itsekin laittaa päälle tulevaisuutta silmällä pitäen! Tuskin noita tekstareita riesaksi asti tulee.
Jos Elisan väki lukee tätä, niin voisi taas aloittaa nettitalkoot. Gigasen kuidun hinta uhkaa pompsahtaa.
Laitoin myös 24 kk jatkot. Hyvä Elisa, näin homma kuuluu hoitaa.Tartu tilaisuuteen ja varmista nykyiselle nettiliittymällesi etuhinta vielä kahdeksi vuodeksi!
Elisa Netti 1000M nyt vain 29,99 €/kk (24 kk määräaikainen Elisa Etusopimus, kokonaishinta 719,76 €).
Päivitä liittymäsi helposti vastaamalla tähän viestiin kirjaimella K X.X. klo 24 mennessä! Viestiin vastaaminen on maksutonta.
No nyt on kova! Oma 40e/kk 24kk -soppari kuulostaa lähinnä vitsiltä Elisan suunnalta. Ja oli kuulemma paras mihin myyntichatissa pystyi...Soitin Elisan myyntiin 0800 93866 ja saatiin uusi 24kk jatko äärimmäisen hyvään hintaan, 1000M liittymälle tuli hintaa vain 20€/kk (kilpailutilanne päällä toisen kuituoperaattorin kanssa).
Avaisitko vähän enemmän puhelun kulkua? Kelpaisi itsellekinSoitin Elisan myyntiin 0800 93866 ja saatiin uusi 24kk jatko äärimmäisen hyvään hintaan, 1000M liittymälle tuli hintaa vain 20€/kk (kilpailutilanne päällä toisen kuituoperaattorin kanssa).
Mulle soittivat loppuvuodesta ja tarjosivat tuota 20€/kk gigaisesta, mutta alueelle vedettiin vasta viime vuonna kuidut niin varmaan kampanja saada ihmisiä ottamaan ne käyttöön...Tämän kotinettiliittymän voi oikeasti saada halvemmallakin. Kannattaa soittaa asiakaspalveluun ja kysyä, millaisia vaihtoehtoja he voivat tarjota.
Edit. Joku on saanut tällaisen liittymän jopa 20 eurolla. Eli 24,99 € on kyllä jo aika kallis.
![]()
Niin siis mikä tuli?Tulipa tämä sopivast sain jatkettu viimevuoden sopimus vuotta eteenpäin
Kiinnostava eikö toiminut oma.elisa kautta jatkoa uudella sopimuksella? Niin mä ainakin tein mulla oli sama loppumis aika kun sulla ja sama hinta.1000mbps / 29,90e/kk valokuitusoppari katkolla 9.4.2026 ja kyselin chatin kautta mahdollista jatkoa niin ni sano että paras heillä on nyt mulle tarjota 32,90€/kk sis elisan tietoturvan. En ottanu.
Nykysessä liittymässä on 14vrk irtisanomisaika niin täytyy rapia viikonpäästä se koko kuituliittymä katkasta niin sit voi kyttäillä jotain tarjousta mitä sattuu tulla eteen
Ei mulla näy mitään jatkojuttumahkuja omaelisan kautta.Kiinnostava eikö toiminut oma.elisa kautta jatkoa uudella sopimuksella? Niin mä ainakin tein mulla oli sama loppumis aika kun sulla ja sama hinta.
Katkasin eilenaamulla ton kuituliittymän niin että se päättyy 9.4.2026.1000mbps / 29,90e/kk valokuitusoppari katkolla 9.4.2026 ja kyselin chatin kautta mahdollista jatkoa niin ni sano että paras heillä on nyt mulle tarjota 32,90€/kk sis elisan tietoturvan. En ottanu.
Nykysessä liittymässä on 14vrk irtisanomisaika niin täytyy rapia viikonpäästä se koko kuituliittymä katkasta niin sit voi kyttäillä jotain tarjousta mitä sattuu tulla eteen
Ihanko luulit, että kanta-asiakasklubit ovat firmojen hyväntekeväisyyttä ja antavat asiakkaalle merkittäviä etujaKatkasin eilenaamulla ton kuituliittymän niin että se päättyy 9.4.2026.
Tänää aamulla sit Elisalta soittivat ja kysyivät että kiinnostaisko vuoden jatko samaan hintaan määräaikaisena ja että he peruu sit sen irtisanomisen, niin otin sitten sen tarjotun jatkon...
Mussutin kyllä vähän että jos on vaikka jo Elisan kulta-possu, niin miksi he eivät ole jatkoa aiemmin tarjonneet vaikka sitä erikseen soittamalla kysyin viikko sitten. Sitten vasta aktivoituivat kun oli liittymä päätetty ja soittopyyntö jätetty. Tähän en saanut vastausta.
![]()
eikö elisa laita mitään winbackia jos sanot että vaihdat 5G:een?Tasan ei käy onnenlahjat. Täällä menty 100m+Viihde reilu 10 vuotta ja hintaa tällä paskalla 47,39e/kk nykyään aikaisemman 39,90e/kk sijaan.
Elisan sivuilta saisi 1000mbs:n 48,99e/kk. Kiva kun ei ole kilpailua näistä, kun muut yritykset pystyy tarjoamaan vain 5g liittymiä.
eikö elisa laita mitään winbackia jos sanot että vaihdat 5G:een?
Onko nyt parempi mieli kun sai vähän saivarrella ilman sisältöä ?Ihanko luulit, että kanta-asiakasklubit ovat firmojen hyväntekeväisyyttä ja antavat asiakkaalle merkittäviä etujaKlubien pyörittäminen on varsin kallista, noiden tarkoitus on saada kuluttaja tuntemaan itsensä niin erityiseksi, ettei vilkuile naapureita. Pahimmillaan iskee peliteoria, 'kun mä ostan vielä tuon yhden jutun' tai 'vaikka tämä on vähän kalliimpi, kuin naapurilla' mutta sitten pääsee timattiplatinajäseneksi!!! Taivaat aukeaa, saan uusia 'etuja', mutta samalla iskee FOMA. Ei kannata edes katsella muita, koska sitten putoaisin tästä klubista ulos - eikä ne muut kuitenkaan, varmaankaan olisi niin paljon halvempia ja ainakin olisi paljon huonompia - uskoisin.
Onnittelut, ettet pudottut yo. kaninkoloon![]()
On tämä kyllä melkoista pelleilyä. Tein nyt samat ja laitoin liittymän katki 9.4.2026.Katkasin eilenaamulla ton kuituliittymän niin että se päättyy 9.4.2026.
Tänää aamulla sit Elisalta soittivat ja kysyivät että kiinnostaisko vuoden jatko samaan hintaan määräaikaisena ja että he peruu sit sen irtisanomisen, niin otin sitten sen tarjotun jatkon...
Mussutin kyllä vähän että jos on vaikka jo Elisan kulta-possu, niin miksi he eivät ole jatkoa aiemmin tarjonneet vaikka sitä erikseen soittamalla kysyin viikko sitten. Sitten vasta aktivoituivat kun oli liittymä päätetty ja soittopyyntö jätetty. Tähän en saanut vastausta.
![]()
Irtisanoin oman liittymäni viime viikolla ja pitäisi katketa 9.4. Odottelin toiveikkaana yhteydenottoa Elisalta, mutta mitään ei kuulunut. Viime viikonlopun messuilla törmäsin Elisan standiin, jossa myyntitykki tekaisi mulle nikottelmatta sopimusjatkon samalla hinnalla. Siinä kiireessä ei ollut puhetta kuinka pitkäksi aikaa tuolla mentäisiin ja eihän sopimusjatkosta ole mitään vahvistusta tullut tai merkattu oma-Elisaan. Eletään jännityksessä, että joudunko nettipimentoon.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.